The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Mie oon seikkaillu netin hiusmallimaailmassa, enkä meinaa löytää mitään älyllistä. Ja se värikin vielä..vaikka se kampaaja voi ja saa ja sen pitääkin sanoa omakin mielipiteensä, ois kiva jos miulla ois ees jotain ehdotettavaa.
No, sen verran tiedän etten haluis hirmu lyhyttä, minimissään nää on n. hartioille ollu..ja tasapitkä otsis ei pysy miulla, on jotain pyörrettä tuo eessä enkä jaksa jatkuvasti olla laittamassa. Meinasin että pyydän jotain suht helposti hoidettavaa mallia..
 
Mie oon seikkaillu netin hiusmallimaailmassa, enkä meinaa löytää mitään älyllistä. Ja se värikin vielä..vaikka se kampaaja voi ja saa ja sen pitääkin sanoa omakin mielipiteensä, ois kiva jos miulla ois ees jotain ehdotettavaa.
No, sen verran tiedän etten haluis hirmu lyhyttä, minimissään nää on n. hartioille ollu..ja tasapitkä otsis ei pysy miulla, on jotain pyörrettä tuo eessä enkä jaksa jatkuvasti olla laittamassa. Meinasin että pyydän jotain suht helposti hoidettavaa mallia..
Ei hiuksissa älyllisyys asu :O
 
Mie oon seikkaillu netin hiusmallimaailmassa, enkä meinaa löytää mitään älyllistä. Ja se värikin vielä..vaikka se kampaaja voi ja saa ja sen pitääkin sanoa omakin mielipiteensä, ois kiva jos miulla ois ees jotain ehdotettavaa.
No, sen verran tiedän etten haluis hirmu lyhyttä, minimissään nää on n. hartioille ollu..ja tasapitkä otsis ei pysy miulla, on jotain pyörrettä tuo eessä enkä jaksa jatkuvasti olla laittamassa. Meinasin että pyydän jotain suht helposti hoidettavaa mallia..
En osaa sanoa mitä sun pitäs tehdä muutakun että tee jotain sellasta mistä muutoksen näkee,nyt kun kerta menet kampaajalle niin ota pieni riski ja tee jotain "mullistavaa". Sellainen muutos joka näkyy mutta tuntuu omalta:)

Mua harmittaa kun oma kampaaja on poissa nyt jonkin aikaa ja pitäs kai kesäks jotain tälle päälle tehdä mutta en uskalla mennä kenellekkään kun oma kampaaja on laittanut mun pään kondikseen viimeset 3vuotta ja kun viimeksi kävin uudella niin ei tullut hyvä,eka se tuntu hyvältä mutta pidemmän päälle ei ja nyt en menis sille vaikka maksettais. Eli joko annan tän tulla ihan vallattomaksi tai sitten pakko koittaa taas jotain eriä kampaajaa koska oman kampaajan paluusta ei ole tietoa,toistaiseksi.

Mieti perusasiat ja sitten voitte paikan päällä vielä miettiä ja muunnella:)
 
kahvikirahvi
Mikähän meikäläiseen on menny, käytän aikani siivoamalla kotia nytteko yksin olen :confused: Eilen järjestelin roskiskaapin, viikkasin muovikasseja ja järjestelin kierrätykseen menevät jututkin siististi :O Yleensä ne on olut vaan räjähdyksen jälkjiltä kaikki sekasin kaapissa.

Oonko sekoamassa :'(
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mikähän meikäläiseen on menny, käytän aikani siivoamalla kotia nytteko yksin olen :confused: Eilen järjestelin roskiskaapin, viikkasin muovikasseja ja järjestelin kierrätykseen menevät jututkin siististi :O Yleensä ne on olut vaan räjähdyksen jälkjiltä kaikki sekasin kaapissa.

Oonko sekoamassa :'(
toi on luultavasti elämänmyllerrysten aiheuttama tilapäinen mielenhäiriö

menee varmaan ohi muutamassa viikossa
 
kahvikirahvi
Mulla on ylipitkä irokeesi ponnarilla tai nutturalla aina. Vähän suunnittelin että seuraavan kerran kun vien ne tukkalääkärille, niin voisin leikata niskan puolelta hiukset lyhkäsiksi ja jättää päälaelle tommosen pitemmän tupsun.
 
Mikähän meikäläiseen on menny, käytän aikani siivoamalla kotia nytteko yksin olen :confused: Eilen järjestelin roskiskaapin, viikkasin muovikasseja ja järjestelin kierrätykseen menevät jututkin siististi :O Yleensä ne on olut vaan räjähdyksen jälkjiltä kaikki sekasin kaapissa.

Oonko sekoamassa :'(
tuu samaan syssyyn siivoomaan tännekin:xmas: ei tässä oo ees neliöitä kovin montaa:snotty:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä