The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitos :D - ja ei, ei sattunut pahemmin, se tapahtui niin yllättäen ja mitä ilmeisimmin olin vielä niin pehmeessä kunnossa unikuvihötössä, ettei mitään kolhuja tullut - mutta kyllä mua nauratti :D...

Mielenkiintoisesti alkoi siis tämä päivä, joten ei tässä voi muuta tehdä kuin odottaa jatkumoa tälle sarjalle :D....
Hyvä :)
Saattoihan se vähän nauruksi laittaa :D
 
Voi, kun olisi omasta takaa niin iso pesuhuone, että matto mahtuisi lattialle. Sitten sinne nelinkontin raivopäänä hankaamaan mattoa, huuhtelu ja omalle pihalle kuivumaan. Pienet haaveet :D = iso omakotitalo = lottovoitto täälläpäin
No heiiii, jostainhan se on aloitettava ja haaveilu vain pitää kuules mielen virkeenä ja sen katseen suunnattuna kuitenkin siihen tavoitteeseen :). Never say never, toffonen :)!
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kaksi tuntia jo lojuttu, nyt alkaa ahistaa toimettomuus. Sanoin miehelle aamulla, että mennään aamulla aikaisin pesemään matot, niin ei ole kuuma ja jonoja. Kahvit ja voikkarit mukaan. Katsoi mua kuin vähä-älyistä :oops: Meillä on selvästi eri tavoitteet vapaa-ajalle.
Noh, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty :D

Kun aamulla aloittaisi, olisi juttu tehty ja olis aikaa sitten myöhemminkin :)

Mutta tuttu tunne tuo liikkeelle pääseminen :whistle:
 
Kaksi tuntia jo lojuttu, nyt alkaa ahistaa toimettomuus. Sanoin miehelle aamulla, että mennään aamulla aikaisin pesemään matot, niin ei ole kuuma ja jonoja. Kahvit ja voikkarit mukaan. Katsoi mua kuin vähä-älyistä :oops: Meillä on selvästi eri tavoitteet vapaa-ajalle.
Työnjakoa - "..kultaa...mä lähden pesemään mattoja, tuutko mukaan juomaan kahvia ja nauttimaan maisemista *räpsyti räpsyti*"...:)

..ja mitään ei vielä siinä vaiheessa puhuta, että mies saa siellä myös itse pullistella vaikka huuhteluvaiheessa ja silloin sä saat sitä maisemaa ihailla kaikessa rauhassa :)...
 
Kylppäri on vielä täys pyykkiä, en jaksanut rummuttaa eilen kuin lakanapyykin. Laiskuus :cautious: Pidän siivouspäivän huomenna. Mutta nyt, työnjako ja nimenhuuto tässä torpassa :)
Mulla pyörii kans kone, pari koneellista ois pestävänä ja silitettävääkin löytyy...pojat jo ulkoistivatkin itsensä joten mä ja tirpana otetaan komentovalta ja söpöstellään täällä päivää eteenpäin :)

Mukavaa päivää toffolaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kivaa päivää kaikille, nautitaan kesästä :) Mies vihaa matonpesupaikkaa. Silloin harvoin, kun sinne miespuolinen ihminen eksyy, niin mammat tarvitsevat yllättävän paljon apua mattojen nostelussa ja mankeloinnissa. Juovat ryökäleet vielä kahvinkin termarista, lokit :sick:
 
Kivaa päivää kaikille, nautitaan kesästä :) Mies vihaa matonpesupaikkaa. Silloin harvoin, kun sinne miespuolinen ihminen eksyy, niin mammat tarvitsevat yllättävän paljon apua mattojen nostelussa ja mankeloinnissa. Juovat ryökäleet vielä kahvinkin termarista, lokit :sick:
Naatitaan naatitaan :)...ja juu, mä voin vaan kuvitella kyllä sen tilanteen, että miehiselle voimalle olis kysyntää...mutta toisaalta luulis sen hiukan hivelevänkin sitä omaa miehisyyttä, koskapa ne kiitokset ovat vuolaita - tai ainakin näin oletan... Mutta ymmärrän senkin ja vielä paremmin, että Mr Toffonen haluaa vain ja ainoastaan auttaa sua :love:...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä