The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi elämää!

Pöytäkone on tilttaamassa ja kopioitiin sit tiedostoja sinne sun tänne ja mä ajattelin laittaa jokusen nakukuvan postilootaani jemmaan mutta lähetinpä ne pisteen verran väärää osoitteeseen.

Ää-ää-ää! Kyllä on kaima iloinen saadessaan ne.
 
Mä menen lakkoon. En ikinä enää tee mitään. :unsure:
No höpö höpö siellä, senkin hassu ja ihana :)...ei sun lakkos kestä kuin pari sekuntia :D..heti oot jo tehny siellä vaikka ja mitä :)

Ja - ennen kaikkea ilahduttanut melkoisen isosti sitä kaimaasi, joka hämmentyneenä mutta varsin otettuna ihastellen huokailee lähettämääsi eittämättä päivän ja koko viikon mielenkiintoisinta, yllättävintä ja kauneinta sähköpostiaan :):love:. Naisen vartalo on aina kaunis:love:

Sä oot niin tehnyt päivän hyvän työn :)
 
rupesit noin vain kommariksi?
No höpö höpö siellä, senkin hassu ja ihana :)...ei sun lakkos kestä kuin pari sekuntia :D..heti oot jo tehny siellä vaikka ja mitä :)

Ja - ennen kaikkea ilahduttanut melkoisen isosti sitä kaimaasi, joka hämmentyneenä mutta varsin otettuna ihastellen huokailee lähettämääsi eittämättä päivän ja koko viikon mielenkiintoisinta, yllättävintä ja kauneinta sähköpostiaan :):love:. Naisen vartalo on aina kaunis:love:

Sä oot niin tehnyt päivän hyvän työn :)
Mut ajatelkaa jos se on joku himouskovainen moralisti. Mä kyll laitoin pahoitteluviestin perään mutta...

(nakuversioiden mukana on yksi pärstäkuvakin)
 
Mut ajatelkaa jos se on joku himouskovainen moralisti. Mä kyll laitoin pahoitteluviestin perään mutta...

(nakuversioiden mukana on yksi pärstäkuvakin)
No, sittenpä on. Tuleepahan kohtapuoliin iltaruokouksiin aivan uutta pontta ja iskuvoimaa :)...että isosti avitit sitäkin väylää mahdollisesti vahvemmaksi :)

Minkäs teet, sattui ja tapahtui. Meni jo ja on pian eilistä huttua.
 
Mikä @epek :iä on purrut :eek:;):)
TÄH?

edit. vai oliko ihan kysymys?
Vastaus:
(eivät kronologisessa järjestyksessä)

-kettu
-koira(usempi)
-sääsket/muut hyttyset
-paarma
-kyy
-mehiläiset (tai no itseasiassa pistivät)
-ampiaiset (nämä kanssa myös pistivät)
-nokkonen
-hauki
-taimen
-oma koira (laitoin erikseen kun onhan se eri asia kuin vieras koira)
-pienin prinsessani yhteen aikaan tykkäs purra! Kipeästi vielä.
-pakkanen x1000

En muista enempää, eiköhän tuossa useimmat olleet :)
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä