The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On kyllä tosi heikosti asuntoja tarjolla...ja kun en mä ihan mitä tahansa kelpuuta. En kyl tiedä...pitäs kai repästä ja muuttaa tohon matkan päähän niin lyhenis työmatkaki sellaset parikyt kilsaa mut toisaalta sit taas ei kyl kyseinen paikka silleen houkuta...toisaalta lyhenis työmatka ja matka veljen luo...mut en tunne tuolta ketään eli olisin yksin...enkä mä osaa tutustuu uusiin ihmisiin tosta noin vaan kadulla jutustellen...voi itku että tää asunto ei oo isompi,mä tykkään tästä kun tää on niin siisti mut ahdistanu jo kauan tää tilanpuute....äh,en mä tiedä:notworthy:
No mutta oishan tossa monta isoa puoltolausetta muuton puolesta :)...ja maisemanvaihdos tekis varmasti hyvää :)


Ja tuskin sä yksin oot kauaakaan, jos joku pikkupaikka on - sut noteerataan heti ja sun tykö tullaan tekemään tuttavuutta *peukuttaa*
 
No mutta oishan tossa monta isoa puoltolausetta muuton puolesta :)...ja maisemanvaihdos tekis varmasti hyvää :)


Ja tuskin sä yksin oot kauaakaan, jos joku pikkupaikka on - sut noteerataan heti ja sun tykö tullaan tekemään tuttavuutta *peukuttaa*
Mutta kun en mä tiedä...ei tosiaan ees oo iso paikka mutta silti...siellä ei oo mitään...no ei kyl ole täälläkään mut tuolla ei kyllä mitään. Pelottaa vaan että nysvästyn sinne yksin,nyt on ees hiukan seuraa aina välillä.Sitten mä olisin veljen riesana jatkuvasti:unsure:
 
Mutta kun en mä tiedä...ei tosiaan ees oo iso paikka mutta silti...siellä ei oo mitään...no ei kyl ole täälläkään mut tuolla ei kyllä mitään. Pelottaa vaan että nysvästyn sinne yksin,nyt on ees hiukan seuraa aina välillä.Sitten mä olisin veljen riesana jatkuvasti:unsure:
No eikä!

Onhan sulla edelleen auto käytössä, millä kruisailla lähimpään kaupunkiin tai kavereille...ja kait ne sun kaveriskin sitten haluis sua nähdä ja uutta kämppääkin? Ei se yksipuolista voi...

Mutta - käy kattomassa kun kiinnostaa :). Sillä siitä pääsee ja asiat loksahtaa paikoilleen :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä