The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30615675:
Otetaanpa suklaata tähän väliin :xmas: *ojentaa kaikille*
mennäänkö nurkkaan...mulla olis sipsui ja irttareita ja vähän sitä sun tätä :p
mut meijän täytyy syödä ne sit hipihiljaa salaa kun niitten pitäs säilyä tuolla kaapissa...kun en oikeen kehtaa syödä niitä...voin tietty vierittää syyn sun niskoille :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Hoikkana on monella tapaa helpompaa. Esim. löytää kivoja ja sopivia vaatteita.
En nyt tiiä. En mä ainakaan ikinä löydä kivoja ja istuvia farkkuja mistään. Ne on aina vähän sinne päin. Perseestä ja reisistä istuvat ei yleensä mee kiinni koska leveä lantio, ja lantiolle istuvat housut roikkuu sitten muualta. Ja korkeevyötäröisiä housuja ei tunnu olevan missään. Lantiomalliset esittelee perseen kyykkiessä, vyön kanssa murskaa lantioluut. Ehkä semmoselle täysin tikkuvartaloiselle löytyy helposti vaatteita.

Ja vähän kärsivällisemmille shoppailijoillekin.....
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
En nyt tiiä. En mä ainakaan ikinä löydä kivoja ja istuvia farkkuja mistään. Ne on aina vähän sinne päin. Perseestä ja reisistä istuvat ei yleensä mee kiinni koska leveä lantio, ja lantiolle istuvat housut roikkuu sitten muualta. Ja korkeevyötäröisiä housuja ei tunnu olevan missään. Lantiomalliset esittelee perseen kyykkiessä, vyön kanssa murskaa lantioluut. Ehkä semmoselle täysin tikkuvartaloiselle löytyy helposti vaatteita.

Ja vähän kärsivällisemmille shoppailijoillekin.....
Omasta kokemuksesta tiedän. Olen ollut hoikempi. En ole minäkään tikkuvartaloinen.
 
En nyt tiiä. En mä ainakaan ikinä löydä kivoja ja istuvia farkkuja mistään. Ne on aina vähän sinne päin. Perseestä ja reisistä istuvat ei yleensä mee kiinni koska leveä lantio, ja lantiolle istuvat housut roikkuu sitten muualta. Ja korkeevyötäröisiä housuja ei tunnu olevan missään. Lantiomalliset esittelee perseen kyykkiessä, vyön kanssa murskaa lantioluut. Ehkä semmoselle täysin tikkuvartaloiselle löytyy helposti vaatteita.

Ja vähän kärsivällisemmille shoppailijoillekin.....
Aamen :D. Ihan samat ongelmat itelläkin.

Sitten yläosissa on aina siinä ja siinä, että ostaako petiteä vai normaalia, kun jotain siltä väliltä sopisi paremmin päälle.
 
Aamen :D. Ihan samat ongelmat itelläkin.

Sitten yläosissa on aina siinä ja siinä, että ostaako petiteä vai normaalia, kun jotain siltä väliltä sopisi paremmin päälle.
Yläosan kanssa ei oo niin justiinsa. Ne saa olla vähän mitä sattuu, kunhan ei oo liian avara kaula-aukko, eikä liian lyhyt helma. Muotoon ommeltuja paitoja en kyl osta, ko yleensä ne lörpöttää löysänä tissien kohdalta :D Neulepuseroiden ym ostossa saa kans olla vähän tarkempi.
 
Mie tykkään nykyisin shoppailla vaatteita, mutta näin talvella se on rasittavaa, kun on vaatetta päällä enemmän.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä