The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Harmi vaan että sellasta päivää ei ikinä tule niin ei voi huomata.
En tiedä mistä on kyse. Joten vastaan kysymykseen jota en tiedä. Persiilleenhän semmoinen menee, mut entäs sitten?

Jos mä lakkaisin uskomasta siihen, että Peppi on olemassa niin yhtä hyvin voisin vetää kuulan kallooni tässä ja nyt.

Mietis ny itte. Jos me tänään laitetaan ilmoitukset:
Sinun ilmoitus: Nuori, nätti kiva ja sitoutumiskelpoinen nainen vailla kainalopaikkaa.
Minun ilmoitus: Viiskymppinen vittumainen kaljamaha ettii Peppiä.

Kumman oven takana on jono?

Mä en koskaan luovu siitä toivosta, että Peppi on olemassa. Mä tiedän, että hän on olemassa. Mun vaan itteni pitää muuttua takaisin mieheksi joka joskus olin.

Vaikka tää tuntuu lässytykseltä, niin mä tiedän, että ihan oikea mr tinku on olemassa. Kaikki muut ennen häntä ovat harjoittelukappaleita.
 
Kyllä mä osaan vessan pestä.

Se oli äiti kun opetti pesemään kädet vessakäynnin jälkeen.

Kiltti poika tottelee äitiä aina milloin mahdollista.
Soon hjuva juttu*peukuttaa*


...mutta saa ja pitää sitä joskus silloin tällöin tuhmaillakin, eikä äiti - ainakaan ja todellakaan tämä!! - ole se jumala, joka mukamas tietää, vaan se munakin osaa olla kanaa viisaampi :)
 
On kyllä tosi heikosti asuntoja tarjolla...ja kun en mä ihan mitä tahansa kelpuuta. En kyl tiedä...pitäs kai repästä ja muuttaa tohon matkan päähän niin lyhenis työmatkaki sellaset parikyt kilsaa mut toisaalta sit taas ei kyl kyseinen paikka silleen houkuta...toisaalta lyhenis työmatka ja matka veljen luo...mut en tunne tuolta ketään eli olisin yksin...enkä mä osaa tutustuu uusiin ihmisiin tosta noin vaan kadulla jutustellen...voi itku että tää asunto ei oo isompi,mä tykkään tästä kun tää on niin siisti mut ahdistanu jo kauan tää tilanpuute....äh,en mä tiedä:notworthy:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä