Te joilla kaksi autoa, kumpi teillä ajaa sillä paremmalla ja uudemmalla?

Meillä on paku (-02) ja farkku (-07).
Pääsääntöisesti minä (ja lapset) kuljetaan farkulla kun mies tarvitsee pakua töissä.
Joskus saatan käydä pakulla kaupassa jos olen liikkeellä vain toisen lapsen kanssa kun paku on heti oven edessä ja farkku tallissa.
 
Mies ajaa paremmalla :snotty: mut eipä mun rahapussi kestäis ton uudemman bensalaskuja :whistle:


*tyytyväisenä ajaa nisukalla joka kulkee "pyhällä hengellä"* :D


Nii juu ja mies kyllä kuskaa muksuja päiväkotiin ja sieltä pois aina joten lapset kyllä matkustaa turvallisemmalla autolla :attn:
 
No silloin kun vielä oli kaksi autoa, oli mun kohtaloni ajaa ja kuskata lapset hoitoon kolmiovisella vuoden -86 toyotalla, kun mies paineli töihin vm -04 farkkufordilla. Johtui siitä, että minulla oli työmatkaa 10 km, miehellä 50km ja miehellä kyydissä neljä aikuista miestä, joiden mahtuminen pikkutoyotaan työkalupakkeineen olisi ollut vähän nihkeää...
Niillä viikoilla kun mies ei ollut ajovuorossa, oli parempi auto minun käytössäni.
 
Meillä ajetaan sillä autolla joka sattuu olemaan pihalla ekana siis kumpi sitten ekana lähtee, mies lähti yks päivä vanhemmalla töihin ja mä kävin sen siltä ihan muuten vaan kesken päivää hakemassa ku tykkään siitä autosta, siinä vaan se vika että koko perhe ei kyytiin yhtä aikaa mahdu.'
 

Yhteistyössä