The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On se mun mielestä kivaa että voi ihan asiallisesti jatkaa jutustelua pakkien jälkeen :) Se vasta on vonkaaja jos koittaa saada pakeista huolimatta, ja säälittävä vonkaaja on sellanen joka vastaa pakkeihin jotain haistattelua tms. Ei oo onneks mun kohdalle sattunu noita jälkimmäisiä. Enkä kyl muutenkaan oo mikään rinsessa mitä kauheesti baarissa iskettäis :D
Totta puhut.
Ajattelin vain ekan kirjoituksesi perusteella että ne jotka ei suutu lähtee pois pakkejen jälkeen eikä sen enempää jää jutteleen :)
 
viisainta olis silti panna pussiin ja pitää olla kantolupa sen tyyppiselle aseelle
Ok, kun exällä on pyssyjä ja ihan luvallisia (juu, naisellakin voi olla aseenkantolupa), mutta kun ne on vielä täällä näin, eikä niitä pois ole viety.
Mulla on huomenna vapaapäivä ja ajattelin, että vien ensin pyssyt ja sitten kaverin kanssa sen kaapin, mutta voi olla viisaampaa sittenkin, että sanon muijalle, notta pyssyt helevettiin täältä ja vähän äkkiä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ok, kun exällä on pyssyjä ja ihan luvallisia (juu, naisellakin voi olla aseenkantolupa), mutta kun ne on vielä täällä näin, eikä niitä pois ole viety.
Mulla on huomenna vapaapäivä ja ajattelin, että vien ensin pyssyt ja sitten kaverin kanssa sen kaapin, mutta voi olla viisaampaa sittenkin, että sanon muijalle, notta pyssyt helevettiin täältä ja vähän äkkiä.
jos sulla ei ole kantolupia niin ei ne sais edes olla sun kämpillä

jos valtesmanni sais tietää niin voi voi
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä