SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *huhtikuu*

Huomenta kaikille!

Tervetuloa verus :wave:

Nici Tiedän tunteen nuorena lapsen saamisesta ja siitä selittelyjen määrästä ja arvostelun kohteena olemisesta. Itse sain ensimmäisen lapseni olessani 17v.

Tänään vuorossa kaverin luona lasten pikku vappu pippalot naposteltavaa ja leikkejä. Ihanaa pääsee pois kotoa!

Mädchen Minulle sopii kyllä hyvin, jos jaksat jatkaa vielä pinon kasaajana =)

HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE Hipsunen ja Vuokralainen 20+6 :heart:
 
Mädchen jatka vaan päivittäjänä :)

Tänä aamuna vessassa käytyä nostin pikkarit normaalisti jakaan ja ne jotnekin tuntui painavan alavatsalta. Menin takaisin sänkyyn ja aivan alhaalta lähti kova korke pallo, joka yletti jokin matkaa navan alapuolelle. Sitä siinä painelin ja ihmettelin niin Tirppa alkoi liikkua "vihaisesti" ja mojovia potkunyrkkeily otteita sateli. Oli siis tyyppi tunkenut itsensä ihan alas ja eteen, siitä moinen pallo :D No meni kyllä sitten hei taaemmas piiloon kun isi laittoi kätensa massulle. itse tuntu oikein mojovia potkuja miehen käden alla sekä omin käsin vieressäkin, mutta toi ykshän nukkuin puoliksi samalla eikä huomannut mitään. Yksi potku oli niin voimakas että oikein pelästuin sitä ja tuntui mitlein epämukavalta. No odotelkoot sitten taas seuraavia möyryämisiä.

Tässä olisi päivitystä kahden viikon takaiseen masukuvaan.



Nyt munkkien paiston pariin.

Santtu ja Tirriäinen 18+1
 

Yhteistyössä