The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On sitten tosi hiljasta,miten tähän taas ikinä tottuu että ei oo hälinää ympärillä,ei kokoajan jotain pientä tai isoa tekemistä.Nyt ehtii taas telkkariiki tuijottaa enempi kuin tarpeeksi ja ennen telkkaria ei välttämättä edes avattu joka päivä ja kesällä tuskin olis ollenkaan avattu. Kukaan ei kysele kesken työpäivän että mitä kuuluu ja kerro miten itellä menee,ei ole ruokailu kaveria eikä ruuanteko kaveria,ei lämmintä syliä joka pötköttää vieressä ja hipsuttelee. Nyt on vaan tyhjyys.Surullinen olo.
paneminen jäi luettelosta?
 
Ainii.
Tossa viime viikolla kun vastasin bändi- ilmoitukseen...

Siitä ei ole kuulunut mitään. Nix. Nada.

Kummallisemman asiasta tekee se, että kaverini soittaa tossa bändissä ja heillä oli treenit tällä viikolla... niin kukaan bändiläisistä ei tiennyt, että bändi hakee laulajaa?

Se on sit niin kummallista meininkiä, että kiinnostukseni lopahti.
No höh sentään.

Eivät sitten tainneet itekään tietää mitä olivat vailla.

No, omapahan oli menetyksensä.
 
Iltaa teille! Mitä kuuluu sadepäivään? Mä nautiskelen lähi-idän kasvisruokaa kotona (keskinkertaisen) viinin kera. Ihana istua pyjamissa keittiön pöydän äärellä ja mässytellä hissukseen hyvää ruokaa omaan tahtiin! Oli taas viikko yhtä härdelliä töissä. Kaikki on ihan stressaantuneita ja miehinen elin otsassa. Mut kyl tää tästä vielä!
 
Iltaa teille! Mitä kuuluu sadepäivään? Mä nautiskelen lähi-idän kasvisruokaa kotona (keskinkertaisen) viinin kera. Ihana istua pyjamissa keittiön pöydän äärellä ja mässytellä hissukseen hyvää ruokaa omaan tahtiin! Oli taas viikko yhtä härdelliä töissä. Kaikki on ihan stressaantuneita ja miehinen elin otsassa. Mut kyl tää tästä vielä!
täällä ei vielä sada mutta on pilvistä ja aivan sairaasti sääskiä

sulle en oo vielä päässykkään raportoimaan että mulla on uus mopo :love:
 
No höh sentään.

Eivät sitten tainneet itekään tietää mut olivat vailla.

No, omapahan oli menetyksensä.
Voi sen niinkin sanoa. Olavi Virta on kuollut, Jari Sillanpää ei ole saatavilla niin kyllä minäkin osaisin kolmannen vaihtoehdon paikan täyttää. Jos ei Reijo Taipale ehdi ensin.

Niinku karrikoiden.

Mut en ole tippaakaan kiinnostunut tommoisesta meiningistä.
Jos vielä joskus aion palata oikeeksi ihmiseksi niin ettin oikeiden ihmisten bändin. Semmoisen jossa asiat hoidetaan kannatettavalla tavalla.

Mun leikki- ikäni kaiken suhteen on historiaa.
 
Voi sen niinkin sanoa. Olavi Virta on kuollut, Jari Sillanpää ei ole saatavilla niin kyllä minäkin osaisin kolmannen vaihtoehdon paikan täyttää. Jos ei Reijo Taipale ehdi ensin.

Niinku karrikoiden.

Mut en ole tippaakaan kiinnostunut tommoisesta meiningistä.
Jos vielä joskus aion palata oikeeksi ihmiseksi niin ettin oikeiden ihmisten bändin. Semmoisen jossa asiat hoidetaan kannatettavalla tavalla.

Mun leikki- ikäni kaiken suhteen on historiaa.
Onhan toi melko vinkeetä, että hakuun ei voi sitten vastata.

Mieluummin ihan rehdisti että ei kiinnosta kuin tommonen hiljaisuus.
 
Iltaa teille! Mitä kuuluu sadepäivään? Mä nautiskelen lähi-idän kasvisruokaa kotona (keskinkertaisen) viinin kera. Ihana istua pyjamissa keittiön pöydän äärellä ja mässytellä hissukseen hyvää ruokaa omaan tahtiin! Oli taas viikko yhtä härdelliä töissä. Kaikki on ihan stressaantuneita ja miehinen elin otsassa. Mut kyl tää tästä vielä!
Mulla on tommoinen vasemmassa lahkeessa.
Pisulla käydessä ihan näppärä (kun muistaa pestä kätensä) mut ei siitä muutoin juuri riemua ole.

Mut jos sen siirtäis otsaan... se vois tehdä säväyksen.
*harkitsee melkein vakavissaan*
 
Mulla on tommoinen vasemmassa lahkeessa.
Pisulla käydessä ihan näppärä (kun muistaa pestä kätensä) mut ei siitä muutoin juuri riemua ole.

Mut jos sen siirtäis otsaan... se vois tehdä säväyksen.
*harkitsee melkein vakavissaan*
...meinaat sitten jatkossa kuninkaan huoneessa käymisesi jälkeen alvariinsa pestä huoneen katosta lattiaan*varovaisena ellinä*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä