TAAS raskaana! Voi...

elämän kevät. Testissä ei epäilystäkään, selkeämpää plussaa ei olisi voinut olla.
Muuten ihan ok mutta päätetty oli että "tehdään" vaan kaksi, mies haaveili 3-6:sta lapsesta mutta 2 oli sovittu yhdessä. Noh, yhden kerran se vaan tarvitsee näköjään ja ilmeisesti elokuussa meille olisi kolmas tulossa.
Pää on aivan sekaisin mutta olo on kuitenkin onnellinen! Eiköhän kolmestakin selviä, selviäähän?
 
Kiitos onnitteluista!
Mulla oli aivan selkeät oireet jo viikkoja sitten mutta eipä hälytyskellot soineet päässä. Nenä tukossa, ajattelin hommata nenätipat. Kuumassa talossa jatkuvasti kylmä ja kuljin viltti ympärillä; ajattelin pattereide olevan epäkunnossa. Nukahdin muutaman kerran keskellä päivää naama kiinni tietokoneen ruutuun; mietin vaan että kylläpäs väsyttää. Jne! Mutta kerta aamukahvi maistui niin enpä osannut oikeasti epäillä mitään kun vasta nyt :)
Mun piti palata syksyllä töihin mutta näköjään lähdenkin sitten synnyttämään :D Ja mun ei muka pitänyt ikinä tehdä lapsia, ei kai kolmea lasketa?
 
"vieras"
Mitä tarkoittaa "kerran se vain tarvitsee"? Harrastitte seksiä ilman ehkäisyä? Ei kai kukaan voi olla niin typerä, että harrastaa seksiä ilman ehkäisyä jos ei halua lasta
 
[QUOTE="vieras";27902973]Mitä tarkoittaa "kerran se vain tarvitsee"? Harrastitte seksiä ilman ehkäisyä? Ei kai kukaan voi olla niin typerä, että harrastaa seksiä ilman ehkäisyä jos ei halua lasta[/QUOTE]
Tiedän montakin jotka ovat niin tehneet, uskoneet varmoihin päiviin, hyvään onneen, joulupukkiin tai mihin tahansa. Olisikin hienoa jos kaikki lapsia haluamattomat käyttäisivät ehkäisyä, muttei taida olla ihan todellisuutta.
"Kerran se vaan tarvitsee" tarkoittaa sitä että meillä on kaksi aiempaakin tärpänneet heti ensimmäisessä kierrossa, nyt oli yksi huolimaton kerta ja raskaana ollaan. Ja onnellisia ollaan tästä, tämän lapsen haluamme vaikkei ollutkaan samalla lailla suunniteltu kuin aiemmat.
 
meillä 7v ja 4v että pääsen helpolla :D etkö sieki kuulu syyskuisiin? vai oko paljonki myöhässä? mulla ihan alkupäivinä LA olo on ku jyränalle ois jääny kohta kipitän oksentaan... plääh
Mies väittää muistavansa päivän jolloin tämä on saanut alkunsa ja laskurin mukaan laskettu aika olisi elokuun lopulla.
Huono olo täälläkin ja väsynyt mutta oman osansa väsymyksestä varmaan aiheuttaa nuo 1v ja 2v ipanat :D
 

Yhteistyössä