Taas eilen minusta ajateltiin...

vierailija
että mun lapset ovat mun siskokset. Jopa kahdessa paikassa Helsingissä. Ravintolassa kysyivät jopa paperit minulta ja sanoivat uskomatonta kun näytin henkilökorttia. Yleensä aina kysyvät minulta papereita, mutta eilen yksi sanoi että korkeintaan minulle voi antaa 18v ja yhdessä kaupassa myyjät kysyivät mikä ikäero on minulla siskojen kanssa, eivät uskoneet kun sanoin että ne ovat mun lapsia ja on mulla yht 4 lasta :confused::LOL:. Viimeksi kun oli Italiassa esikoisen kanssa, sama juttu, joka paikassa kaikki luulivat hänet siskoksi. Kaikist pahin mitä en unohda ikinä, kun terveyskeskuksessa yksi luuli että mun miehen lapsi on äiti mun lapsille ja minä sisko heille, puhumattakaan mun miestä aina ajattelevat mun isäksi. Kohtalotovereita? Miksi kun katson itseä peilistä niin näen jotain muuta?
 
vierailija
Mä lupasin laittaa kuvan kropasta, mutta valitettavasti aika ei ollut yhtään, matkankin jälkeen heti töihin ja nyt vielä teen jo kaksi vkoa 4n lasten kanssa töitä, kun äiti matkalla ja toinen ei pääse lapsia katsomaan :D. Vast eilen pääsin palstalle. Mutta oikeasti vain tämä kuva löytyy mitä oli heti seur. päivänä otettu, jos jotain näy, että paino on tosissaan se 56 kg...Vaikka myönnän joku ihme turvotus minulla on vielä synnytyksen jälkeen.
http://postimg.org/image/v18qr0rpl/
:eek:
 
Astukaa sieltä jurakaudelta tähän päivään. Vaikka nykyaikana tuntuukin olevan naiset sovinistisempia ja tyhmempiä kuin koskaan.
Jos teidän elämä perustuu vain siihen, että näytätte mahdollisimman nuorilta, mitä tapahtuu kun vanhenette? Jokainen vanhenee, ellei kuole nuorena.
Kolmekymppisellä toki on vielä kuulas "vauvamainen" iho, mutta kun se kuulaus katoaa, alkaa aika nopeasti näyttää ikäiseltään, vaikkei ryppyjä olisikaan.
Mutta miksi se on hirveä asia? Miksi teillä on niin huono itsetunto?
Miksi elämän tärkein asia on ulkonäkö? Maailmassa on paljon mielenkiintosempiakin asioita, uskokaa pois.
Olisikohan sulla Milanna nyt menossa 30 kriisi, vaikuttaa siltä.

Toivottavasti ikä tekee teistä kaikista nuoruusihailijoista vahvempia henkisesti. Muuten näytätte 50 vuotiaana hirviöiltä kun olette turvautuneet ikäpaniikissanne kauneusleikkauksiin jossa on naamaa kiristetty ja pumpattu vuoronperään.
:censored:
Hyvin sanottu.
 

Yhteistyössä