The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
???...mitenkä ne nyt mistään lentoon lähtis...siis sorisori, kikkurat syheröllä kunnolla kun en nyt ymmärtänyt *noloilee ja luimistelee*...eikös ne kukkaset voi laittaa kassipussiin...melkoinen myräkkä saa olla että se kassin pohjalta nostaa lentämään...

Mutta - on se päivä toki huomennakin ja aurinko tulee jälleen esiin :)
No kun mä ostan amppellikukkia,ni ei mahu kassin suojiin mokomat :D tuolla tuulee ihan sikana,ni tiiän kokemuksesta,että kova tuuli riepottelee noita ampellikukkia kovasti ja osa kukista katkeaa ja lentelee taivaan tuuliin.
Huomenna ei kerkiii hakee, toihin meno ja sit kauppaan. :oops:
Mut ei hättää mies ja miehen kaveri tuli apuun ja käytiin autolla hakemas mun kukkelit :D
Valkoinen kukka,vissiin olisko lumikello ja vaaleavioletti/valkoinen verbinna :)
Miesten hyväksikäyttöä nääs. :p
 
Mutta eikö siis enää näe onko joku paikalla vai ei?
Kun ei ole sitä vihreetä pallukkaakaan?

Senkin pystyy näköjään piilottaan onko paikalla vai ei.

Tällästäkin välillä laittaa :eek:


Virheilmoitus:
An unexpected error occurred. Please try again later.
 
Mie en pystyis vastustamaan lasagnea. Etenkään jos vaan pussikeittoja (?) sais syödä.
Ja joo, pitää verikokeissa käydä säännöllisesti. Ei kivaa, pelkään neuloja mutta jos on pakko niin on pakko.
Tänään tosin jätin "palkintopatukan" ostamatta sairaalan kahviosta. Jes, säästin nekin kalorit.
Ehkä mä syön miehen tekemää lasagnea pikkuisen palan,sit ison kasan salaattia kaverina. Mä osanutraan,jolloin voi vähän syödä normaalia ruokaa pussiruokien ohella, mä kun en saa kokonutrata.
:p
juu ei varmasti oo kivoja jatkuvat piikit,vaikka on pakko :confused:
 
..mä niin inhoon olla negatiivinen mutta..*huokaisee syvään*

Tässä uudessa sivustossa on niin paljon päin seiniä. Aivan liian paljon turhia turhakkeita, niin kuin nämä ihme huomautukset itekunkin tekemisistä ja tekemättömyyksistä tai jostain aktiivisuustasosta, mitä helekattia?

Harmaitten kirjottelijoiden yleistäminen heti vain "vierailijoiksi" - onhan se helppoa mutta keskusteluista menee maku jotenkin...ois kivempaa jotenkin saada heidätkin personoitua, keskustelustakin tulis siltä osin mukavampaa.

Ja kun tämä lagaa..vieläkin...ja kyllä mä ainakin jotenkin haluaisin selvemmin merkille sen, että ketä kaikkia on paikalla ns. rekisteröityneistä eli se tuttu ja turvallinen vihreä pallukka takaisin kiitos :)


Tätä täytyy nyt huolella vain pureksia toooodella pieniksi palasiksi. Ja karmee säätäminen muuten avatarkuvan kanssa, mulla ei ainakaan onnistu niin ollenkaan...pah. Puhumattakaan noista muista asetuksista mitä pitänee lähteä räätälöimään...minä - tekniikan ihmelapsi ja osaaja :D...ja taas ollaan vihreenä...:p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
..mä niin inhoon olla negatiivinen mutta..*huokaisee syvään*

Tässä uudessa sivustossa on niin paljon päin seiniä. Aivan liian paljon turhia turhakkeita, niin kuin nämä ihme huomautukset itekunkin tekemisistä ja tekemättömyyksistä tai jostain aktiivisuustasosta, mitä helekattia?

Harmaitten kirjottelijoiden yleistäminen heti vain "vierailijoiksi" - onhan se helppoa mutta keskusteluista menee maku jotenkin...ois kivempaa jotenkin saada heidätkin personoitua, keskustelustakin tulis siltä osin mukavampaa.

Ja kun tämä lagaa..vieläkin...ja kyllä mä ainakin jotenkin haluaisin selvemmin merkille sen, että ketä kaikkia on paikalla ns. rekisteröityneistä eli se tuttu ja turvallinen vihreä pallukka takaisin kiitos :)


Tätä täytyy nyt huolella vain pureksia toooodella pieniksi palasiksi. Ja karmee säätäminen muuten avatarkuvan kanssa, mulla ei ainakaan onnistu niin ollenkaan...pah. Puhumattakaan noista muista asetuksista mitä pitänee lähteä räätälöimään...minä - tekniikan ihmelapsi ja osaaja :D...ja taas ollaan vihreenä...:p
Harmaana pystyy kyllä kirjoittaan jonkun nimen. Mäkin kirjoitin famipala harmaana kun heitti ulos. Onhan meidänkin alla jäsentä ja aktiivista jäsentä :eek:

Mutta vähän liikaa kyllä tullut kaikenlaista härpäkettä uudistuksessa.

Klikkaappa omaa nikkiäsi tuolta oikelta ylhäältä, tulee vaikka mitä :eek:

muoks. olitkin tehnyt jo niin :)
 
Mutta heiii....oliko mulla tänään vermeet kohdillansa *pyörittelee silmiään ja nauraa itellensä*

Tennarit ja paljaat jalat ja kaatosade...ois voinut pikkasen jostain kattella säätilaakin tälle päivälle mutta - kesätuuli kuivattaa :D (hiiteen toi vihree väri, ei sovi tohon ilmeeseen ollenkaan)...

Mutta - oli ihan mun oloista kyllä olla kaatosateessa ja litsitellä menemään litimärissä tennareissa... kesä ja sateet <3

..ja nyt paistaa tovin verran aurinkokin niin nättinä...:)

Valvomo - Mikä kesä

*lähti joraamaan*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä