The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kun avaatte voipaketin, niin miten laitatte sen takasin kiinni? Vai onko jollain jopa oma voirasia?

Mä en ymmärrä, miten mun logiikka ei riitä saamaan tollasta nätisti kiinni, vaikka ottaisin iha pikkiriikkisen siivun. Se menee jotenkin ryttyyn ja jostain kulmasta aina paistaa paljas voi....
Ai semmoinen paperifoliokääreinen klöntti? Taittelen kääreen nätisti, laitan päälle tiukasti muovipussin ja sen varmistan vielä kuminauhoilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Kun avaatte voipaketin, niin miten laitatte sen takasin kiinni? Vai onko jollain jopa oma voirasia?

Mä en ymmärrä, miten mun logiikka ei riitä saamaan tollasta nätisti kiinni, vaikka ottaisin iha pikkiriikkisen siivun. Se menee jotenkin ryttyyn ja jostain kulmasta aina paistaa paljas voi....
...taittelen sen yleensä samalla tavalla mitä se alun alkajaankin on siihen voin ympärille se paperi lätkäisty...mutta sitten kun on - mukamas - karmee hässäkkä menossa niin mä vaan rouheesti kurtturuttaan tötsäksi siihen voipalasen perään :D

...ja sujuvasti sitten itekseni itelleni marmatan seuraavalla kerralla voita ottaessani että kuka kumma täällä tekee tämmöstä suttua :xmas: :D
 
Spencer Hastings
...taittelen sen yleensä samalla tavalla mitä se alun alkajaankin on siihen voin ympärille se paperi lätkäisty...mutta sitten kun on - mukamas - karmee hässäkkä menossa niin mä vaan rouheesti kurtturuttaan tötsäksi siihen voipalasen perään :D
No mä yritän kans taitella sillein ku se olikin, mut ei se vaan mee :D

Jos ton vaan laittais pieneen eväsrasiaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30698709:
Miun päivä minä on taas ihan tylsä tyyppi eikä ole ostanut mitään herkkua :kieh:
Saiskos olla minttu- vai kookosjäätelöä? Mä tarjoon. Tuoretta ananastaki olis.


Vähän kökkö mieli täälläkin. Noi siirtymävaiheet kodin ja tarhan välillä on saatanallisia. Vajaa neljäveekään ei enää oikein rattaissa viihdy niin
.. perhana. Siinä olla sit sydäm syrjällään ajaako joku meidän päälle, vai ajaako toi itsesuojeluvaistoton lapsi ite jonkun alle.
 
Saiskos olla minttu- vai kookosjäätelöä? Mä tarjoon. Tuoretta ananastaki olis.


Vähän kökkö mieli täälläkin. Noi siirtymävaiheet kodin ja tarhan välillä on saatanallisia. Vajaa neljäveekään ei enää oikein rattaissa viihdy niin
.. perhana. Siinä olla sit sydäm syrjällään ajaako joku meidän päälle, vai ajaako toi itsesuojeluvaistoton lapsi ite jonkun alle.
Oi :p. Molempia makuja kiitos :D
 
Spencer Hastings
Yks turha julkkis taas lisää suomen maahan.
Mulle on periaatteessa ihan sama miten kukakin huoraa omaa viistoistaminuuttistaan. Mut toikin oli Mummomafiassa sillein, että "en mä alennu normaaleihin töihin tai opiskeluun, musta tulee Playboy-malli".

Se on surullista, ettei nuorilla tai vanhoillakaan ole mitään realistisia tavoitteita. Tai muutakaan käsitystä todellisuudesta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä