The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Voi kökkö..alkaa jänskättää se huominen kampaajareissu. Millon viimeks "oikeella kampaajalla"? (Miehen sisko ammatiltaan parturi-kampaaja, mutta leikelly meijän päät aina kotonaan, lapsena ollessa äitini leikkeli :) ) En varmaan lähes pariinkymmeneen vuoteen..hämärästi muistan kerran käyneeni kampaamossa...
Mulla on kanssa lähisuvussa kotiparturi, enkä oo kampaajalla käyny eläissäni.
 
Aries 78
BANZAI!!!!!! *hyppää sohvalle ja valloittaa sen kokonaan* turha yrittää mitään, mä juon ny kahvit vaiks räjähtäis koko torppa.

Mitä tänne kuuluu? :):rolleyes:
Sangria iski palstalle kuin Ninja yön pimeydestä :D

Just tultiin kotia ja hieman välipalaa haukataan ja sitten salille, pojat lähtee liikuntasalille ja ite menen kattelemaan joko käsi kestäisi kunnolla nostella rautaa.

Mites sulla, en ole huomannut että hetkeen olisit palstalla kirjoitellut?
 
Sangria
Sangria iski palstalle kuin Ninja yön pimeydestä :D

Just tultiin kotia ja hieman välipalaa haukataan ja sitten salille, pojat lähtee liikuntasalille ja ite menen kattelemaan joko käsi kestäisi kunnolla nostella rautaa.

Mites sulla, en ole huomannut että hetkeen olisit palstalla kirjoitellut?
Joo hyökkösin kyl, toivottavasti en kauheesti säikytelly :D

Niin sul oli jotain vaivaa siinä kädessä muistelisin? Hyvä jos nyt kunnossa :)älä liian rajusti aloita kuiteskaan. Helpommin sanottu ku tehty kyl, ite aina aloitellu täysillä vaan vaiks ois jotain kremppaa ollukki :D

Hyvää mulle, en tosiaan ole palstalla ollu ollenkaan, kaikkee muuta puuhaa ollu kivasti :)
 
Aries 78
Joo hyökkösin kyl, toivottavasti en kauheesti säikytelly :D

Niin sul oli jotain vaivaa siinä kädessä muistelisin? Hyvä jos nyt kunnossa :)älä liian rajusti aloita kuiteskaan. Helpommin sanottu ku tehty kyl, ite aina aloitellu täysillä vaan vaiks ois jotain kremppaa ollukki :D

Hyvää mulle, en tosiaan ole palstalla ollu ollenkaan, kaikkee muuta puuhaa ollu kivasti :)
Et säikytellyt, ajattelin vain kun taisteluhuuto kajahti heti ilmoille :D
Syksyllä repesi jänne ja lihas olkapäästä, niin pitänyt talvi olla rauhalisesti ja treenata tiettyjä liikkeitä että saa jänteen kohilleen.
 
Terppaleijaa palleroiset! :wave:

Se on sitten ilmestynyt teiden varsille kesänopeusrajoitukset,huomasinpa vaan aamulla töihin mennessä,pikkusen oli vauhtia kotiin tullessa:xmas:

vai on pitkäkaula nähnyt ruutiksesta unia...mä en nähnyt mistään enkä kenestäkään :|
ja miten se ruutis nyt niin on toikkaroinut et nilkkakin muljahtanut: / toivottavasti ei mene pahemmaksi :hug:

mä hain lisää kirppiskamaa,nyt tarvis toi jätesäkki purkaa ja katsoa mitä se sisältää. mut jos eka söis jotain*vattassa kurnii*.
 
Sangria
Et säikytellyt, ajattelin vain kun taisteluhuuto kajahti heti ilmoille :D
Syksyllä repesi jänne ja lihas olkapäästä, niin pitänyt talvi olla rauhalisesti ja treenata tiettyjä liikkeitä että saa jänteen kohilleen.
Niin muistelinkin jotain tuollaista, hienoo et kunnossa nyt :)

Joku jäänne varmaan karate ajoilta toi huuto :D vaiks ei se ihan noin menny se kiljahdus mitä siel käytettiin :D
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28314298:
Mooooi Sangria :kiss:

ja heips kaikille muillekin :wave: Väsyttäis vähäsen, mietin tässä, että josko pienet tirsat ennen töihin menoa vielä ottais.. Tosin nyt juon ainakin sumpit :)

Moikkelis koikkelis :kiss:

Sumppii täälläkin, ties kuin mones jo :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28314529:
Kasvatatko niistä kurittomia?
Kurittomia? Mitä se pitää sisällään? Joo vanhempi haukkuu kun pelkää isoja koiria (sen kimppuun kävi kaksi koiraa viime kesänä) tuo pieni taas on riiviö muuten vain.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä