The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa!

Kyllä meni tää päivä taas ihan niinkuin ei pitänyt ,huoh. Vettäkin sataa kuin esterin berberistä. Huomenn tarvii aamulla herätä ihan kellon soittoon kun on yks jos toinenkin meno.
Joku tietty vois tulla tekee mulle ruokaa...
 
Mjaa, kait se jotain pitäis syödäkin?

Kattila on tulilla. Ajattelin heittää sinne makaroneja, soijarouhetta, paseerattua tomaattia purkista ja mitä ny kaapista kattilaan mahtuvaa löydän. Kun ei laita mitään huonoa, niin lopputuloksen pitäis joka tapauksessa olla syötävää. En jaksa lähteä kaupalle, kun tupakkia on. Eikä kummemmin huvita kokkailla, joten liesi tehköön työn. Mä tyydyn kattelemaan sohvalta ja odotan valmista.
 
Mjaa, kait se jotain pitäis syödäkin?

Kattila on tulilla. Ajattelin heittää sinne makaroneja, soijarouhetta, paseerattua tomaattia purkista ja mitä ny kaapista kattilaan mahtuvaa löydän. Kun ei laita mitään huonoa, niin lopputuloksen pitäis joka tapauksessa olla syötävää. En jaksa lähteä kaupalle, kun tupakkia on. Eikä kummemmin huvita kokkailla, joten liesi tehköön työn. Mä tyydyn kattelemaan sohvalta ja odotan valmista.
Mä olen kade, kun voit käyttää soijaa. Mulle se käy ainoastaan muunnellussa muodossa, niinko vaikka tofuna. Muuten tulee masu tositosi pipiksi ja suussa kutittelee.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä