+++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

Voi Pantsuseni, kiitos :heart: Tulin kyllä heti suoraan ultrassa koneen äärelle :D Kyllä se oli uskomattoman ihanaa. Ei voi uskoa että voiko tämä olla totta. Mieskin jo alkoi rauhoittelemaan siellä kun ei itku meinannut loppua :D Niin ja onnea sulle paljon veriseulan tuloksista, alkaa olemaan tuo odotus jo aikasta hyvällä mallilla sulla sitten! :heart:

Töissä varmaan muut luulee että reenaan jotain pepsodentti-mainosta varten kun en voi olla hymyilemättä :LOL:

Veena 7+4
 
Veena: Mäkin hymyilin kuin hangon keksi koko päivän sen ekan ultran jälkeen, ja oikeastaan kaikkien ultrien jälkeen. :D Teki mieli kuuluttaa koko maailmalle, kuinka onnellinen sitä on! Mäkin itkin nt-ultrassa niin, että anturi vaan hytkyi mahan päällä kun ultrattiin. :LOL: Kovasti piti hillitä nikotuksia, että saadaan tasaisesti kuvaa. :D

Tänään sain muuten kerrottua mun graduohjaajalle raskaudesta. Ihan hyvä vastaanotto oli, onnitteli vaan. Opintoneuvojallekin paljastin, kun kyselin, että miten mun kannattaa ensi vuoden opintoja suunnitella. Osan kursseista voin suorittaa jo syksyllä kirjantenttinä, onneksi ei ole enää paljoa jäljellä.

*muoks. jerpuskalle myös suuret onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :heart:
 
Jerpuskalle paljon onnea, sielläkin varmaan tunteet katossa :heart:

Pantsu: No niinpä. Mullakin tosiaan tietty vielä ultrattiin alakautta, niin oli lekurilla vähän haastetta saada kepukka pidettyä oikeassa paikassa :D Ja heti kun sain vähän hillittyä itseäni niin se sanoi että "näettekö, tuossa on sydän". Ja taas alkoi hirveä hytkyminen ja itkeminen :D Hienoa että sait kerrotua gradu-ohjaajalle! Mä en vielä tiedä koska töissä kertoisin.. Pitääkin sitä alkaa pohtimaan seuraavaksi...
 
Mä täällä päivystän koneella. :D Puolisen tuntia luppoaikaa ennen kokouksen alkua.

millis: Meillä on nimet valmiina. Miehen suvussa kulkee toinen nimi, joka on siis myös mieheni toinen nimi. Etunimeksi ollaan pojalle ajateltu miehen papan nimeä. Tytölle olen ajatellut toiseksi nimeksi isotätini nimeä ja kolmanneksi äitini. Etunimi on ihan "uusi". :D Tietysti pitää vielä syntymän jälkeen katsoa, että miltä vauva näyttää. Voihan olla, että nimi ei sovi ollenkaan! Sen verran ollaan miehen kanssa sovittu, että sukupuoli kerrotaan (jos ultrassa paljastuu), mutta nimi paljastetaan vasta syntymän jälkeen.

Tsemppiä sulle ultran odotteluun! :hug:
 
Onnea Veena ja jerpuska hyvistä ultra-uutisista!!! Minäkin siis kävin tänään, ja....
Meille on nyt siis jouluvauva...t tulossa! Laskettu aika 25.12. Kaikki näytti hyvältä, molemmat olivat n.13 millisiä ja molemmat sydämet sykki! Olen tässä yrittänyt sisäistää tätä uutista -meille tulee kaksoset!
Onnesta ihan sekaisin...

pumpuli ja pienet (edelleen ilman työnimiä)
 
pumpulille tuplaonnittelut! :heart: + :heart: Ihanaa, saatte pienet joulutontut! Miten miehesi reagoi kaksosuutisiin?

Meilläkään ei ole työnimeä... Jotenkin mikään ei ole vielä tuntunut suuhun sopivalta. Ehkä sitten kun alkaa liikkeitä tuntua, myös miehelle.
 
Pumpuli: vau! Te saattekin sitten koko perheen kerralla :heart: Onnea paljon :flower:

Nimistä: Meillä ei ole kyllä vielä nimiä valmiina. Pohdittu on aina välillä mutta ei olla sopivia vielä keksitty... Onhan tässä vielä aikaakin miettiä, ja sittenhän se vasta päätetään jahka pieni on turvallisesti perillä, mutta vaihtohetoja on jo kiva alkaa miettimään :)
 
Pumpuli, tuplaonnittelut!! :heart: :heart: Aivan mahtavaa! Ihanaa kun on toinenkin kaksosten odottaja pinossa! :)

Hyvä ultrakuulumisia muillakin! Se on niin sykähdyttävä kokemus, mä olen joka ikinen kerta ultrassa tai neuvolan sydänääniä kuunnellessa ollut aivan liikuttunut.. ne on maailman ihanimpiä ääniä ne pienokaisten sydämenlyönnit!

(.) maha kasvaa jo ihan hurjaa vauhtia! Olo on ollut edelleen tosi hyvä, nyt vaan alkaa pitkään istuminen tuntua jo vähän tukalalta, eikä etukumarassa oikein voi olla pitkiä aikoja. Mutta eipä haittaa yhtään, onhan se vissi merkki siitä, et molemmat pienokaiset siellä kasvaa! Ensi viikolla on jo rakenneultra! Nyt nää viikot oikein lentää eteenpäin, alkuraskaudessa ne eivät menneet millään eteenpäin! Nyt jo vähän jännittää saadaanko tietää, tuleeko meille tyttö-tyttö, poika-poika vai tyttö-poika, kaikki nää yhdistelmät kun olis mahdollisia, kun eivät pienokaiset identtisiä ole...

Voikaa hyvin!!

Raitanen ja kaiffarit 18+2
 
Kiitos kaikille onnitteluista! On kyllä ihana olo! Kyllä tässä vielä oma aikansa menee ennenkun tän asian sisäistää... Me emme ole vielä kenellekään asiasta kertoneet. Kohta varmaan on pakko, koska maha turpoa kyllä varmaan pian kovaa vauhtia. Nyt jo farkut kiristää...
Mietinkin jo eilen että missä vaiheessa tästä meidän 3,5 vuotiaalle tytölle pitäisi kertoa...?
 
Kontrolliultrasta ei sitten tullut hyviä uutisia, pienokaisemme oli lopettanut kasvunsa rv:lla 7+6 tai 8+0. Tyhjennyskutsu taysiin tulee parin viikon sisällä mikäli vuoto ei itsestään ala niin sinne joudumme sitten. Meidän lapsettomuutemme ei sitten vielä valitettavasti päättynyt tähän. :'( Nyt surraan rauhassa ja syksyllä jatkamme sitten uusiin koitoksiin, onhan meillä vielä pakkasessa 13 pikku kaveria (onneksi). Jos tästä nyt jotain positiivista haluaa hakea niin ainakin raskaus on siis kohdallani mahdollinen ja toivotaan, että syksy sen myös näyttää. Poistun siis pinosta, seurailen toki kuulumisianne jatkossakin ja kaikille teille oikein hyvää ja rauhallista odotusaikaa, minä tulen sitten perästä joskin vähän myöhemmin.

Hyvää kesää kaikille! :wave:
 
Irene ei. Ei saa olla noin. Tuo on niin väärin. Miksi pitää kärsiä vielä lisää, ihan kun ei olisi tarpeeksi jo joutunut kestämään. Tottahan se on että teillä on ne 13 pikkukaveria siellä pakkasessa joten niistä varmasti se oma pieni tulee. Varsinkin kun on nähty että raskaus saa hyvin "alkunsa". En kyllä tiedä miten, mutta koita jotenkin jaksaa :hug:
 
Iikku80: :'( :'( :'( :hug:
Olen todella pahoillani teidän puolesta! Kamalaa kuulla huonot uutiset taas tuon odottelun jälkeen... Voimia, jaksamista ja plussatuulia tulevaan kesään!!

Pumpuli: Onnittelut tupla tulokkaista =) Tässä yhdessäkin riittää hämmästelemistä, niin kaksosissa takuulla ;)
 
Irene80 Ei saa olla totta :hug: :hug: Elämä on NIIN epäreilua :'( Voimia teille jatkoon! Onneksi pakkasessa monenmonta hyvää alkioo :heart:

Pumpuli Tuplaonnea :heart: Uskomatonta että molemmat alkiot päättivät kiinnittyä

Ja teille muillekkin onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Omia kuulumisia: Tänään oli eka neuvola ja 1,5 tuntiahan sielä vierähti :) Vauvan sydänäänet kuuluivat jo mahanpäältä vaikka niitä 10minsaa metsästettiinkin. Kahdenviikon kuluttua on np-ultra + verikokeet. Pissassa oli tulehdus :ashamed: siitä joudunkin tehoseurantaan kun taipumusta on pissatulehduksiin. Viikkoja on 9+2 laskettu varhaisultran perusteella ja laskettuaika on 16.12.

T:Tiinuli 9+2
 
IRENELLE :hug: Sanat ei oikein riitä. :hug:


TIINULI: Onnittelut sykkeen löytymisestä. Mullahan kuului kans 9+2 ja terkkari sanoi, että on tosi harvinaista, että niin aikaisin kuuluu. Mulla myös tehoseuranta pissatulehdusten suhteen, kun on ollut aikuisena useita ja osa oireettomina.

VEENAlle ja JERPUSKALLE onnea ultran johdosta :flower:

PUMPULILLE tuplaonnittelut! :heart:

Yläselkä on oikealta puolelta ollut hillittömän väsynyt johtuen ehkä siitä, että rinnat on kasvaneet lähes kaksi kuppikokoa ja vatsalihaksia tulee käytettyä erilailla, kun maha on pömppö... täytyis vaan muistaa hyvä ryhti.

Bartsu ja Marianne 15+1
 
bardolino Ihmettelin ääneen terveydenhoitajalla kun sanoi että nyt kuunnellaan sydänäänet. Sanoi että 90% varmuudella kuuluu näillä viikoilla jo :eek:

tilasin tänään sellaisen dopplerin :ashamed: Pakko tälläisena huolehtijana kuunnella myös kotona syänäänet aina välissä :) Mitesmuuten voiko sinne kerhon puolelle vielä liittyä...?

T:Tiinuli 9+3
 
Tiinuli, laitoin sulle yv:nä salasanan. :)

Täälläpä on hiljaista. Mitä kaikille kuuluu?

ON: Lähes kaikki alkuraskauden oireet ovat kadonneet. Tuntuu, että jopa rintojen pinkeys on laskenut. Kai se kuuluu asiaan? :ashamed: Hassua, ettei mikään enää muistuta jatkuvasti raskaudesta. Kovasti munkin tekisi mieli hankkia sellainen doppleri. Näillä viikoilla varmaan saisi jo itsekin sydänäänet kuulumaan.

-Pantsu 12+5
 
Pantalaimon: Sama homma mulla, raskausoireita ei ole nimeksikään siksi tilasin dopplerin :ashamed: ei ollut kovin kalliskaan, 45? + postikulut 10?. Tuosta kerhosta vielä että täytänkö sen liittymishakemuksen eka vai kuinka homma toimii?

T:Tiinuli 9+4
 
Hiljaista tuntuu olevan...

Tiinuli: Ihania neuvola kuulumisia :flower:

Varasin muuten neuvolan ja olin vähän pihalla mitä se terkkari kyseli :ashamed: Nooo.. ei kai sitä voi kaikkea heti sisäistää :D Jokatapauksessa nyt on ajat varattu. Ultra vasta 15.6 eli siihen ikuisuus aikaa.. Sanoi lähettävänsä meille jotain lippulappuja postissa etukäteen joten niitä nyt jännityksellä odotan :)
 
Tulinpas nostelemaan, kun oltiin tiputtu kovin alas. Mitä kuuluu? :wave:

ON: Mulla on allergia puhjennut lääkkeistä huolimatta ihan kamalaksi! :kieh: Silmät ja nenä kutisevat aivan jatkuvasti. Kauhistuttaa ajatella, että millaista olisi ILMAN lääkkeitä. |O Prkln koivut, tekisi mieli mennä kaatamaan ne kaikki maan tasalle. :kieh: Ja toivotan kaikki kaatosateet tänne lounaaseen enemmän kuin tervetulleiksi! :attn:

Minäkin tilasin kotidopplerin. :ashamed: Tarvitsen jotain varmistusta, että kaikki on masussa hyvin, kun olo alkaa olla melko normaali. Mies ei vielä tiedä, olkoon yllätys. :D
 
Huomenta kaikille! Ja Pantsulle tsemppiä tukalaan oloon! Joo, aika hiljaista on meidän pinossamme ollut... Mutta niinhän se on että paljonkaan ei juuri nyt tapahdu omassa olossa... Jännityksellä odotan np-ultraa joka on vast 11.6. Eli sinne on vielä PIIITKÄ aika... Huolestuttaa koko ajan että onko pikkuisilla kaikki hyvin. No, ei auta kun toivoa ja rauhassa odotella. Me ei vieläkään olla kenellekään raskaudesta kerrottu. Ootteko te muut? Viikonloppuna ehkä tulee tilanne eteen että on pakko. Mennään mökille mieheni vanhempien kanssa, ja ihmettelevät ihan varmasti kun en viiniä juo... Ja vatsakin pömpöttää...
Ihanaa loppuviikkoa teille kaikille, halit! :hug:
 

Yhteistyössä