The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...myäääh...teijen kanssa *sniif*...mie niin meinasin tulla pomppimaan ja tuulettamaan, että oottehan te viihtynyt ulkona kun siellä on niin...*kuiskaan etten saa nyt Majurin iänkaikkisen kestävää kiukkua osakseni ja ihan pienesti*...paheksuttavan ihana ja lämmin ja aurinkoinen keli *ja ihan mininen hymynaamahymppä tähän*

Antaapahan olla.

Vaan nyt on liivimekonkutale entistä historiaa, kuka lie möllipää senkin tehnyt, pah, oli meinaa karmeeta purettavaa ja kiharalankojen sotkeentumista...laitoin noi kerät nyt suosiolla sivuummalle pois silmistä, ihan ei nyt iske puikot...tosta hommasta pitää toipua..eikä varmaan tekis pahitteiksi jos oikeesti vaikka miettisin tota "tahtoohaluu"- juttua uusiksikin...

Muttaku. Mä kyllä oikeesti haluun *sniif*...sen villatakin...

Ha! Ulkoilusta käy muuten se, että ensin käy kylillä fillaroimassa ton kolmikon kanssa, tai siis lähinnä tirpanan, koska vellokset nyt menivät sitten omille juoksuilleen...Ja sitten - tuut kotipihaan, haet sisältä viltin ja kirjoja ja tirpanan kanssa äksäilet keskellä sitä - Majuri, silmät kiinni nyt!! - ihanaa auringonpaistetta :). Ja sitten jammailet siinä ipanaisen kanssa - meillä oli humpatkin mukana! - niin että ainakin variksilla oli hetkellisesti tosi hauskaa :D

Jonnekin se tää päivä vaan taas vilahti. Yksi pojista jälleen juoksuillansa, kohta käy käskyä kotiutumiseen, ja kaksi kikattelevat tuolla yhden huoneessa - ihana kun nuitten äänistä kuulee sen väsynaurun, se on jotenkin niin suloisen kuuloista <3...
 
Do dih, suihkunraikkaana ottamassa vastaan iltawillityksiä :)!

Pitikin kiiruhtaa ekana alta pois ennen kuin toi yksi kotiutuu asumaan tonne suihkuun..kait se meinaa kalaksi muuttua :D, se on ihan ja sama onko järvessä vai suihkussa niin ei sitä saa poies...paitti että tässä ehti mennä hermosto huonoon kuntoon yhtenä iltana, kun koijari vain nautiskeli hyyyyvin huolella, pitkään ja hartaasti suihkun alla...nyt on ukaasia alla, että jos vähääkään meinaa asumaan jäädä niin - turha tulla joikaamaan ja mulle murisemaan jos kesken lotraamisensa loppuukin se veden tulo äkisiti... Sulkuventtiili,nääs, ja meikäläinen.

Mutta heiii, mulle on kohta tuloillansa uutta paistinpannua :)(y)...elämme siis jänskäpänskä hetkiä, että milloin se Kusti polkee :) ja mä pääsen taas sotkeen:barefoot::D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja IhQ
Do dih, suihkunraikkaana ottamassa vastaan iltawillityksiä :)!

Pitikin kiiruhtaa ekana alta pois ennen kuin toi yksi kotiutuu asumaan tonne suihkuun..kait se meinaa kalaksi muuttua :D, se on ihan ja sama onko järvessä vai suihkussa niin ei sitä saa poies...paitti että tässä ehti mennä hermosto huonoon kuntoon yhtenä iltana, kun koijari vain nautiskeli hyyyyvin huolella, pitkään ja hartaasti suihkun alla...nyt on ukaasia alla, että jos vähääkään meinaa asumaan jäädä niin - turha tulla joikaamaan ja mulle murisemaan jos kesken lotraamisensa loppuukin se veden tulo äkisiti... Sulkuventtiili,nääs, ja meikäläinen.

Mutta heiii, mulle on kohta tuloillansa uutta paistinpannua :)(y)...elämme siis jänskäpänskä hetkiä, että milloin se Kusti polkee :) ja mä pääsen taas sotkeen:barefoot::D
Vanhalla kototönöllä noi nautiskelusuihkut ei oikein onnistuneet. En saanut suunniteltuun paikkaan sopimaan kuin 160l varaajan ja jos joku lorotti sen kylmäksi, niin seuraaville oli luvassa vain kylmää suihkua melko pitkään
 
Vanhalla kototönöllä noi nautiskelusuihkut ei oikein onnistuneet. En saanut suunniteltuun paikkaan sopimaan kuin 160l varaajan ja jos joku lorotti sen kylmäksi, niin seuraaville oli luvassa vain kylmää suihkua melko pitkään
Kylmäksihän se menee meilläkin, jos oikein kunnolla siinä nujuaa lämpimässä suihkussa ja naaatiskelee pitemmän kaavan kautta..mutta ei se tuohon poikaan tehoa sekään. Vesi se kylmäkin on :D... Jotenkin toivon ja uskon vielä siihen, että poika ei jaksa eikä viitti kuunnella meikäläisen saarnauksia ja mussutuksia yhtään sen kauempaa veden hillittömästä kuluttamisesta kuin ennenkään, ettei tartte toteuttaa sitä sulkuventtiilin kanssa temppuilua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä