Tiedätkö oikeasti ketään, kuka olisi tehnyt itsemurhan avioliiton/ suhteen kariutumisen takia?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
milleri
en tiedä mutta olen saanut uhkauksia exältäni ja nykyiseltä(kin) että jos lähden niin tappaa itsensä, ei ainakaan exä tappanut (onneksi) Se tuntuu meinaan niin pahalta ja kahlitsee totaalisesti. Mulla tuntu ainakin että olisin vastuussa sen ihmisen hengestä...:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja milleri:
en tiedä mutta olen saanut uhkauksia exältäni ja nykyiseltä(kin) että jos lähden niin tappaa itsensä, ei ainakaan exä tappanut (onneksi) Se tuntuu meinaan niin pahalta ja kahlitsee totaalisesti. Mulla tuntu ainakin että olisin vastuussa sen ihmisen hengestä...:(
mul kans ex aikoinaan pelotteli ja uhkaili. 3kk sitä kuuntelin ja sit sanoin et no vieläkö hengissä oot, etkö ny jo sais jotain aikaseks. Sit loppu ja edelleen se hengissä on. Eli ei tehny itelleen mitään mut halus huomiota iha hemmetisti.

Mulla vaan meni jossai vaiheessa niin yli se sen uhkailu ja ainanen viestittely. Lopulta viestitteli mu kaverillekin 2h aikana 11 viestiä ku huomas et multa ei reagointia saa ja laitto porukoidensa kännykästä et "xxxxxx on kuollut".
 
Teiniaikainen exäni meni ihan romuksi kun sanoin haluavani lopettaa suhteen. Oli itsetuhoinen ja joutui osastolle. On se jäänyt mieleen aika vahvasti. :/ Oli sen luonteinen että olisi hyvin saattanutkin onnistua päättämään päivänsä. Olenkin monesti miettinyt että mitähän hänellekin nykyään kuuluu..
 
vieras
Tiedän yhden. Kaveri ampui itsensä, kun tyttöystävä jätti. Tuo tyttöystävä oli lypsänyt aikamoiset määrät rahaa ja kun oli imenyt kaverini kuiviin, jätti raakasti. Kaveri oli jonkin aikaa pakkohoidossa ja yritti laitoksessakin tappaa itsensä. Pääsi kuitenkin jostain syystä sieltä lomille ja onnistui sitten ampumaan itsensä :(
 
Vieras
Eräs sukulainen teki itsemurhan eron voimaanastumispäivänä ja vielä soitti ex-vaimolleen ennen tekoa ja ilmoitti aikeestaan. Oli varmistanut, että onnistuu. Pitkäaikainen (kymmenien vuosien ) liitto takana ja yhteiset jo isot lapset.
 
harmaana nyt
en tiedä. oma ex uhkaili sillä jatkuvasi, mut sitten yritti raiskata. puolen vuoden suhde loppui siihen. ei tappanut itseään, alkoi vain häiriköidä ja uhkailla. lopulta piti hankkia lähestymiskielto et jätti rauhaan
 

Yhteistyössä