Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

Täällä ollaan palailtu viikonloppureissusta...

ennie toivottavasti sun vaivat helpottaa vielä ennen synnytystä! :hug: Jospa vaikka pääsisit jo saikulle ja oireet sitten helpottais, kun ei tarvii enää istua autossa päivittäin?

Shuri ja Lara- Voimia teille kipuihin! :)

Ja kiitos Shuri kirjasuosituksesta! Pitää katsastaa kyseinen opus, kun seuraavaksi käyn kirjastossa :)

Typyllä oli mahtavat iltatreenit lauantai-iltana! Niin paljon hän ei olekaan vielä liikkunut tähän mennessä. Monoa tuli oikein kunnolla ja taisi volttejakin mennä :) Maha heilui edestakaisin ja välillä näkyi potkuja :heart: Onneksi sattui olemaan mies ja mun äitikin vieressä, niin nekin pääsi osalliseksi näistä treeneistä :)

Huomenna alkaa sitten se kattoremontti, saa nähdä miten arkielämä sen seassa onnistuu 1v:n kanssa... Onneksi mies on myös kotona, kun sillä on saikkua kolme viikkoa. Se saa hoitaa kommunikoinnin työmiesten kanssa, mä hoidan vaan sen ruoanlaiton :)

Ihanaa, kun tänään ei sada! Eikä vissiin pitäis sataa muutenkaan alkuviikosta. Aurinkokin paistaa siniseltä taivaalta :)

Aurinkoista viikon alkua kaikille! :)

-dask ja typy



 
Lara kyseli maidosta.
Esikoisesta odottaessa mulla ei tullut maitoa odotusaikaa (ihan puristamalla sain nänninpäähän vähän kosteutta), mutta synnytyksen jälkeen maito nousi muutamassa päivässä ja sitä tuli hyvin koko imetyksen ajan. Eli ei taida olla yhteydessä maidon tuloon synnytyksen jälkeen.

Mä saan niin paljon monoa. Vähän voisi nyt kungfuilu rauhoittua, kun äiti ei pysty istumaan täällä töissä. Haluaisin päästä vähän pötkölleen, mutta meillä ei ole mitään tilaa missä pääsisi vaakatasoon.
Viikonloppuna oli myös valtava paineen tunne tuolla kohdunkaula kohdalla, toiv. ei mitään huolestutavaa.

Mousse 26+1
 
Jee aurinko paistaa taas! :D

Omassa navassa ei oikein mitään uutta ja mullistavaa tapahdu. Potkuja satelee ihan hullun lailla pitkin päivää... taitaa olla vilkas tapaus masussa. Mä vaan odottelen, että sais sen Kelan päätöksen niin muistuis mieleen minkälaiset rahat on tulossa nyt. Pikkasen ahdistaa välillä tää kun ei ole koskaan rahaa (olen kotihoidontuella).

Huomenna neuvola, ehkä sitten on jotain kerrottavaa :wave:

mp ja kirppunen 25+4
 

Yhteistyössä