Te joilla kaksi autoa, kumpi teillä ajaa sillä paremmalla ja uudemmalla?

vieras
mies ajaa uudemmalla ja turvallisemmalla autolla, syystä että on sen työauto. kuskaa sillä myös esikoisen eskariin aamuisin. minä ajan isommalla ja vanhemmalla autolla, syystä että sinne mahtuu 3 turvaistuinta.

ennen meillä oli kakkosautona 20 vuotta vanha räyskäle, joka hajoili milloin minnekin. mies sillä kulki töihin, mä en mielelläni antanu sen kuskata lapsia sillä... sillon mulla oli se parempi ja uudempi ja turvallisempi auto.
 
Heh, meillä on molemmat autot yhtä vanhoja louskuja, meidän kuorma-autoo en saa ajaa, ku ei oo korttia, joten mulla ja lapsilla on henkilö louskutin :LOL:

Katsista meni kerrasta läpi..hyvähän sen silloin pitäs olla :whistle:
*Haaveilee uudesta autosta*
 
Meillä on aina mulla ollut se parempi auto alla (jos siis sattuu olemaan kaks hlöautoo). Oli jo ennen lasta työaikojen takia ja nyt lapsen kans varsinki.
Meillä mies on ihmetelly ihan samaa ku ap:kin, siis jos ajaa töihin n 20km ja takas niin miks se "perheauto" tarvitaan miehelle? Sit on eriasia jos mies ajaa päivittäin 200km->
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kumpi sitten on parempi?
Mulla on käytössä vm 2007 oleva pienempi auto, miehellä vm 2005 olevat suurempi auto.
No, pääsääntöisesti voisi ajatella, että isompi on AINA parempi. Mutta, tietysti siihen vaikutta se auton merkki, ja paljon tietysti vaikuttaakin.
 
tulikellukka harmaana
Minä ajan uudemmalla ja isommalla,kun kuskailen lapsia päivittäin kerhoihin ym. Isi kulkee työmatkansa sellasella autolla,jonka osaa sitten itse korjatakin,jos laukeais tielle.Ja mun autos tietty ilmastointi.tai siis molemmat autot miehen nimis,mä en ole ikinä autoa omistanutkaan.
 

Yhteistyössä