Tarvisko jotain tehdä ja mitä???

Mies kertoi eilen jutun joka sai mut hyvin kiukkuseks. :kieh:

Hänen työpaikallaan on kaveri, reilu parikymppinen. Hieman "tyhmä" ja omalaatuinen tyyppi. Sen tiedän itekkin. No, kuulemma ajelee kylillä ja kerjää teinejä 15v ja nuorempia kyytiin. Ajelee hetken aikaa ja ajaakin sitten johkin syrjälle ja laittaa ovet lukkoon ja sanoo, ettei päästä pois ellei tyttö ota suihin :x

Ongelmahan on, se et MINÄ en asiaa tiedä varmaksi mutta ällöttää jo pelkkä ajatuskin jos näin on. Poliisillekko siitä tarvis kertoa, tekeekö ne ees asialle mitään.
Tarviiko mun tehdä itestäni "houkutuslintu" et saan sen varmuuden.. :LOL: .. :x
 
samaa
meidän kylälläkin on puhuttu kohta 20vuotta että yks 6ovuotias (nyt siis) seuraa ja kyttää pikkutyttöjä ja et on ns. namusetä. Mitään varmaa ei kukaan ole kuullut joten minkäs sille mahtaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ainokki:
Elä nyt jestas itte hänen kanssaan oo tekemisissä.... :eek: Poliisille saa aina soittaa ja kysyä neuvoa.
En kai mä oikeesti, vaikka paremmin mä ehkä pärjäisin kun joku pikkutyttö. Jotenkin vaan semmonen tunne, et ne poliisit ei tee asialle yhtään miteen ennekun jotain oikeesti sattuu. Mut kai se soitettava on. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja samaa:
meidän kylälläkin on puhuttu kohta 20vuotta että yks 6ovuotias (nyt siis) seuraa ja kyttää pikkutyttöjä ja et on ns. namusetä. Mitään varmaa ei kukaan ole kuullut joten minkäs sille mahtaa?
Mun mielestä tälläsille asioille on ees yritettävä jotein tehdä.
 

Yhteistyössä