The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Mutta jos et tee niillä nyt mitään, niin anna olla.

Varmasti tollaset tulee vastaan kun niille on tarvetta enemmän.

..jos kerran on muuttoa mielessä niin vaikka sitte sinne uuteen kämppään :)
Sinnehän mä just haaveilenki...muutenki haaveillu mitä kaikkea sit laittais... :oops: Tänää vaan näin sellaset ja ku oon ennenkin niitä halunnu mut jätin viel ostamatta.
 
No rakennaks sää sit joskus sellaset:whistle:
Päätön edelleen sit tarttee sen osoitteen mihin moiset toimittaa.

Mut se, että onko kolmekymppiä vähän vai paljon? Mun mielestä se on paljon esineestä jolla mä en tee mitään.

Mut kaikki on suhteellista. Jos semmoinen tuo sulle iloa elämään useiksi vuosiksi niin kolmekymppiä semmoisesta kapistuksesta on todella vähän.
Vertailun vuoksi; olutlaatikko mun lähikaupassani maksaa 24,- ja siitä riittää riemua yhdeksi illaksi.
 
Yinksu
Päätön edelleen sit tarttee sen osoitteen mihin moiset toimittaa.

Mut se, että onko kolmekymppiä vähän vai paljon? Mun mielestä se on paljon esineestä jolla mä en tee mitään.

Mut kaikki on suhteellista. Jos semmoinen tuo sulle iloa elämään useiksi vuosiksi niin kolmekymppiä semmoisesta kapistuksesta on todella vähän.
Vertailun vuoksi; olutlaatikko mun lähikaupassani maksaa 24,- ja siitä riittää riemua yhdeksi illaksi.
No ehkä se osote ei sit enää oo tää:D

No mistä sen sitten tietää mut jos on useemman vuoden niistä haaveillu niin eiköhän se oo aika mietitty asia...ja saahan ne myytyy ( ehkä) tai annettua pois. Enkä mä tiedä tuleeko ne yhtään halvemmaks ite tehden kun niistä heinäseipäistä ostaan kyl pyytää ihan mukavasti hintaa....
 
vierailija
Sun planeetallasi ehkä pystyy elämään kellosta piittaamatta, täällä ei. Toisekseen, tuon naisen tai minun unihäröt eivät ole kellosta kiinni.
Eiku tarkoitin vaan, että ne nappulat ovat pilanneet sen systeemin sillä naisella kauan sitten. Mikä, kuuluisi lääkärin selvitettäväksi, mutta ei niille sellaisesta makseta koskaan - minkäs teet? Yhtään unilääkettä en ole ottanut edes kokeeksi, JOTEN EN VOI TIETÄÄ, mutta pääkoppa oppii kaiken, mitä sille opetetaan - KAIKEN AIKAA, rutiineilla pelkästään.

Paljonko hanavedessä on piristeitä, en tiedä, mutta olisi hyvä selvittää:)

Aika on pelkästään aikaa, eikä ajanlaskua - on siinä iso ero.
Tässä pohdintoja siitä. Itselleni tallessa:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä