The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Mulle soitettiin kerran, et "moi, olit laittanu eille hakemuksen sillo ja sillon. Anteeks kun on menny näin kauan yhteydenotossa, vieläkö olisit halukas tulemaan haastateltavaksi,vai ootko jo ehtiny löytää muualta töitä.." Öö, no mä kävin teillä haastattelussa jo kolme viikkoa sitten ja odottelen tässä edelleenkin ko soitatte 'huomenna tai ylihuomenna.."
:D

No, oon aika varma et tulee eitä.

Vielä neljä vuotta sitten pääsin jopa sellaisiin haastatteluihin, joihin pistin hakemukset ihan läpällä, eikä niitä haitannu vaikka olin jo vakituisissa töissä. Nyt joku kerto, että se saattaa olla jo samantien ei, koska olen vakituisissa töissä, kun kaupungin duunit kai joutuu palkkaamaan ensisijaisesti työttömiä tms..

Perkels.
 
Spencer Hastings
Voi pillu helvetti perkele. Mun siskolta on ilmeisesti poistettu toinen munatorvi kokonaan. Ja vaikka ollaan mietitty tässä, että oisko hänel jotain vaikeuksia muutenkin raskautua, kun ei ole koskaan oikein tajunnut käyttää oikeita ehkäisyä teinivuosista tähän päivään (adhd), mutta takana nolla raskautta. Ja nyt sit heikkenee vielä entisestään.

Alkaa omat kitinät tuntua pieniltä täs.
 
Spencer Hastings
"huuhtele vaan
minä olen pesunkestävä, en voi auttaa
tietenkin saat maalata sun taivaat, liittää lampaita laumaasi
joskus on vaan ryömittävä mullan alla suu täynnä likaa
jokainen saa nähdä sateenkaaren kaikki päädyt, pimeimmät taivaat"
 
Spencer Hastings
[video=youtube;1swf0CVbAJM]https://www.youtube.com/watch?v=1swf0CVbAJM[/video]

Tää soi kaikissa reiveissä.

AAAAAAAAAAaaah oisko Ibizareissu tänä kesänä. Tomorrowlandin liput on niin kiven alla, sekä mun lomat on aivan kiven alla, että en tiedä tuleeko seriousraveja nyt eteen. Jos Helsingin Weekendien ikärajaa ei nosteta kahteenkymmeneen, niin ei varmasti osallistuta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä