The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kuka täällä EI VOINUT juoda kahvia ollenkaan, en muista. Tämä hänelle:
""Kriitikkojen mukaan geenitekniikan soveltaminen maatalouteen on aiheuttanut myös sen, että tiettyjä tuotteita, joita aiemmin saatiin vain eräistä kolmannen maailman maista, voidaan nyt valmistaa muuallakin uusin keinoin. Esimerkiksi kahvin "kofeiinigeenejä" on siirretty soijapapuihin. Tämänkaltaiset ratkaisut voivat syventää perinteisten tuottajien taloudellisia vaikeuksia. Jos näköpiirissä on tulevaisuus, jossa kehitysmaiden kaikki pienviljelijät ovat työttömiä, kysymyksessä on maailmanlaajuinen katastrofi ja murhenäytelmä".
- J Räikkä ja K Rossi kirjassa "Geenit ja etiikka" -
 
  • Tykkää
Reactions: Liftari
Päivää / iltaa ketjuun :love:

Plussan puolella on täälläkin :( lirisee ja lorisee vettä :cautious: en tykkää,sitten ku pakkasta tulee,ni on hemmetin liukasta:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Liftari
vierailija
Huhhuijaa taas:sick:
Ei voi jättää kesken, mut levähtää pitää, kun mattokin on liossa... :D
Hoksasin leikata vanhasta ylimääräisestä tapettirullasta suikaleet sinne kaappien yläosaan, niin ei tarvi seuraavalla lerralla muuta kuin rullata paperi roskiin - tuskinpa siihen kaapiston päälle sitten enää paljoa jää. Ei näy minnekään, kun tuli kerralla sopiva koko: puoleksi vaan ja ihan sopiva. Jotain käsipyyhepaperia rullassa olis voinut kans käyttää, mutta eipä ollut eikä sen takia kauppaan lähdetä:alien:

Eilen tämä willitys alkoi; ihan pienestä asiasta:
halusin yhteen sopivankokoiseen suihkugeelipulloon, joka ei kaatuile ominpäin ja pumppukin toimii kiitettävästi...: kynsin sen tarran pois ja irroitin täysinäisestä pullosta tarran, liimasin sen paksumman kylkeen ja leikkelin liiat pois. Olinpa tyytyväinen ja jatkossa vaan täytän sen aina sillä, mitä haluan - ja vaihdan etiketin. Mun mielestä täytyy olla se tuoteseloste samaa, mitä sisältökin(y)

Samalla wimmalla pesin lavuaarin, yms... tiedättehän:whistle:
Lehtipihvit täytyy paistaa välissä ja sitten jaksaa taas:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Liftari
Voihan pehva, torstaina on mentävä miehen siskontytön synttäreille ja mie kammoon & pelkään kierreportaita sinne kämppään kolmanteen kerrokseen,kaiteet on ohuet ja näyttää huteralta. Tulee olo että voi tippua alas,jos vähän horjahtaa. Mä oon aina nähny painajaisia siitä,että kaadun portaissa ja putoan :confused: Viime kerralla sai kävellä hitaasti sydän kurkussa joka askeleella.
 
  • Tykkää
Reactions: Liftari
vierailija
Voihan pehva, torstaina on mentävä miehen siskontytön synttäreille ja mie kammoon & pelkään kierreportaita sinne kämppään kolmanteen kerrokseen,kaiteet on ohuet ja näyttää huteralta. Tulee olo että voi tippua alas,jos vähän horjahtaa. Mä oon aina nähny painajaisia siitä,että kaadun portaissa ja putoan :confused: Viime kerralla sai kävellä hitaasti sydän kurkussa joka askeleella.
Terapian tarpeessa?
 
  • Tykkää
Reactions: Liftari
Voihan pehva, torstaina on mentävä miehen siskontytön synttäreille ja mie kammoon & pelkään kierreportaita sinne kämppään kolmanteen kerrokseen,kaiteet on ohuet ja näyttää huteralta. Tulee olo että voi tippua alas,jos vähän horjahtaa. Mä oon aina nähny painajaisia siitä,että kaadun portaissa ja putoan :confused: Viime kerralla sai kävellä hitaasti sydän kurkussa joka askeleella.
Mä pelkään kampin metron liukuportaita. Tuijottelen aina vaan varpaita tai edelläseisovan takapuolta, koska ylös tai alas ei voi kattoo tai ahistaa. Se on jännää, ei mulle missään muualla tuu tommosia.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Kais
Mä pelkään kampin metron liukuportaita. Tuijottelen aina vaan varpaita tai edelläseisovan takapuolta, koska ylös tai alas ei voi kattoo tai ahistaa. Se on jännää, ei mulle missään muualla tuu tommosia.
Ei muakaan muut portaat pelota,noi on vaan niin huteran tuntuiset. Onneksi painajaisia portaista nyt ei oo usein
 
vierailija
Mä pelkään kampin metron liukuportaita. Tuijottelen aina vaan varpaita tai edelläseisovan takapuolta, koska ylös tai alas ei voi kattoo tai ahistaa. Se on jännää, ei mulle missään muualla tuu tommosia.
Mulla tulee portaikoissa, jos ne on "ilmassa", siis kaiteista näkyy läpi ja se kuilu keskellä Tästä ei tullut, vaikka se oli 2200m korkealla - meri tosin aika kaukana, mutta katso läheltä:

tuliko? ---soratien reuna oikeassa alakulmassa:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mulla tulee portaikoissa, jos ne on "ilmassa", siis kaiteista näkyy läpi ja se kuilu keskellä Tästä ei tullut, vaikka se oli 2200m korkealla - meri tosin aika kaukana, mutta katso läheltä:

tuliko? ---soratien reuna oikeassa alakulmassa:whistle:
Tää on joku mistä hyppää manaajatyttö silmille, en ala tuijottelemaan. En halua kuolla sydänkohtaukseen kaksplussan äärellä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä