The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.

Viime yönä tuli hiukan valvottua kun aamuyöhön asti tuli GoT:n neljättä kautta uusintana.
Mut taas on asioita hoideltu ja kahvia litkitty vaikka vähän väsyttääkin.

Kirjasaaliina tänään:
Vonnegut - Hokkus Pokkus
Maupassant - Neiti Fifi
Williams - Puhstradamuksen ennustukset
Pöysti - Lassen oppivuodet
Chandler - Tappaja sateessa
Mankell - Pyramidi
ja DVD Napapiirin sankarit2
 
vierailija
Se on vaan tuo Keravakin aika iso paikka lähteä etsiskelemään yhtä rollaattorilla liikkuvaa paheksuvaa Majuria vaikka miten oltaisiin huolissamme
Aika hyvin erottaa maisemasta, jos sellaisella liikkuu, mutta jos on sisällä kotona, eikä avaa ovea, ei tietenkään löydy. Mutta ihminen on antanut osoitteen ihan itse tänne - eikä siinä mun tietääkseni tarvitse muuta kuin zoomata, niin osaa jos haluaa - käydä katsomassa. Vai pelkäätkö, että joku vielä tunnistaisi sut, et tuo on tuo jne...?

No, itse en ainakaan ole menossa - siksi muistutan muita. Liian helppoa tällä kertaa?
 
. Unettomuutta ei ole olemassa - ainoastaan ajoituksen taito - tai taitamattomuus:)
Käyhän kertomassa tuo tuntemalleni naiselle joka lukemattomien masennustestien, unipillerimääräysten, luulotautiepäilyjen jne jälkeen viimein pääsi oikealle unitohtorille tutkimuksiin. Joiden tulos oli se, että hän herää lähes 200 kertaa yön aikana eikä yksikään unijakso kestä kahta minuuttia kauempaa.
Oma unihäröni on toisenmoinen. Kun se iskee niin saatan valvoa kolme vuorokautta. Mut minä pystyn paikkaamaan oman univajeeni sit nukkumalla vuorokauden putkeen. Hän ei omaa univajettaan saa paikattua mitenkään.

Mutta se on kiva kuulla, että sinun maailmassasi unettomuutta ei ole olemassa. Kokeiles joskus muuttaa tänne maan pinnalle.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Aika hyvin erottaa maisemasta, jos sellaisella liikkuu, mutta jos on sisällä kotona, eikä avaa ovea, ei tietenkään löydy. Mutta ihminen on antanut osoitteen ihan itse tänne - eikä siinä mun tietääkseni tarvitse muuta kuin zoomata, niin osaa jos haluaa - käydä katsomassa. Vai pelkäätkö, että joku vielä tunnistaisi sut, et tuo on tuo jne...?

No, itse en ainakaan ole menossa - siksi muistutan muita. Liian helppoa tällä kertaa?
Ensinnäkin mun mielestä oisi hiukan ehkä jopa törkeää zoomata kenenkään osoitetta ja mennä ovelle kolkuttelemaan vain siksi että ketju saa kuulla uusimmat juorut - Majurilla on läheisiä jotka kyllä huolehtii hänestä.

Toiseksi joidenkin meidän täytyy käydä töissä eikä ole mahdollisuutta tai aikaa nysvätä pihalla yökausia tai etsiä neulaa heinäsuovasta

Lisätään nyt vielä, ettei ole kovin korrektia myöskään linkata kohtaa josta osoitteen saa zoomattua
 
vierailija
Käyhän kertomassa tuo tuntemalleni naiselle joka lukemattomien masennustestien, unipillerimääräysten, luulotautiepäilyjen jne jälkeen viimein pääsi oikealle unitohtorille tutkimuksiin. Joiden tulos oli se, että hän herää lähes 200 kertaa yön aikana eikä yksikään unijakso kestä kahta minuuttia kauempaa.----- Hän ei omaa univajettaan saa paikattua mitenkään.
No sehän se onkin huono homma, et aina määrätään pillereitä eikä esimerkiksi sairaslomaa, vaikka liian väsyneenä on tietynlainen riski missä tahansa, mitä tekeekin, jos ei ole täysin tolkuissaan. Tutkimuksetkin ovat businessta ja kello on ihmisen keksimä kapine.

Mikä se tutkimus oli, kun sanottiin, et nukahtamistabletit muuttavat pysyvästi hermostoa - paakoppaa - elimistöä? Kovin vähän niistä (haitoista) on tietoa missään! Juomavedetkin ovat niin täynnä lääkejäämiä, ettei ole mikään ihme, jos elimistön herkimmät osaset menevät pelkistä juomista sekaisin:-(

http://yle.fi/uutiset/puolet_aurinkokunnan_planeetoista_nakyy_nyt_taivaalla_paljain_silmin__en_ole_ikina_kokenut_tallaista/8414042
 
No sehän se onkin huono homma, et aina määrätään pillereitä eikä esimerkiksi sairaslomaa, vaikka liian väsyneenä on tietynlainen riski missä tahansa, mitä tekeekin, jos ei ole täysin tolkuissaan. Tutkimuksetkin ovat businessta ja kello on ihmisen keksimä kapine.
Sun planeetallasi ehkä pystyy elämään kellosta piittaamatta, täällä ei. Toisekseen, tuon naisen tai minun unihäröt eivät ole kellosta kiinni.
 
Hepskukkuu...

...onko mun päätä näkyny siellä:unsure::D?

Eikäkun...siunattu loistava aurinko teki tepposet. Taas. Himputti, en olekaan auringon suosiossa vaikka sen suomasta valoisuudesta olenkin hehkuttanut:barefoot:...no ei voi mitn, aurinko tehotti ja toimi ja pisti pääkkösen pipiseksi. Pienet koomailut siis töiden jälkeen...elo rupee helpottamaan eli henkiin jään :)

..mutta pitipä päivään lumpsauttaa sammakko esiin suustakin:D...oikeesti tähän pitäs laittaa se tikulla silmään ja otsalohkoon kun en tiiä itkisinkö vai nauraisinko...

Menin sanomaan kahdelle ipanalle että siivoavat huoneensa(y).

No. Puolustukseksi täytyy kehua, että ovat tehneet urakalla...jotakin mutta kenties siivoamisen kriteereitä ne ei ihan kaikilta osin täytä...:D- oikeesti, ei voi kuin nauraa...ihania ovat kumpikin <3


Äitinsä on vaan...pöhköpönttö :D

Hei, iisiä loppupäivää sulle :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä