The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kuntoguru: Niin. Ehke4 ihmiset <a href="http://withwz.com">peteiatraen</a> tasolla tiete4e4 joulun olevan hyve4e4 aikaa hiljentye4 ja rentoutua, mutta hf6yrye4ve4t sitten kuitenkin liikaa joulusiivousten ja ruokien kanssa. Meille4 site4 vaaraa ei ole, me pe4e4ste4e4n aina syf6me4e4n seke4 mieheni ette4 omien vanhempien luo ;) En ikine4 oo itse tehnyt mite4e4n jouluruokia. (Tosin tietysti voisin auttaa niiden valmistamisessa..) Enke4 koskaan tee sen kummempaa joulusiivoustakaan, miksi turhaan? c4itini on kylle4 monena vuotena puhunut, ette4 je4tte4e4 joulun "laittamatta" ja mine4kin kerran kerroin perheeste4, joka tilasi pizzaa jouluaattona, mutta aina e4itini silti on sitten kaikki jouluruoat laittanut. Ja paljon monipuolisemmat ja paremmat kuin anoppi - tottakai! :D Yksi lahja kuulostaa kohtuulliselta :) Itse en ole mike4e4n jouluihminen, ainakaan henkeen ja vereen, siksi tuntui ve4he4n hassulta tehde4 te4te4 postausta, mutta jotenkin siihen vaan tuli inspis. Olikohan syyne4 se, ette4 te4ne4e4n te4e4lle4 ne4ytte4e4 niin jouluiselta, kun koko pe4ive4n on sadellut isoja lumihiutaleita ja nyt on maisema kuin Joulupukin postikortista. Rauhallista joulun odotusta sullekin! Hanna: Hei niin muuten onkin! Kiitti lahjavinkiste4 ;) Varsinkin, jos niite4 saa niisse4 ne4temmisse4 pakkauksissa eike4 paperipussissa, silloinhan niite4 ei tartte paketoida lainkaan (itse oon muuten je4tte4nyt osan lahjoista perinteisesti paketoimattakin, voi, jossakin oli joskus jotain tosi hyvie4 ekologisia lahjapakettivinkkeje4kin, misse4he4n ne oli.. olis ollut hyve4 lise4 te4he4n!). HW: Ai se4kin blogasit te4ne4e4n aiheesta? :) Onneksi meille viime vuonna tuli vain yksi kamala musiikkia te4ysille4 huutava ja valojen vilkkuessa "tanssiva" muoviauto. (Mieheni suvun puolelta, tietty ;) Kaikki muu oikeastaan oli ihan tarpeellista. Varsinkin ukkini aina kysyy hyvisse4 ajoin etuke4teen, mite4 tarvittaisiin, ja monena vuonna aina saatiin Kuomat! Kerran paikallislehdesse4 yksi pariskunta ilmoitti, ette4 heide4n sen vuoden joululahjarahansa laitetaan hyve4ntekeve4isyyteen (en muista, oliko kohdetta). Aika hyve4 idea!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä