Teinien vanhemmat, mihin aikaan voitte harrastaa seksiä ku teinit ei nuku ajoissa ikinä?

  • Viestiketjun aloittaja "kesäloma"
  • Ensimmäinen viesti
"viola"
Meillä on makkarin ovessa varmuuden vuoksi lukko, jota käytetään joskus seksin aikaan. Tosin ei kukaan käy nykimässäkään ovea silloinkaan, kun se kiinni on. Kiinni oleva ovi on meillä merkki, että joku on makkarissa nukkumassa/rauhassa, ja sinne ei mennä kuin pakottavasta tarpeesta. Tämän on lapset jo pieninä meillä oppineet, kun kolmivuorotyöläinen olen. Lisäksi meidän makkari on alakerran toisessa päässä ja lapset asustelevat yläkerrassa (katselevat siellä illalla telkkaa jne), niin ääniä heille ei kuulu kyllä millään.
Eli seksiä harrastetaan silloin, kun mieli tekee :) Saatetaan mennä päiväunille ja harrastaa seksiä silloinkin, tosin päiväunilla käydään muutenkin harva se vapaapäivä, ja valtaosa näistä päiväunista nukutaan ihan ilman seksiä, joten meidän päiväunet on ihan päiväunet, ei "päiväunet". :D
Seksi on olennnainen osa parisuhdetta ja sen vaaliminen on tärkeää!
 
Me vain laitamme makuuhuoneen oven lukkoon ja harrastamme seksiä ilman kovia ääniä. Ei siinä sen kummempaa. Terv. Kahden teinin äiti
Näin meillä kotonakin vanhemmat teki. Ei siitä puhuttu mutta tiedettiin että suljettu makkarinovi tarkoitti sitä. Ei menty koskaan sillo koputtelemaan. Ei sitä tarvi oottaa että ne teinit nukkuu. Samallai meinataan meki tehä sitte ko tuo on isompi.
 
vvvvvvvvvvvvv
Ei tarvi laittaa telkkaria isommalle tuolloinkaan. Teinit osaa asiansa ilman. Seksi on normaalia ja kuuluu parisuhteeseen.
Tietysti kuuluu, mutta se on yksityistä ja intiimiä eikä julkista.

Ei mun tee edes mieli jos on "yleisöä".

Tuo mitä tuo toinen harmaa tuolla oli eilen kirjoittanut on just niinku sen pitää olla, eli kyl voi järjestää semmostaa aikaa kun vaan en muksut ei oo kotona. Kuinka vaikeeta se nyt voi olla?

Kuinka vaikeeta voi olla olla pari tuntia ilman seksiä (1-100 tuntia)? Miten teiän on pakko päästä heti naimaan kun tulee mieleen?

Me seurusteltiin puoli vuotta ennen kuin mentiin sänkyyn. Eikä olla mitään periaattellisia eikä uskovaisia vaan melko vapaamielisiä ateisteja.

...niin paitsi että seksi ja lapset kuuluu yhteen vain kun niitä lapsia tehdään.
 
V.ieras
Miksi siitä pitäs ahistua tai kertoo koulussa. Ei se olliu mikää haloo ja kamala vaikka tiedettiin mitä sielä oven takan tapahtuu. vai oltiinko me epänormaaleja teinejä?
Me taidettiin olla teinejä siihen aikaan, kun elämä oli mutkattomampaa.
Ei ahdistuttu pienestä ja seksiäkin pidettiin ihan normaalina asiana.ää

Ja sille joka kysyi, että mitäs sitten jos 16v tuo poika/tyttöystävänsä kylään ja naida naksuttelevat :D teinin huoneessa.
Siitä vaan. Ehkäisystä varmasti olemme keskustelleet, ja kai ne teinitkin osaa pitää volyymit hiljaisemmalla.
Ja parempi se on kotonaan harrastaa seksiä kuin puistoissa ja pusikoissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Me taidettiin olla teinejä siihen aikaan, kun elämä oli mutkattomampaa.
Ei ahdistuttu pienestä ja seksiäkin pidettiin ihan normaalina asiana.ää

Ja sille joka kysyi, että mitäs sitten jos 16v tuo poika/tyttöystävänsä kylään ja naida naksuttelevat :D teinin huoneessa.
Siitä vaan. Ehkäisystä varmasti olemme keskustelleet, ja kai ne teinitkin osaa pitää volyymit hiljaisemmalla.
Ja parempi se on kotonaan harrastaa seksiä kuin puistoissa ja pusikoissa.
Voip olla. Nykyään ei voi sanoa sukupuolielimiä normaalinimillä, kertoa alle kouluikäselle mistä vauvat tulee eikö harrastaa seksiä jos kotona on lapsia,olkoonkin pieniä tai teinejä. Vaikka ne asiat ei oo yhtää sen epänormaalimpia kun ennenkään.
 
V.ieras
Tietysti kuuluu, mutta se on yksityistä ja intiimiä eikä julkista.

Ei mun tee edes mieli jos on "yleisöä".

Tuo mitä tuo toinen harmaa tuolla oli eilen kirjoittanut on just niinku sen pitää olla, eli kyl voi järjestää semmostaa aikaa kun vaan en muksut ei oo kotona. Kuinka vaikeeta se nyt voi olla?

Kuinka vaikeeta voi olla olla pari tuntia ilman seksiä (1-100 tuntia)? Miten teiän on pakko päästä heti naimaan kun tulee mieleen?

Me seurusteltiin puoli vuotta ennen kuin mentiin sänkyyn. Eikä olla mitään periaattellisia eikä uskovaisia vaan melko vapaamielisiä ateisteja.

...niin paitsi että seksi ja lapset kuuluu yhteen vain kun niitä lapsia tehdään.
Kyllä se on yksityistä ja intiimiä siinä vaiheessa kun seksiä harrastetaan omassa makuuhuoneessa suljetun oven takana.

Ei seksissä ole mitään likaista ja inhottavaa. Vaikka siltä se alkaa tuntumaan, kun tätä ketjua lukee. Monet tuntuu tekevän siitä likaista ja hävettävää.
 
Ihme kysymys
Makkarin ovi kiinni ja sitten harrastamme ihan rauhassa. Teinit voi olla hereillä (toisessa päässä taloa) ja jos pesuilla käynneistä arvaavat, siinäpähän arvaavat. Ja kyllä me pussaillaan/halaillaan ihan päiväaikaankin ja tv:tä katson miehen kainalosta vaikka teinit katsovat samaa telkkaria. Kai ne saa tuollaista nähdä.
 
No toimiiko se avoimuus sitten toisen suuntaan? 16-vuotias saa tuoda kumppanin telle ja naida naksutella omassa huoneessaan ja te vaan laitatte telkkaria kovemmalle?
Eli sinusta kaikki on ok jos he naida naksuttelevat salassa, kunhan sinä et saa tietää mitään? Minusta on ehdottomasti parempi että tietäisin milloin aloittavat, mielellään myöhemmin kuin 16 vuotiaina.
 
Saatan olla vähemmistössä palstalla, mutta minusta vanhempien avioelämä pariskuntana lukitun oven takana ja jotkut teinien irtosäädöt ovat kaksi eri asiaa. Itse ainakin olen sitä mielipuolta, että seksi kuuluu vakiintuneeseen parisuhteeseen, eikä teini-ikään. Teinit voivat seurustella ilmankin.
 
  • Tykkää
Reactions: kaalimaan vartija
Se nolous asiasta on ihan normaalia, eikö se oo yks niitä luontaisia estoja ihmisellä, että jälkikasvua ällöttää vanhempiensa seksipuuhat ja toistepäin? Luonnon laittamia insestirajoitteita?

Mieluummin pari tirskuvaa ja punastelevaa teiniä kuin esim. avioero tai avioliiton ulkopuolinen suhde tms.
 
Vie ras
Saatan olla vähemmistössä palstalla, mutta minusta vanhempien avioelämä pariskuntana lukitun oven takana ja jotkut teinien irtosäädöt ovat kaksi eri asiaa. Itse ainakin olen sitä mielipuolta, että seksi kuuluu vakiintuneeseen parisuhteeseen, eikä teini-ikään. Teinit voivat seurustella ilmankin.
Mä olen menettänyt neitsyyteni 14 vuotiaana poikaystävälleni. Myöhemmin hänestä tuli avopuolisoni ja suhde kesti 8 vuotta.
Että ei ne kaikki teinien suhteet ole mitään säätöjä.
 
Munaa pilluun vaan
kuule jo pikkusisaruksen syntyminen on teinille übernoloa, koska silloin _kaikki_ tajuu että niillä on ollut seksiä. Katsos parikymppiset jotenkin kuvittelee, että yli 30-vuotiailla ei ole enää seksiä, koska ne on niinku jotenkin lähes kuolleita, tai ainakin jää kohta eläkkeelle. Samoin lihavilla ei ole mitään haluja saati saantia.

Parasta vaan kun hoitaa lapset ulos talosta. Helpoiten se käy kun antaa rahaa ja käskee mennä shoppailemaan. Ja joku harrastus, missä on usein leirejä.

TOTTA VITUSSA se latistaa seksielämää. Mutta iän myötä ei enää tarvii saada joka päivä. Eikä edes joka viikko. Harvemmin, mutta parempaa. Niin ja on ne pikaisetkin aikas hyviä. :p
Kumpi on tärkeämpää, perheen koossa pysyminen vai että lapsi tietää maailmassa olevan "uber-noloja" asioita?
Kaikki eivät ole yhtä mahoja kuin sinä vaan seksuaalisia. Jos haluaa seksiä joka päivä, tuskin sitä harrastetaan silloin kun lapsille on järjestetty tekemistä. Aikuisella ihmisellä on oikeus harrastaa seksiä omassa makuuhuoneessaan omassa kodissaan.
 
nuori vielä
Mun vanhemmat meni usein lepäämään makuuhuoneeseen ja jossain vaiheessa mä aloin ymmärtää että ehkä se ei ole pelkkää lepäämistä, mutta ei se koskaan mua haitannut. Teininä se tuntui nololta kun "vanhat" ihmiset tekee sellaista, mutta ei silloinkaan haitannut, olin onnellinen kun vanhemmat selvästi tykkäsi toistensa seurasta. Ne on edelleen onnellisia yhdessä, kun taas monen kaverini vanhemmat on eronneet tai selvästi onnettomia yhdessä. Hyvä esimerkki mulle mun rakkaat vanhemmat, kun perustan perheen. :)
 
jaaa
Mua ahdisti vanhempien seksielämä. Mutta se johtui täysin siitä, että meillä seksi oli tabu eikä siitä saanut puhua. Seksiä ei olisi saanut harrastaa ennen avioliittoa ja seksi/seksuaalisuus oli asia mitä piti hävetä. Jos mulla olis ollu vanhemmat, jotka ois opettanut että seksi on luonnollinen ja kaunis asia ja se kuuluu parisuhteeseen niin elämä olis ollu helpompaa eikä olis tarvinnut ahdistua.
 
Wieruus
Tietysti kuuluu, mutta se on yksityistä ja intiimiä eikä julkista.

Ei mun tee edes mieli jos on "yleisöä".

Tuo mitä tuo toinen harmaa tuolla oli eilen kirjoittanut on just niinku sen pitää olla, eli kyl voi järjestää semmostaa aikaa kun vaan en muksut ei oo kotona. Kuinka vaikeeta se nyt voi olla?

Kuinka vaikeeta voi olla olla pari tuntia ilman seksiä (1-100 tuntia)? Miten teiän on pakko päästä heti naimaan kun tulee mieleen?

Me seurusteltiin puoli vuotta ennen kuin mentiin sänkyyn. Eikä olla mitään periaattellisia eikä uskovaisia vaan melko vapaamielisiä ateisteja.

...niin paitsi että seksi ja lapset kuuluu yhteen vain kun niitä lapsia tehdään.
Mielenkiintoisia mielikuvia sait muodostettua päässäsi. Mutta jatka vain kuvitelmiasi.
 
jaaaa
Tietysti kuuluu, mutta se on yksityistä ja intiimiä eikä julkista.

Ei mun tee edes mieli jos on "yleisöä".

Tuo mitä tuo toinen harmaa tuolla oli eilen kirjoittanut on just niinku sen pitää olla, eli kyl voi järjestää semmostaa aikaa kun vaan en muksut ei oo kotona. Kuinka vaikeeta se nyt voi olla?

Kuinka vaikeeta voi olla olla pari tuntia ilman seksiä (1-100 tuntia)? Miten teiän on pakko päästä heti naimaan kun tulee mieleen?

Me seurusteltiin puoli vuotta ennen kuin mentiin sänkyyn. Eikä olla mitään periaattellisia eikä uskovaisia vaan melko vapaamielisiä ateisteja.

...niin paitsi että seksi ja lapset kuuluu yhteen vain kun niitä lapsia tehdään.
eli kutsuisitko sä ne lapset katsomaan sitä, kun harrastatte seksiä vai miksi ne lapset siihen sun ja miehes seksiin kuuluisi jos ne ois kotona? HYI!!!!!
 
Munaa pilluun vaan
Tietysti kuuluu, mutta se on yksityistä ja intiimiä eikä julkista.

Ei mun tee edes mieli jos on "yleisöä".

Tuo mitä tuo toinen harmaa tuolla oli eilen kirjoittanut on just niinku sen pitää olla, eli kyl voi järjestää semmostaa aikaa kun vaan en muksut ei oo kotona. Kuinka vaikeeta se nyt voi olla?

Kuinka vaikeeta voi olla olla pari tuntia ilman seksiä (1-100 tuntia)? Miten teiän on pakko päästä heti naimaan kun tulee mieleen?

Me seurusteltiin puoli vuotta ennen kuin mentiin sänkyyn. Eikä olla mitään periaattellisia eikä uskovaisia vaan melko vapaamielisiä ateisteja.

...niin paitsi että seksi ja lapset kuuluu yhteen vain kun niitä lapsia tehdään.
Kyllä ne lapset kuuluu siihen siinä mielessä, että aina ne voi teidät yllättää vaikka olisivat kavereillaan tai nukkumassa. Aina on jonkinlainen mahdollisuus. Mahdollisuutta voi vähentää lukitsemalla ovi ja olemalla kohtuullisen hiljaa.
 
Samantha79
Moni on sanonut että "kyllä meillä voidaan harrastaa omassa makuuhuoneessa seksiä vaikka teini olisikin kotona".

Mutta mitäs jos asia meneekin niin, että puoliso ei kykene harrastamaan seksiä lasten/teinien kotonaollessa, ihan vain siitä _pelosta_ että ne Saattaa ehkä kuulla jotain tai Saattavat ehkä mahdollisesti käydä oven takana kuuntelemassa tai jotain. Vaikka tiedetään että
- lapset (/teini) nukkuu
- ovi on lukossa
- makuuhuone sijaitsee talon toisessa päädyssä ja siellä on lähellä wc ja suihku
 

Yhteistyössä