The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings


Ostin muuten kirpparilta parilla eurolla tällasen vilttimattojutun. On kaksinkerroin kuvassa. Ajattelin et Peyote osaa arvostaa :D En vaan tiedä et mihin ton nyt laitan, pitäiskö pitää vaan päiväpeiton päällä somisteena vai hankkia liukueste ja käyttää mattona. On tosi ohut, mut ei kuitenkaan sit sellanen torkkupeittomainen.
 
Ai ni Tiibii halaus,toivottavasti nyt äkkiä selviää mikä sairaus kyseessä.

Kotona taas ja kaupassa käyty räntäsateessa :confused::X3:
Laskut maksettu ( osa) osa vasta tulossa.
tilaiskohan taas:D. 2 pakettia tulossa,toinen maksettu jo.

Huomenna iltapäivällä kisujen rokotus ja ens viikolla leikkaus.
Tunteeko kukaan rantasalmea,onks siellä kirkonkylällä kahvilaa ?
1.1/2-2 tuntia joutuu oottamaan siellä.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis


Ostin muuten kirpparilta parilla eurolla tällasen vilttimattojutun. On kaksinkerroin kuvassa. Ajattelin et Peyote osaa arvostaa :D En vaan tiedä et mihin ton nyt laitan, pitäiskö pitää vaan päiväpeiton päällä somisteena vai hankkia liukueste ja käyttää mattona. On tosi ohut, mut ei kuitenkaan sit sellanen torkkupeittomainen.
Aika ärtsyn värinen, tykkään!(y)
 
  • Tykkää
Reactions: hastur
Aina ei kaikki mene suunnitellusti mutta ei ole kuitenkaan sun syytäsi jos et ole ajoissa :)
Olin onneks vain kymmenen minuuttia myöhässä, niin ehin tyhjentää pelikoneet ja pistää pullat uuniin ennen avaamista :) Mut bussilla kesti kolminkertainen aika normaaliin verrattuna. Välillä se meni monta minuuttia niin hitaasti, että olisin kävellytkin nopeammin.
 
Olen huomannu, että varsinkin silloin ku oot verkkopankissa tms tärkeessä, ja veskihätä iskee kesken kaiken ni silloin tanssitaan ripaskaa oikein yhteistuumin näppiksen päällä.:coffee::D
Tietysti,kisut haluaa vaan auttaa:geek: :D:LOL:
Toi toinen katti makoilee just puolittain näppäimistön päällä. :LOL:
Onneksi ei tassutellu,ku olin pankissa maksamassa tilausta. :rolleyes:
 
Spencer Hastings
Millaisa biisejä mix-tapelle pitää laittaa? Pitääks niiden olla jotain rakkauslauluja ja "meidän biisejä", vai onks sen pointti vaan jakaa omia mielikappaleitaan toiselle? En tiedä.
Fuck me in the ass because i love Jesus.
Ja sitten vaikka jotain E-Typen eurodancea. Saat ihan minkä tahansa ihmissuhteen nopeasti päätökseen.
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Olin onneks vain kymmenen minuuttia myöhässä, niin ehin tyhjentää pelikoneet ja pistää pullat uuniin ennen avaamista :) Mut bussilla kesti kolminkertainen aika normaaliin verrattuna. Välillä se meni monta minuuttia niin hitaasti, että olisin kävellytkin nopeammin.
:eek: :whistle:

Jopas paikan tuolle keksit :rolleyes: :D

Hyvä kun et ollut tuon enempää myöhässä. Tuo on aina inhottavaa jos bussi (tai kuski muuten vaan) hidastelee mutta minkäs teet :)
 
Fuck me in the ass because i love Jesus.
Ja sitten vaikka jotain E-Typen eurodancea. Saat ihan minkä tahansa ihmissuhteen nopeasti päätökseen.
Panen tämän ajatuksen korvan taakse :love: Siihen päälle viel Apulannan Poistuisitko mun elämästä ja Klamydian biisi, mis laulettiin et "sä oot niin ruma, sä oot niin ruma, sä oot niin ruma". Ja Nomyn Cola light: "you motherfucker son of a bitch why can't you die, i hate your fucking lies you fucking asshole".
 
Spencer Hastings
Panen tämän ajatuksen korvan taakse :love: Siihen päälle viel Apulannan Poistuisitko mun elämästä ja Klamydian biisi, mis laulettiin et "sä oot niin ruma, sä oot niin ruma, sä oot niin ruma". Ja Nomyn Cola light: "you motherfucker son of a bitch why can't you die, i hate your fucking lies you fucking asshole".
Kuulostaa pätevältä mixtapelta!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä