The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En mä varas oo.
Voishan tuolta iskän lapsuudenkodista löytyy. Tai ainakin jostain naapurista. Mut iskä tuskin mulle sellasii rupee laahaamaan:LOL:
En minäkään, mutta kai hyljättyä seipäitä on tämä maa täynnä, kun kävisi vaan etsimässä ja hakemassa pois jollain kyydillä. Eikö se heinä nykyään ole niissä juustonmallisissa muoveissa.
ps. itsekin sait heti mieleen kohteen josta vois saada.
 
Vaikea on löytää semmoisia maantieteellisiä leveysasteita missä ei miehiä olisi.
Jos taas tarkoitit takamuksen leveysasteita niin ihan joka sortille löytyy omat faninsa.
...tarkotin kyllä ihan tätä maantieteellistä pistettä :cautious:..senkin viilaaja*tikkusella johonkin kohtaan*

Ja berberiosasto ei ehtinyt edes mielessä käymään:confused:...mutta oikeessa oot, jokaisella on omansa ja siihen kroppaan sopiva (y):p
 
Yinksu
En minäkään, mutta kai hyljättyä seipäitä on tämä maa täynnä, kun kävisi vaan etsimässä ja hakemassa pois jollain kyydillä. Eikö se heinä nykyään ole niissä juustonmallisissa muoveissa.
ps. itsekin sait heti mieleen kohteen josta vois saada.
Must on aika tylsäämet ne heinät on nykysin niin muoveis, itekin lapsuudes ollu heinäpellolla töis ja seipäille heitelty heinää ja välillä kuorman päällä tallaajana.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Must on aika tylsäämet ne heinät on nykysin niin muoveis, itekin lapsuudes ollu heinäpellolla töis ja seipäille heitelty heinää ja välillä kuorman päällä tallaajana.
Hei, paikka paikoin näkee niitä heinämummoja:)....ja ne on kyllä ihania<3

Itekin oon ollu heinäpelloilla toopeilemassa, inkkarikesiä viettämässä :D...ja navetassa olevia lehmiä pelkäämässä:cautious::D
 
Helteet ovat perseestä. -Mitä kuumempi, sitä enemmän mun tekee mieli rökiä. :mad:

Ja sit herää yöllä siihen kun on kuuma ja yskittää ja kurkussa tuntuu kummata ja tulee mieleen että se on nyt sit keuhko- tai kurkkusyöpä ja silti taas tekee mieli. :unsure:
 
välillä on tylsää olla yksin. tai onhan täällä haukku aina seurana. mut sit voi iltapalaksi grillata kilon lehmää ja tsihauttaa kylmän olusen. ei draamoja, kunhan muistaa palloa heittää. välillä vaan miettii et vieläkö etsittäis elämänkumppania. voihan tästä nauttia muutenkin.
 
Helteet ovat perseestä. -Mitä kuumempi, sitä enemmän mun tekee mieli rökiä. :mad:

Ja sit herää yöllä siihen kun on kuuma ja yskittää ja kurkussa tuntuu kummata ja tulee mieleen että se on nyt sit keuhko- tai kurkkusyöpä ja silti taas tekee mieli. :unsure:
*halaaruttaan*
Mielitekoja vaan. Normaalia siis :)

Mutta se on tällä kertaa niin että sä hallitset tuota mielitekoa. Hyvä niin. Parasta :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä