The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Millaisella kropalla oikeasti edes löytää istuvia farkkuja, onko joku joskus löytänyt? Pitäisi kai olla sellainen mannekiini.
Mä löysin kerran yhdet, en muista mistä kaupasta, mut ne repes persuksista vuoden käytön jälkeen. Olin tietenkin töissä sillon kun tää tapahtu, ja huomasin vasta kotona. Ja seuraavana päivänä piti lähtee alastulon kanssa tsadiin keikalle, ja ainoot farkut oli just revenny.. Onneks ollaan suht samankokosia, niin sain siltä sitten toiset. Ei tarttennu pieruverkkareissa lähtiä :D

Epäilen kyllä, et ne vaatteet ommellaan niille mallinukeille, laitetaan myyntiin ja toivotaan, et joku samankokonen sattuis ostamaan.
 
Mie löysin h&m liikkeestä kapealahkeiset strechfarkut, istuu hyvin munkin isoon pyllyyn olematta mistään liian löysät tai tiukat, mukavat jalassa.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Puolikaski lähtee poies kotoa sillon. Mun täytyis vähän kokeisiin lukea sillon, mut ehkä me ei koko viikonloppua siellä kaupoissa luuhata :D
Mistä sen tietää jos vaikka innostuu luuhamaan ...or not.
Millanen sun viikendin ohjelma sit olis muuten...muttako lukemista? Pitäähän sun vähän rentoutuakin välillä niin pääsee aivot saamaan happea ja sit taas tieto tarttuu paremmin päähän.
 
Mistä sen tietää jos vaikka innostuu luuhamaan ...or not.
Millanen sun viikendin ohjelma sit olis muuten...muttako lukemista? Pitäähän sun vähän rentoutuakin välillä niin pääsee aivot saamaan happea ja sit taas tieto tarttuu paremmin päähän.
Ei mulla oo mitään muista suunnitelmia viikonlopuks. Seuraavalla viikolla on loppukokeet kaikista neljästä kurssista, enkä oo tänä viikonloppuna edes avannu kirjoja, niin en taida shoppailua ihmeellisempiä suunnitelmia tehdäkään :D
 
En ole moneen kuukauteen syönyt ruisleipää kun oli sitä vattavaivaa..no sitä ei ole nyt ollut enää aikoihin mut tänään söin 2palaa iltapalaks niin johan rupes sattuu :/ Eli ei sovi ruisleipä sit meikäläiselle vissiin enää...
 
En ole moneen kuukauteen syönyt ruisleipää kun oli sitä vattavaivaa..no sitä ei ole nyt ollut enää aikoihin mut tänään söin 2palaa iltapalaks niin johan rupes sattuu :/ Eli ei sovi ruisleipä sit meikäläiselle vissiin enää...
Oi miten ihanaa olis ruisleipä, voita, rucolaa, kurkkua ja juustoa... vesi herahti kielelle.
Tuleeko muista ruistuotteista oireita ko leivästä? Ja ootko kokeillu erimerkkisiä leipiä?
 
Oi miten ihanaa olis ruisleipä, voita, rucolaa, kurkkua ja juustoa... vesi herahti kielelle.
Tuleeko muista ruistuotteista oireita ko leivästä? Ja ootko kokeillu erimerkkisiä leipiä?
En oo moneen kuukauteen syönyt muutakun kaura ja sekaleipää,niistä ei tule oireita. En oo tainnut kauheesti muita ruistuotteita syödä...puuroo nyt töissä mut en mä aina tiedä onko se kauraa vai ruista vai jotain muuta.

en tiedä pitääkö nyt kun menee nukkumaan niin otta tollanen vatsalääke...ei ole kuukausiin tarvinnut ottaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä