Te joilla migreeni, kuulostaako tämä tutulta?

Flunssassa olen ja pää koko ajan enemmän tai vähemmän kipeä.. Tänään yhtäkkiä silmissä alkoi näkyä kirkas, värikäs, vilkkuva siksak. Lisäksi kaikki minne katsoin näytti ihan oudolta ja tarkasti en pystynyt mitään katsomaan. Kaikki hyppi silmissä. "Sik-sakkäärme" silmissä vilkkui ihan hirveästi Kipua ei pientä flunssapääkipua enemmän ollut. Se vilkkui vaikka oli silmät kiinni. Tuli ihan kauhea tunne että mitä nyt tapahtuu, kuolenkohan vai tuunko hulluksi..

Join finrexiniä ja menin pötkötteleen. n. 10min makasin ja se helpotti. Sen jälkeen näin vielä jonkin aikaa kaikki hieman oudon värisenä mutta kohta ei enää mitään.

Jostain tuli mieleen että voisiko tuo olla jonkin sortin migreenikohtaus?
 
"vieras"
Jep.
Mulla menee usein niin, että esim näen vain yläosan. Ykskin kerta olin lasten kanssa pihalla, enkä nähnyt heidän jalkoja kunnolla. Mustia pisteitä ja valkoisia palloja ja mieletön särky.
 
"konkari"
kyllä se varmaan oli migreenikohtaus. käsittääkseni ne voi olla tosi erilaisia eri ihmisillä. mulla ei ole koskaan ollut mitään näköhäiriöitä, ainoastaan hel-ve-til-li-nen päänsärky ja oksentaminen.
 

Yhteistyössä