The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Todella riivaavaa,
aina kun Poika on linjoilla, alkaa päässä soimaan:
Poika poloinen,
kovin on tutun oloinen,
kädessä keihäs ja keihäässä katkennut pää,
ei saanut hän saalista, vaan kauaksi maalista
kiskaisi keihään ja keihäästä katkesi pää...


|O
 
sit meillä ei ollut varmaan samoja orjuuttajia, itse olin 96. 97 tuli viimeinen ryhmä ja aselaji on lopetettu.
Joo. Turhat miehet on aikapäiviä sitten tarpeettomina lopetettu.

En tiedä oletko laittanut Tinkuliinille yksityisviestiä, mut jos et ole niin olet ihan saatanan tyhmä tai aivan liian arka.

Jos mä olisin sä, niin mä laittaisin kutsun heti enkä odottaisi minuuttiakaan. Yhteinen ikä, samanlainen musamaku ja Tinkun ikuinen halipula olis mulle kuin kutsu valmiiseen pöytään jos olisin edes viistoista vuotta nuorempi. Jos ja kun olet panssarintuhoaja, niin sit sä osaat syleillä kuin karhu ja Tinkuliinin kaltaista tyttöä vois oikeesti tehdä mieli syleillä.
 
No DDR on toki ihan älyttömän nätti, mut hän on aivan liian nuori ja parhaimpien palstatietojen mukaan hän on myös varattu.

Routamisu taas on erittäin kaunis ja sopivan ikäinen, mutta hän on tosiaankin varattu.

Kyöpeli taas parrupöksyä lukuunottamatta on hirmuisen kaunis sinkkuneito, mut hän on noita joten kanssaan mies saa ain olla vaarassa muuttua sammakoksi. Toki ton riskin voisin kanssaan ottaa, olen jokseenkin varma siitä että se olisi vaivan arvoista.

Ja nyt sä kutsut Tinkuliinin luoksesi kylään. Syömään, koska Tinku tarttee ruokaa.

Jos et kutsu, niin mä tuun lyömään sua turpiin ja usko poika pois, et mä osaan lyödä ihan saatananhelvetin lujaa.
Tässä kohtaa lienee AK:n Jallun kittaus tehnyt tepposet, mutta kiitos :flower:.

Vaan miussa on semmoinen hassu valuvika, että mie en tunne yhtään itteäni vanhaksi. Ja miulla sentään mittari lähenee jo kolmeasataa :O.

Vaan mie iskin lauantai illan kunniasi uunipotut uuniin. Tein kahdenlaista täytettä. Toisen kylmäsavulohesta ja toisen palvikinkusta :p.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30372209:
Minkälaisista paikoista yleensä tykkäät?
No mää tykkään rokkibaareista, mutta kaveri tykkäis tanssia. Eli tanssipaikka siis :D Tommosta neuvottiin ku Venus, mutta hirviääkö sinne mennä ku siellä on tänään









*rummunpäristystä*

Frederik! :LOL:
 
Heippadei lauantai-iltaan :)

Onko lauantaisuunitelmia ?
Meillä katellaan vaan telkkaria, kohta alkaa olipa kerran ja jääkaapissa olisi tämän vuoden Eka glögipullo.
 
No mää tykkään rokkibaareista, mutta kaveri tykkäis tanssia. Eli tanssipaikka siis :D Tommosta neuvottiin ku Venus, mutta hirviääkö sinne mennä ku siellä on tänään









*rummunpäristystä*

Frederik! :LOL:
Frederik :O :LOL:

Turun Teerenpelistä mie tykkäsin, mutta ei sovi nyt teille.

Kurkkasin Venuksen sivut ja vaikutti kuitenkin lupaavalta. Näyttäisi olevan iskelmäbaaria jne. yökerhon lisäksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä