Taas eilen minusta ajateltiin...

vierailija
No kyllä tuon perusteella näytät enemmän tytön äidiltä kuin siskolta. Tuo lippis nyt on vähän teinimäinen.
Olet muuten tosi samannäköinen kuin Suomen täydelliset venäläiset naiset -sarjan Regina.
Minusta heissä ei ole muuta samaa kuin tumma tulla ja hoikkuus.
Reginalla sirommat kasvot, suora nenä ja selkeä kasvon luusto.
Silmät Reginalla ilmeikkäät ja kissamaiset kun taas aplla ns nappisilmät.
 
Mun mielestä on Milannassa ja reginassa jotain samaa, valokuvien perusteella, mutta ei heitä kyllä sekoita toisiinsa. Regina on kyllä myös tosi nätti ja nuoren näköiset kasvot.

Ymmärrän että on ärsyttävää kun joku vaan jankuttaa että olet sen ja sen näköinen, varsinkin kun vaan jostain kuvista katsoo. Pitäisi olla nähnyt livenä.
 
Minusta heissä ei ole muuta samaa kuin tumma tulla ja hoikkuus.
Reginalla sirommat kasvot, suora nenä ja selkeä kasvon luusto.
Silmät Reginalla ilmeikkäät ja kissamaiset kun taas aplla ns nappisilmät.
Minun kasvot oikeasti aika pienet, tarkoitan koko.

Tässä esim kuva. Kuvassa näytän että olisin iso kokoinen tai lihava, vain siksi koska mun kasvot ovat aika pienet. Mun pituus 172cm ja painoa 55,4kg eli laiha ja käytän xs vaateita. Minua ärsyttää välillä että kasvot ovat pienet ja siksi edelleen haluan laihtua vielä enemmän, silloin kun olen alipainoinen niin kasvot ovat sopusuhtaisia kropan kanssa. Ja tässä kuvassa taas kauhistus ilman meikkiä, kun olen menossa etelään tänään ja en jaksa mitään meikkiä, sekä siellä tarkoitus laittaa itseä kuntoon, kulmakarvat, ripset, erilaiset hoidot, hiukset ym....

http://postimg.org/image/yeqsrgugf/

mutta p.s myös se takki lihottaa vaikka onkin xs kokoa, mutta se on aika iso mulle, kun onneksi edes ylhältä olen pienikokoinen.
 
vierailija
Mulla ei ole koskaan ollut noin mun tyttömäisyyden kanssa.
Kyllä se on se varmuus mikä joko on tai sitten ei (toki sitä saa lisää vuosien vieriessä ja kokemuksien lisääntyessä).

Ihmiset saattavat ensin katsoa ja testata mutta kyllä ne suut menee suppuun kun tyttö ottaa tilanteen haltuun ja ihan kiitettävästi saa kunnioitusta niin miehiltä kuin naisiltakin. En koe, että olisin koskaan joutunut tekemään töitä tyttöyteni takia.
Minulla on työminä, joka on erittäin sanavalmis ja asiantunteva.
Vapaa-ajalla saatan heittäytyä osapuilleen ihan bimboksi (oman mittapuun mukaan).:D

Veikkaan, että sellaiset tyttömäiset tytöt saa osakseen tytöttelyä, joilla ei ole riittävästi auktoriteettia, tai jos puhetyyli/tapa on lapsellinen tms. Vajaat vuorovaikutustaidot voivat myös olla yksi syy.

Eli pitkälti samoja asioita kuin kenellä tahansa jota ei oteta tosissaan.
Mulla tuo töissä tytöttely ja vähättely liittyi kyllä selvästi ihan vain ulkonäkööni. Muutoksen ihmisten suhtautumisessa huomasi hyvin raskausaikana. Lihoin molemmissa raskauksiaa yli 20 kiloa, naama kukki, en saanut nukuttua, enkä voinut käyttää meikkiä, eli näytin väsyneeltä valaalta. Ihmiset suhtautuivat minuun ja sanomisiini aivan eri tavoin. Kun ehdotin jotain, se otettiin vakavasti ja homma tehtiin sen mukaan, jne. Ja samantien kun äitiyslomilta palasin töihin ja menin uusiin asiakaspaikkoihin, kohtasin taas samaa vanha tytöttelyä ja ohittamista.
 
vierailija
Todellisuudessa en olekaan iso :D. Mutta just kasvojen takia näytän isolta, kun ne ovat aika pienet kun norm ihmisillä
Et ole kovin pienikään. Veikkaan 67-70kg.
Nuorekas kyllä olet. Sulla on tosi kauniit kasvot ja minusta sinulla on täydellinen vartalo juuri nyt, mutta ymmärrän jos itselläsi on toiset tavoitteet painon suhteen. Onhan se mukavaa kun on kevyt olo ja sellainen olotila missä itse parhaiten viihtyy.

Olet kaiken kaikkiaan todella kaunis nainen! <3
Ja sulla on erikoisen kauniit silmätkin.:)
 
vierailijatttt
Ilman sormusta olet näköjään kuvan perusteella lähdössä.... ja ehkä kannattaisi vähän siivotakin ennen kuin ottaa ko. kuvia.

Iso takapuoli sulla muuten on kuvan perusteella...
 
vierailija
Lähinnä itseeni. Joillekin se on kova pala että joku aikuinen vaikka pukeutuu teinityyliin. Etenkin sitten kun alkaa vanheta.
Joskus sen aikuisen olisi kyllä syytä vilkaista peiliin. Tai ehkä paremminkin valokuviin, itse peiliin tuijottaessa se saattaa valehdella kummasti. Moni vanha näyttää naurettavalta teinityyliin pukeutuessaan, kuten anoppi aikoinaan päälle viisikymppisenä keski-iän kriisissään. Vartalo kun muuttuu vuosien saatossa, vaikkei lihoisikaan ja ne teinivaatteet ei niin hyvältä näytä vanhan päällä. Tosin ei kyllä aina kaikkien niiden teinienkään :D
 
vierailija
Nuorelta näytät.

Minä en kotimaassa saa ihmettelyjä osakseni, mutta autoa eivät meinanneet minulle vuokrata Kreikassa, kun luulivat ettei ikä riitä.

Espanjassa taas työmatkalla yhteistyökumppanit ihmettelivät, miten voin olla niin nuori ja kyseisessä työssä. Luulivat vissiin maks. parikymppiseksi. Olen 28, eikä urassani ole mitään ihmeellistä tai erikoista.
 
Joskus sen aikuisen olisi kyllä syytä vilkaista peiliin. Tai ehkä paremminkin valokuviin, itse peiliin tuijottaessa se saattaa valehdella kummasti. Moni vanha näyttää naurettavalta teinityyliin pukeutuessaan, kuten anoppi aikoinaan päälle viisikymppisenä keski-iän kriisissään. Vartalo kun muuttuu vuosien saatossa, vaikkei lihoisikaan ja ne teinivaatteet ei niin hyvältä näytä vanhan päällä. Tosin ei kyllä aina kaikkien niiden teinienkään :D
No ei kukaan ole kellekään mitään velkaa pukeutumisensa suhteen.
 
vierailija
Mulla tuo töissä tytöttely ja vähättely liittyi kyllä selvästi ihan vain ulkonäkööni. Muutoksen ihmisten suhtautumisessa huomasi hyvin raskausaikana. Lihoin molemmissa raskauksiaa yli 20 kiloa, naama kukki, en saanut nukuttua, enkä voinut käyttää meikkiä, eli näytin väsyneeltä valaalta. Ihmiset suhtautuivat minuun ja sanomisiini aivan eri tavoin. Kun ehdotin jotain, se otettiin vakavasti ja homma tehtiin sen mukaan, jne. Ja samantien kun äitiyslomilta palasin töihin ja menin uusiin asiakaspaikkoihin, kohtasin taas samaa vanha tytöttelyä ja ohittamista.
Ehkäpä olit melko epävarma itsestäsi tuona aikana?
 
Joskus sen aikuisen olisi kyllä syytä vilkaista peiliin. Tai ehkä paremminkin valokuviin, itse peiliin tuijottaessa se saattaa valehdella kummasti. Moni vanha näyttää naurettavalta teinityyliin pukeutuessaan, kuten anoppi aikoinaan päälle viisikymppisenä keski-iän kriisissään. Vartalo kun muuttuu vuosien saatossa, vaikkei lihoisikaan ja ne teinivaatteet ei niin hyvältä näytä vanhan päällä. Tosin ei kyllä aina kaikkien niiden teinienkään :D
Kaikki 50 v eivät ole vanhoja ;). Minulla on tuttuja jotka näyttävät korkeintaa 30 vuotiailta vaikka ikä jo on jotain muuta, sekä 50v vielä ei ole minkä ikä. Vanha ihminen 80v alk... ei edes kaikki silloinkaan ole vanhoja, mun isoisä vielä tässä iässä tehnyt paljon töitä ja sellaista mitä nykynuoret eivät olisi jaksaneet sekä oli hän aina nuorekas.
 
Ilman sormusta olet näköjään kuvan perusteella lähdössä.... ja ehkä kannattaisi vähän siivotakin ennen kuin ottaa ko. kuvia.

Iso takapuoli sulla muuten on kuvan perusteella...
No kun just sen haluankin selittää jos laitat mun eteen laihan xs kokoisen naisen, olemme samanlaisia, paitsi totta, mulla lantiot isompi kokoisia kuin yläkroppa, mutta joka tapauksessa todellisuudessa olen pieni, mutta näytän isolta vain siksi kun minulla todella pienet kasvot kun norm ihmisillä. Siivota en voi kun lapsille on tullut Disneystoresta tavaroita ja mulle Italasta ja he siivoavat itse, onneksi se on mun n.s toimistossa ja käsky tullut etten koske mitään kun ovat koulussa ja juu itse tykkään että joka paikassa olisi siistia.
 
Et ole kovin pienikään. Veikkaan 67-70kg.
Nuorekas kyllä olet. Sulla on tosi kauniit kasvot ja minusta sinulla on täydellinen vartalo juuri nyt, mutta ymmärrän jos itselläsi on toiset tavoitteet painon suhteen. Onhan se mukavaa kun on kevyt olo ja sellainen olotila missä itse parhaiten viihtyy.

Olet kaiken kaikkiaan todella kaunis nainen! <3
Ja sulla on erikoisen kauniit silmätkin.:)
Olen 55,4 :D. Mä sanoin että ne kasvot koska ovat pienet tekee minusta mun kropasta valtavan. Todellisuus on jotain muuta kuin kuvia.
 
vierailija
Minun kasvot oikeasti aika pienet, tarkoitan koko.

Tässä esim kuva. Kuvassa näytän että olisin iso kokoinen tai lihava, vain siksi koska mun kasvot ovat aika pienet. Mun pituus 172cm ja painoa 55,4kg eli laiha ja käytän xs vaateita. Minua ärsyttää välillä että kasvot ovat pienet ja siksi edelleen haluan laihtua vielä enemmän, silloin kun olen alipainoinen niin kasvot ovat sopusuhtaisia kropan kanssa. Ja tässä kuvassa taas kauhistus ilman meikkiä, kun olen menossa etelään tänään ja en jaksa mitään meikkiä, sekä siellä tarkoitus laittaa itseä kuntoon, kulmakarvat, ripset, erilaiset hoidot, hiukset ym....

http://postimg.org/image/yeqsrgugf/

mutta p.s myös se takki lihottaa vaikka onkin xs kokoa, mutta se on aika iso mulle, kun onneksi edes ylhältä olen pienikokoinen.
http://us.louisvuitton.com/eng-us/products/twist-mm-011195
:eek:
 

Yhteistyössä