Taaperoimettäjiä?

harmaa kipsu
Mitäs se niille muille kuuluu niin kauan kun muksu ei niiden tissille tunge? Itse en varmaan pystyis enää puhuvaa imettämään mutta se on mun oma henk. koht. kanta eikä sekään kuulu muille. Tsemppiä vaan. :D :wave:
 
liisaihmemaassa
no minä en ihmettele. itse imetin 1,8kk. olisin imettänyt pitemmällekki jos tarves ois ollu. tämä aika sopi sekä lapselle että itselle. imetä sinä vain niin kauan kuin lapsesi tisua tarvitsee. itse tiedät ja tunnet parhaiten mikä on oikein. parempi näin päin et lapsi saa paljon äidinmaitoa kuin ei ollenkaa. mielestäni äidit imettävät aivan liian vähän lapsiaan.
 
Soini
No minä taas puolestaan kuulun ryhmään ihmettelijät. Itse en ymmärrä imetyksen tarkoitusta tossa iässä???????
Ja oikeasti puistattaa pelkkä ajatuskin. On aika kornin näköistä kun lapsi huutaa äidilleen, äiti mä haluan tissiä. Kukin tyylillään, tämä on vain minun mielipide. :LOL:
 
Minä ymmärrän kun on tuo syy eli allergia. Jos siis vaihtoehto ois, että ei ollenkaan maitoa tai sitte tissimaitoa, niin ehkä se tissimaito on kuitenkin parempi ja jos kerran molemmat hommasta tykkäätte, niin mikä ettei. Sitä taas en jaksa ymmärtää, että ilman "syytä" pidetään isoa ihmistä tissivauvana...
 

Yhteistyössä