The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
hyvää huomenta. ehkä ois parempi ärähtää het aamusta niin tulee huomatuksi =)
No DDR on toki ihan älyttömän nätti, mut hän on aivan liian nuori ja parhaimpien palstatietojen mukaan hän on myös varattu.

Routamisu taas on erittäin kaunis ja sopivan ikäinen, mutta hän on tosiaankin varattu.

Kyöpeli taas parrupöksyä lukuunottamatta on hirmuisen kaunis sinkkuneito, mut hän on noita joten kanssaan mies saa ain olla vaarassa muuttua sammakoksi. Toki ton riskin voisin kanssaan ottaa, olen jokseenkin varma siitä että se olisi vaivan arvoista.

Ja nyt sä kutsut Tinkuliinin luoksesi kylään. Syömään, koska Tinku tarttee ruokaa.

Jos et kutsu, niin mä tuun lyömään sua turpiin ja usko poika pois, et mä osaan lyödä ihan saatananhelvetin lujaa.
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Ei miun syntsärit oo vasta kun ens viikolla,
ukolla vaan poltteli lahja taskussa liikaa :D

Kiitos siltikii etukäteisistä :hug:

Mä oon oppinu hienosti "flippaamaan" yhdellä kädellä tuon suojakotelon lennossa auki niin et puhelin jää oikein päin käteen,
se on kauheen kätevää kun on vauva sylissä ja luuri soi :D

Nyt vaan oottelen sitä päivää kun puhelin irtoo kotelostaan ja tekee lentäessään Lumian mentävän reiän seinään taikka kattoon :LOL:
....sun täytynee viritellä joku jojo- tsydeemi siihen luurimeesi ennaltaehkäisyksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja IhQ
Hmpf. Mä en tee tänään enää mittään |O

Kun ei onnistu :snotty:. Etes kahvin keitto.

Meni sitten siivoamiseksi. Imuroinniksi ja luutuamiseksi. Halavatun kahvinporot ja vettyneet vanhat koneeseen jätetyt suodatinpussit. Ja ne kahvinporot.

Ja ompelukonekin pitäs mukamas polkasta käyntiin näitten sähläysten jälkeen....jepjep.




...ja AaKoo taas liioittelee sujuvasti, mitä tulee meikäläisen viittauksiin, senkin viikari :D - mutta muutoinhan siinä oli asiaa ja paljon. Paitti että painimiseksi tässä mitn tartte ruveta heittämään....
 
Kohta joku sanoo, et Jallu puhuu enkä mä.

Se ei mun kohdallani pidä paikkaansa, koska mä seison aina sanojeni takana. Jopa hölmöjen runojen.

Erg voi sit puolestani painua johonkin saatanan kauas, jos hänellä ei ole kokemusta kuin yhdestä autosta. Mulla on niit ollu yli kolmekymmentä ja estottomasti paras niist oli 124- koppainen farkkumese jota pidin kuus vuotta ja ajoin ihan vitusti.
 
Egr.,
Kohta joku sanoo, et Jallu puhuu enkä mä.

Se ei mun kohdallani pidä paikkaansa, koska mä seison aina sanojeni takana. Jopa hölmöjen runojen.

Erg voi sit puolestani painua johonkin saatanan kauas, jos hänellä ei ole kokemusta kuin yhdestä autosta. Mulla on niit ollu yli kolmekymmentä ja estottomasti paras niist oli 124- koppainen farkkumese jota pidin kuus vuotta ja ajoin ihan vitusti.
egr ;) km tullut noin miljoona km luokkaa ja autoja on ollut kutakuinkin 20 kipaletta tuolla taipaleella.. Jos kriteerinä olisi toimivuus ja kulut niin mazda 323 vie voiton..
Toyotan D4D diesel on tullut kalleimmaksi..
Uusi Volvo oli epäluotettavin <- onnistuin ostamaan maanantai kappaleen.

Seuraava merkki on vielä auki mutta jotain harvinaista tekisi mieli kokeilla.
 
egr ;) km tullut noin miljoona km luokkaa ja autoja on ollut kutakuinkin 20 kipaletta tuolla taipaleella.. Jos kriteerinä olisi toimivuus ja kulut niin mazda 323 vie voiton..
Toyotan D4D diesel on tullut kalleimmaksi..
Uusi Volvo oli epäluotettavin <- onnistuin ostamaan maanantai kappaleen.


Seuraava merkki on vielä auki mutta jotain harvinaista tekisi mieli kokeilla.
Masda ei o auto, tojota ei o auto. Volvo on, mut ei ne Hollannissa valmistetut. Millä vitunsaatanan kotteroilla sä olet ikäsi ajellut?
 
Egr.,
Masda ei o auto, tojota ei o auto. Volvo on, mut ei ne Hollannissa valmistetut. Millä vitunsaatanan kotteroilla sä olet ikäsi ajellut?
Opel ascona b oli eka aivan mahtava laite teksi mieli ostaa nytkin.
Honda
Nissan
Volvo v40 tää oli siis uusi ja täynnä vikoja.
Mazda
Bmw
Subaru
Audi
Toyota
Mitsubishi
Ford
Fiat
Huyndai

Mersuja olen aina vältellyt, eka mun mielestä tyylikäs Mese on cls.
 
IhQ
:wave: Hellou again.
Kävin messuilla, ilman käteistä tietty niin eipä sieltä sitten mitään osteltukaan :headwall:
Mutta, googlailun perusteella pitänee parissa nettikaupassa piipahtaa tiirailemassa kivoja juttuja :D
 
Viimeksi muokattu:
Opel ascona b oli eka aivan mahtava laite teksi mieli ostaa nytkin.
Honda
Nissan
Volvo v40 tää oli siis uusi ja täynnä vikoja.
Mazda
Bmw
Subaru
Audi
Toyota
Mitsubishi
Ford
Fiat
Huyndai

Mersuja olen aina vältellyt, eka mun mielestä tyylikäs Mese on cls.
Pitihän tää arvata.

Opeleita kutsutaan Saksanaalla nelipyöriksi heille joilla ei o varaa mersuun.

Bemarin ostaa hän jolla on liian pieni.

Audia ei osta kukaan joka ei o päästään pahasti vialla. Vian ei tartte ollaa suuri jos se on päässä.

Nelikymppiset volvot on hollannissa valmistettuja leikkifeikkivolvoja. Kuten aikanaan kolmesataasarjalaiset, joihin ei pidä koskea edes sillä pitkällä tikulla. Oikeet volvot on hyviä autoja ja ne valmistetaan Ruotsissa.

Japsia ei osta kukaan.

Fiat ei ole auto vaik onkin ferrarin omistuksessa tai päinvastoin. Ainoot hyvät asiat jotka Italiasta tulee on naiset, RCF- merkkiset kaiuttimet ja Lamborghini.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä