Tiimarin verkkomyynti

  • Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti
m
Minkälaiset toimitusehdot?
Ei jostain syystä pysty sivuilta lukemaan,eli tietäiskö joku?

Entä toi kartonkien tilaaminen,ku pitäis kerralla tilata niitä isoja 50kpl samaa väriä tai sit niitä korttikokoisia 100kpl.Siis täh??
 
vieras

Nämä löysin sieltä sivulta: siitä mitä määriä pitää ostaa, en saanut selville minäkään, mutta
mun mielestä sen kpl määrän pystyi muuttamaan siinä. en hoksannut oliko asiakaspalvelun puh.nroa josta vois tarkistaa tuon asian.
http://kauppa.tiimari.fi/PublishedService?pageID=ehdot.html

Toimitustavat ja -ehdot

Ostaessasi tuotteita Tiimarin verkkokaupasta hyväksyt ehdot ja sitoudut noudattamaan näitä ehtoja.

Tiimarin verkkokaupan tarjoajan yhteystiedot:
Tiimari Retail Oyj / Tiimari
Vanha Porvoontie 229
01380 VANTAA

tiimariasiakaspalvelu@tiimari.fi

Y-tunnus 0149514-8

Alaikäinen Asiakas sitoutuu olemaan ostamatta tuotteita, joiden tuotetiedoissa on ilmoitettu K-18-ikärajasta. Tiimari pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin

Tilaukset toimitetaan verkkokaupasta vain manner-Suomeen. Mikäli haluat tiedustella toimituksista Ahvenanmaalle tai muihin EU-maihin kuin Suomeen, ota yhteyttä Tiimarin asiakaspalveuun.

Hinnat

Kuluttajahintoihin sisältyy arvonlisävero 22%. Vain Tiimarista riippumattomat muutokset, kuten raaka-ainehintojen, arvonlisäveron, valuuttakurssien tai muiden julkisten maksujen muutokset voivat nostaa tuotteiden hintoja. Tarjoushintojen voimassaoloaika on mainittu erikseen. Tarjoushintaisia tuotteita voi tilata aina klo 23:15 asti tarjouksen viimeisenä voimassaolopäivänä.

Maksutavat

Voit maksaa tilauksesi suoraan verkkopankissa. Tiimarilla on sopimus seuraavien yhteistyökumppaneiden kanssa.

Nordea
Sampo
Oko
Luottokunta

Toimitustavat

Pienin toimitettava tilaus on 20 euroa.

Toimitamme tilauksia Suomen osoitteisiin. Normaali toimitusaika on noin 3-5 arkipäivää toimitustavasta riippuen. Jos tilauksesi toimitetaan useampana lähetyksenä, maksat vain yhdet toimituskulut. Tilatessasi Tiimarin verkkokaupasta voit valita kahdesta eri toimitustavasta:

Nouto postista

Postin kautta saat pakettisi noin viikon kuluessa tilauksesta. Jos olet antanut tilauksen yhteydessä matkapuhelinnumerosi, saat matkapuhelimeesi tekstiviestinä ennakkoilmoituksen tilauksen saapumisesta. Ilmoitus kertoo, milloin ja mihin tilauksesi tulee. Säilytä ilmoitus puhelimessasi. Voit noutaa tilauksesi viestissä olevaa Postin lähetystunnusta (JJFI.) vastaan. Muista myös ottaa henkilötodistus mukaasi. Ennakkoilmoituksessa olevan Postin lähetystunnus avulla voit seurata tilauksesi toimituksen etenemistä Postin verkkopalvelussa: www.posti.fi/lahetystenseuranta

Jos et halua antaa matkapuhelinnumeroasi, niin oma postisi lähettää sinulle kirjeen, kun pakettisi on saapunut postitoimipaikkaan. Pakettisi voit noutaa silloin kirjeen kanssa siinä mainitusta postitoimipaikasta.

Suurimmat postitoimistot ovat avoinna arkipäivisin kello 20 asti ja asiamiespostit myös viikonloppuisin. Tarkista oman postisi aukioloaika. Posti säilyttää pakettiasi saapumispäivästä laskien kaksi seuraavaa täyttä viikkoa, jonka jälkeen lähetys palautuu Tiimarille. Muistutamme kahdesti noutamattomasta lähetyksestä. Toimitusmaksu on 5,90/lähetys.

Postin kotiinkuljetus

Mikäli et halua noutaa pakettia postista, voit valita toimitustavaksi myös Postin kotiinkuljetus -palvelun. Lisämaksu toimitusmaksun lisäksi tässä tapauksessa on 2,00 euroa/tilaus. Posti jakaa lähetykset arkisin klo 17-21. Posti varmistaa kotiinkuljetuksen ajankohdan puhelimitse asiakkaalta. Saat postista soiton ennen paketin toimitusta, jolloin voit sopia tarkan toimitusajan. Valitessasi tämän toimitusmuodon sinun tulee antaa tilaajatietoihin puhelinnumero, josta sinut tavoittaa päivisin.

Postin kotiinkuljetuspalvelua ei tarjota postinumeroalueilla 22710-22950.

Palautusoikeus ja ostoturva

Sinulla on 14 päivän täydellinen vaihto- ja palautusoikeus verkkokaupasta tilaamillesi tuotteille. Jos olet maksanut ostoksesi verkkopankissa, palautusrahat maksetaan ilmoittamallesi pankkitilille. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön. Jos tuotteet on maksettu luottokortilla, summa hyvitetään luottokorttitilillesi. Muista tarkistaa hyvitys tiliotteestasi.

Kun haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteita, toimi näin:

1.

Merkitse paketissa saamaasi palautusilmoitukseen, minkä tuotteen haluat vaihtaa tai palauttaa.
2.

Jos olet maksanut ostoksesi verkkopankissa, Tällöin pyydämme sinua ilmoittamaan pankkitilisi numeron asiakaspalveluumme rahapalautuksen maksamista varten. Tilinumerot eivät välity Tiimariin verkkomaksun yhteydessä. Mikäli tilinumeroa ei ole ilmoitettu, rahapalautus maksetaan Nordea -pankin kautta, josta sen voi noutaa kuluitta.
3.

Merkitse myös miksi haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen. Vaihtaessasi palauttamasi tuotteen kokonaan toiseen tuotteeseen, käsitellään se uutena tilauksena ja siitä veloitetaan toimituskulut.
4.

Pakkaa tuote huolellisesti, jotta se ei vahingoitu matkalla.
5.

Liitä täytetty palautusilmoitus pakettiin ja liimaa palautusilmoituksessa oleva asiakaspalautustarra paketin päälle. Jätä paketti ns. asiakaspalautuksena ilman postimaksua postin kuljetettavaksi
6.

Palautusosoite on Tiimari Retail Oyj, Haapalankatu 1B, 15240 Lahti.
7.

Pyydä postilta leima tilauserittelyyn todisteeksi palautuksesta.

Palautettujen tuotteiden tulee olla siinä kunnossa, että Tiimari voi halutessaan myydä ne uudestaan. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa Tiimari myymälöissä.

Tietosuoja/Henkilötiedot

Tiimari Retail Oyj/Tiimari on henkilötietovastaavana henkilötietojesi käsittelystä, joita sinä asiakkaana meille annat. Henkilötietojasi käsittelee Tiimari Retail Oyj. Henkilötietojasi käytetään tilauksen toimittamiseen, asiakassuhteiden hallinnoimiseen ja markkinointiin. Osana markkinointia tehdään aika ajoin analyysejä siitä, kenelle markkinointia suunnataan. Analyysit tehdään siten, että markkinoinnin kohderyhmä valitaan tiettyjen kriteerien perusteella. Näitä kriteerejä ovat muun muassa viimeksi tehdyt ostokset, maksutapa ja maksukäyttäminen. Voit kieltää tietojesi käytön suoramarkkinointiin sekä tarkistaa tai poistaa itseäsi koskevat tiedot. Pyyntö tästä tehdään kirjeitse postiosoitteelle: Tiimari Retail Oyj, Asiakaspalvelu, Vanha Porvoontie 229, 01380 Vantaa

Asiakkuus

Asiakassuhde Tiimarin kanssa syntyy, kun tilaat myymiämme tuotteita. Asiakassuhde päättyy tietyn ajan kuluessa siitä, kun lopetat Tiimarin tuotteiden tilaamisen internetkaupassamme. Asiakassuhde päättyy myös, jos pyydät tulla poistetuksi postituslistoiltamme. Mikäli asiakas käyttää väärinkäytöstarkoituksessa toisen asiakkaan tietoja, tai muutoin tahallisesti toimii Tiimari Retail Oyj:n vahingoksi, voi Tiimari jatkossa pidättäytyä hyväksymästä henkilön tilauksia (ostokielto).

Ostokielto voidaan asettaa esim. jos asiakas jättää toistuvasti lunastamatta tilaamansa lähetykset, väärinkäyttää Tiimarin tarjouksia tai tilaajaetuja, tai käyttäytyy asiakaspalvelutilanteissa säännönmukaisesti tavalla, joka loukkaa Tiimari Retail Oyj:n henkilökuntaa tai vaikeuttaa heidän työtään. Myöskään holhouksen alaiset henkilöt eivät voi tehdä tilauksia Tiimarin verkkokaupasta..

Force Majeure

Tiimari ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista ja on vapautettu suorittamasta tämän sopimuksen mukaisia laiminlyönnistä johtuvia velvoitteita, mikäli laiminlyönti aiheutuu alla mainituista vapauttavista olosuhteista ja mikäli olosuhteet estävät, vaikeuttavat tai viivästyttävät suoritusta. Tällaisena vapauttavana olosuhteena voidaan pitää mm. viranomaisten toimenpiteitä tai laiminlyöntejä, säädettyä tai muutettua lakia, työmarkkinaristiriitaa, saartoa, tulipaloa, tulvaa, sabotaasia tai suurta haittaa aiheuttavaa onnettomuutta. Force majeure sisältää viranomaisten päätökset, jotka vaikuttavat markkinoihin ja tuotteisiin negatiivisesti, esim. rajoitukset, varoitustekstit, myyntikiellot, epänormaali markkinatilanne jne.

Emme vastaa verkkokaupan mahdollisista painovirheistä.
Ostoskori
Ostoskori on tyhjä.

Maksutavat
Kirjaudu
tunnus:
salasana:

Unohtuiko salasana?
Liity kanta-asiakkaaksi
Selaa kuvasto
Kampanja
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Saako sieltä tilattua vihkoja suoraan kotiin tukkupakkauksissa?
Jaa-a,enpä osaa sanoa,en ole vielä niin tarkkaan tutkinu.
Mut tossa olis linkki josta pääset kattoon.

http://kauppa.tiimari.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=1319&pagenr=1
 

Yhteistyössä