The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yläosan kanssa ei oo niin justiinsa. Ne saa olla vähän mitä sattuu, kunhan ei oo liian avara kaula-aukko, eikä liian lyhyt helma. Muotoon ommeltuja paitoja en kyl osta, ko yleensä ne lörpöttää löysänä tissien kohdalta :D Neulepuseroiden ym ostossa saa kans olla vähän tarkempi.
:LOL: eli toisinsanoen ei ollutkaan niin justiinsa.

Jos jotain helppoa paitaa hakee, niin sellanen "löysä" on hyvä, kun ei tarvitse istua niin justiinsa. Noissa muotoonommelluissa on mulla se ongelma, että usein ne joko rypyttyy selästä, tai sitten se selkä on liian lyhyt. Mun tissit kyllä jopa täyttää tiukemmat paidat ihan suht hyvin.

Pienitissisethän nimenomaan voi käyttää avaraa kaula-aukkoa, ei näytä törkeeltä kun ei tissit pomppaa silmille :xmas:
 
täytyy tietysti tuntea asia aika hyvin että osaa sanoa että millon keskiarvot pätee

ja mää tunnen energia-asiat
No en nyt ala enää siitä. tai no vähän alan. Jos joku asia on keskiverto, niin silloin se ei ole mikään ehdoton fakta. On tutkittu tietty määrä asiaa, tietynlaisissa olosuhteissa ja laskettu niiden keskiarvo. Eli joku noin tulos. Totuus voi olla joko ihan muuta tai pikkuisen enempi tai vähempi kuin keskiarvo. Harvinaista on että asia on täysin kuten jonkun tilaston keskiarvo, vaan että se on sitä joko lähellä tai ihan muuta.
 
No en nyt ala enää siitä. tai no vähän alan. Jos joku asia on keskiverto, niin silloin se ei ole mikään ehdoton fakta. On tutkittu tietty määrä asiaa, tietynlaisissa olosuhteissa ja laskettu niiden keskiarvo. Eli joku noin tulos. Totuus voi olla joko ihan muuta tai pikkuisen enempi tai vähempi kuin keskiarvo. Harvinaista on että asia on täysin kuten jonkun tilaston keskiarvo, vaan että se on sitä joko lähellä tai ihan muuta.
nimenomaan, en mää tarkkoja lukuja yrittänykkään tyrkyttää

jos mää sanoin että 60% sähköverkosta niin tarkoitin että jonkin verran yli puolet
 
:LOL: eli toisinsanoen ei ollutkaan niin justiinsa.

Jos jotain helppoa paitaa hakee, niin sellanen "löysä" on hyvä, kun ei tarvitse istua niin justiinsa. Noissa muotoonommelluissa on mulla se ongelma, että usein ne joko rypyttyy selästä, tai sitten se selkä on liian lyhyt. Mun tissit kyllä jopa täyttää tiukemmat paidat ihan suht hyvin.

Pienitissisethän nimenomaan voi käyttää avaraa kaula-aukkoa, ei näytä törkeeltä kun ei tissit pomppaa silmille :xmas:
No lyhyt- ja pitkähihaisten t-paitojen kanssa ei oo niin justiinsa :D
 
IhQ
Huoh, kroppakeskustelua..
En jaksas alkaa enää tähän aikaan valittamaan omastani. Mut lyhyesti, ei oo hyvä, mistään kohti. :x Ällöttää kattoa peilistä ja tästä syystä yritän pysytellä kameroidenkin edestä poissa..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä