The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Taas uusi työsoppari allekirjoitettu! Nyt on kunnolla töitä ainakin tän marraskuun. Oon tehnyt pari vuoroa tossa puljussa joskus 1-2 vuotta sitten. Yksi vakkarimyyjä oli muistanu mun nimen ja suositellut kauppiaalle (y) Miten joku voi muistaa yli vuosi sitten tapaamansa henkilön? Mysteeriin on vain yksi vastaus: mä olen niin mahtava työntekijä :LOL:
 
Iltapäivää. Käytiin lekurissa poikasen korvia imemässä, jotta näkis onko noi putket paikallaan. No eihän niitä puhtaiks saatu, ainoastaa kauhee huuto ja rimpuilu ja raivo.
Nyt sit pari päivää tippoja ja sitte torstaina uus yritys, josko sit jo.

Nyt sulattelen hernaria, ku äiti pari viikkoa aikaa toi mulle, ku poikaset on sitä jo pitkää pyytäny :) Sit ku ollaa syöty nii otan rennosti ku yövuoro kutsuu :)
 
Anoppi oli päättänyt tappaa itsensä ampumalla itseään sydämeen. Vanhana dementikkona anoppi ei kuitenkaan muistanut, missä sydän sijaitsi. Niinpä hän raahusti lääkärille ja kysyi: - Missähän kohtaa ihmisellä olikaan sydän? - Se on suoraan vasemman rinnan alapuolella... selosti innokas lääkäri. Seuraavana päivänä iltapäivälehden etusivulla luki: VANHA NAINEN AMPUI ITSEÄÄN POLVEEN!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä