tampereen lävistysliikkeet?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
renu90
Igors ei ainakaan hirveen lupaavan oloinen paikka ollut kun kävin katsomassa....Käännyin pois kun oli niin kummallisen näköistä ja muutenkin epävarma olo tuli ,kun mies mumisi vaan tiskin takana,kun yritin kysyä.....://Mihin kannattaa mennä?Onko kokemuksia?
 
buuli
oon tässä miettiny ottaa huulikorun madmaxissa, nii pystyykö siellä alle 15 vuotias vanhemman seurassa ottaa lävistystä? sitten onko kokemuksia huulirenkaista ja minkälainen olisi hyvä? :)
 
paapadaa
igors on halpa ja hyvä! :) alle 15 vuotias saa ottaa lävistyksen (ei genitaalialueille) vanhempien seurassa, ja (muistaakseni) vanhempien lupalapulla. (tosta lupalapusta en kuitenkaan oo ihan 100% varma, kun maailman meno muuttunu siittä ku itte olin sen ikänen. sillon sai) kannattaa tosta rengas asiasta varmaan kysyä siä ihan liikkeessä. en kyllä ees tie mimmoset valikoimat siä nykyään on, mut ne tietää siä kyl parhaiten. ja jos korun ostat valmiiks, ni muista et sen pitää olla terästä, ei muovia tms, koska se ei kestä sterilointikonetta.
 
paapadaa
..ja lisään viä, et mä oon suurimmanosan käyny ottaan igorssilla mitä oon ylipäätänsä liikkeessä käyny ottaan (3 huulilävistystä, nännilävistys) igorssissa, ja siel oli ainaki sillon hyvä ja osaava palvelu. putka on myös hyvä, hain sieltä kulmalävistyksen ja yhden huulilävistyksen, ja oon siellä tatskaakin ottanu. vähän on hintavampi, mut myös hyvä paikka. kuulostan kamalalta rautanaamalta :D nää kaikki ei siis oo ollu yhtäaikaa naamassa :D
 

Yhteistyössä