The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
No et vittu mene, ko muutat ihan rauhassa vaan ja odottelet muutaman vuoden ko sit hyvällä tuurilla opiskellaan samassa kaupungissa.
Mutku ää mä en kestä tota kriminaaliasuntonaapuria, ja mies sano et se maksaa 30% jos päätän tehdä tarjouksen tosta kohteesta..... ois vielä paluu idän etelään.

No jos mä käyn vähän vaan koulumatkalla vilkasemassa.

Mut odotan edelleen sen yhteisen kaupungin työnhakujutusta tietoa, kauankohan näissäkin nykyään menee, ennenkuin tulee mitään tietoa?
 
Mutku ää mä en kestä tota kriminaaliasuntonaapuria, ja mies sano et se maksaa 30% jos päätän tehdä tarjouksen tosta kohteesta..... ois vielä paluu idän etelään.

No jos mä käyn vähän vaan koulumatkalla vilkasemassa.

Mut odotan edelleen sen yhteisen kaupungin työnhakujutusta tietoa, kauankohan näissäkin nykyään menee, ennenkuin tulee mitään tietoa?
Mulle soitettiin kerran, et "moi, olit laittanu eille hakemuksen sillo ja sillon. Anteeks kun on menny näin kauan yhteydenotossa, vieläkö olisit halukas tulemaan haastateltavaksi,vai ootko jo ehtiny löytää muualta töitä.." Öö, no mä kävin teillä haastattelussa jo kolme viikkoa sitten ja odottelen tässä edelleenkin ko soitatte 'huomenna tai ylihuomenna.."
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä