The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin olen kuullut väitettävän. Tuon karkkipussin, jäätelön ja limupullon jälkeen hyperaktiivisena ja hervottomana kikattavan katsominen pistää epäilemään moista väitettä.
Se sokerihumala muodostuu vanhempien päässä kun tietävät et syövät nameja ja kun Tietävät että siitä Pitää tulla Sokerihumala.
Eli itseään toteuttava ennustus siis.
paitsi ettei sitä ole edes olemassakaan muualla kuin vanhempien päässä. + helpompaa? selittää lapsensa käytös kun voi todeta että Sokerihumala?
 
Mä oon ihan sekaisin, kun toi mies vaihto mun poissaollessa järjestystä täällä, ja nyt tää sohva on vastapäisellä seinällä kuin ennen. Ja nyt kun on pimeetä, niin kuvittelen olevani edelleen siinä vanhalla paikalla. Jääkaapillakäyntikin meinaa aina päätyä siihen, että kompuroin nojatuoliin. Kauankohan tässä menee oppiessa, kun nytkin jo puoltoista viikkoa totutellut.
Äääh...allert allert...nojatuolit ovat syvältä! Pistä kengät jalkaan ettet tinttase varpaitas siihen...siitäkin ikävästi omakohtaisia kärvistelykokemuksia.
 
Se sokerihumala muodostuu vanhempien päässä kun tietävät et syövät nameja ja kun Tietävät että siitä Pitää tulla Sokerihumala.
Eli itseään toteuttava ennustus siis.
paitsi ettei sitä ole edes olemassakaan muualla kuin vanhempien päässä. + helpompaa? selittää lapsensa käytös kun voi todeta että Sokerihumala?
Niin siis tää ei ole mun lapsi eikä mun tarvitse selitellä käytöstä. Eikä mua silleen ihan hirveesti kiinnosta tieteelliset tutkimukset jostain sokerihumalasta vaan huvittaa tuon ipanan iloisuus.

Tutkimuksista olen muutenkin vähän sitä mieltä että tutkimustulos riippuu siitä kuka tutkimuksen tilaa ja rahoittaa
 
Nyt taidan itsekin iskeä luumun tyynyyn, aamulla hyvissä ajoin kuuluu "saisinko aamiaiseksi paahdetun juustoleivän ja kaakaota kiitos". En oo 15 vuoteen tottunut enää kellekään aamiaista tarjoilemaan.

Kauniita unia!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Enpä sano mitään tuohon. Huomaa kyllä mikä ero on jos naisella on minihame tai farkut :unsure:
Ite haluan tutustua ensin ennenkuin.
Noh hauska juttu muka ainakin kerron kuitenkin olinpa kerran työporukan kanssa ja mentiin sitten helsingissä johonkin baariin, näin siellä mukavan näköisen ihmisen ja menin juttelemaan sit tuli jo puheeksi tommoset niin sanoin et ei kiits et haluaisin ensin tutustua. Paskat lisäs kierroksia kyseiseen henkilöön ja lähes raahasi mut sitten taksiin ja.. ja .. loppuja en ole pystynyt kertomaan edes psykiatrilleni..

:D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ei vais. Niin Paljon kun tää yöelämä onkin tehty mua varten, on varmaan aateltava tuota aamu kuuden herätystä...
Siispä pesullee, pisulle ja nukkumaan! (ainakin siirryn korvanappien ja ffdpn kans sänkyyn..)

jätän tän vielä tähän

"Brushing teeth while listening to metal"


:D
 
Ja mä vaan katoin Potterin ja join sihijuomia, niin sillä välillä täällä on ehditty tappelemaan. MitVit?

Koska leffa loppui ja mulla on sihijuomia jäljellä, niin mulla on aikaa kertoa tarina. Ei o pakko lukea.

Aikanaan kertauksissa (tää ei o inttijuttu vaan esimerkki) kävi sillai, et ryhmänjohtajana hyppäsin viimeisenä miehenä bankkuun. (jotka ei tiedä, niin bandwagen on kaksiosainen nivelohjattu telakuorma- auto jommoisen saattaa nähdä vaikka latukoneena). Siinä ei kuskilla ole näkö- tai muuta yhteyttä sen takavaunun taakse. Siin on (oli) summeri, jolla annettiin kuskille mm. lähtömerkki. Mut kuskipa painoi nastan lautaan ennenkuin olin sisällä ja ovi kiinni ja ilman lähtömerkkiä. Vehje lähtee kuin raketti. Oli hyvin pienestä kiinni, että en pudonnut. Normaalisti ei haittais, mut sitten kyllä kun takaosan takana on satoja kiloja painava reki. Että jos putoaa niin putoaa sen alle ja seurauksena on jauhelihaa.

Kun vaunu pysähtyi, niin voi vittu kun mä huusin sille kuskille. Käytin koko sivistymättömyyssanavarastoni (joka ei ole ihan vähäinen) äänenpaineella joka humppalaulajan kurkusta adrenaliinin voimalla irtoaa (joka ei ole ihan vähäinen sekään) Kyl siinä Rovajärvi raikasi hetken.

Kuskin ei tarttenu hetkeäkään arvailla, että mahdoinko mä suuttua.

Ja miten tää liittyy mihinkään?

Kirjoitukseni joskus? saattavat sisältää pientä piruilua. Se tulee tulkita semmoiseksi tai osoitukseksi tilannetajuttomuudestani, mutta ei henkilöön käyväksi pahantahtoiseksi vittuiluksi.

Jos joskus tosiaan tarkoitan sanoa jollekin pahasti, niin en jätä siihen arvailun varaa. Sitä sit tulee täyslaidallinen.

Hyväntahtoista hölmöilya ei kande laskea henkilökohtaiseksi loukkaukseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Huomenta Ketjuun!

Johan tässä on tosin tunnin verran kahvia kitarru, aurinko vinkkailee silmää ikkunasta ja sen verran on syksyä ilmassa että sauhuille mentessä tartti villasukat.
En valita. Syksy on parhautta <3
 
IhQ
Huomenta!

Kahvin valumista oottelen ja seuraan kun kissanhöntti vetää sängyn alla rinkiä selällään..toinen istuu vähän kauempana ja kattoo hölmistyneenä et mitä hittoa se kaveri nyt hommaa.
On ne nuokin.:D:love:
 
Huomenta!

Täällä on syöty aamupala ulkona ja keskusteltu henkevästi koppakuoriaisten sielunelämästä ja kasvatusmetodeista. Äiti-koppis kielsi lapsi-koppikselta Lintsinreissun koska lapsi-koppis mutkitteli omia teitään pihalaatoituksella.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä