Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

On kuulkaas minun internet-elämäni kokenut kolauksen ja hyvä jos olen Kaksplussaa muistanut! On niin paljon muuta, ihania ulkoilukelejä ja olen antanut itselleni luvan jo kaivaa esille esikoiselta jääneitä vaatteita ja muita vauvajuttuja.

Tervetuloa uusille!
Teitä on nyt useampi ja mobiililla menee turhaa aikaa listan päivityksen, joten anteeksi, se jää toiseen kertaan, kun nytkin olen vähän pikaisesti täällä.
Ellei joku muu saa inspiraatiota päivittää listaa? :D

ON:

Olo on kevyt ja oireeton. On kuin ei olisikaan raskaana. Todella vilkas kaveri kyllä muistuttaa monesti päivässä, että olenhan minä! ♡ :D

Rakenneultrasta on noin viikko ja kaikki oli hyvin. On se vaan tunteikas hetki nähdä oma vauva jälleen ja vielä kun kätilö kohta kohdalta kertoo, että kaikki näyttää olevan juuri niinkuin pitääkin. ♡ :,)

(21+6)

PS. Miltäs uusi äitiyspakkaus näyttää teidän silmiin? Meinaatteko semmoisen ottaa? Minun makuuni se ei ole lainkaan!
Meillä voisi olla tilaisuus "valita" -15 tai -16 pakkaus miettimällä, milloin hakemuksen jättää, mutta taidetaan ottaa rahana, kun tuota tavaraa on jo riittämiin. :)
 
-tanjuska, mainioon aikaan tulitkin huutelemaan :D

Oikein hävetti, kun selasin piiitkästä aikaa myös kuumeilu-ketjun ja sinä ihana jaksat siellä tästä muistutella ♡

Meillä ei ole vielä uusia hankintoja vauvaa varten tehty, kun vanhat täytyy ensin katsoa läpi, ettei tule materiaövereitä. :D Jotain pitää esikoiselle katsoa uutta tai kirpparilta "uutta", että saadaan häneltä vauvan käyttöön esim. TrippTrapp-tuoli. Joku juniorituoli voisi olla hyvä, ehkä?

Ne tuplarattaat pyörii mielessä ja suunnilleen joka toinen päivä ne tuntuu tarpeellisilta ja sitten taas eivät.
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja -tanjuska
Hei vain kaikille! Täältä tulee mukaan uusi juuri plussan tehnyt odottaja :) Kp27/27 ja plussa saatu sekä ovistikkuun, herkkään r-testiin, että digitestiin. Josko tuota uskois. :D Sinänsä kuitenkin vielä haikein mielin, koska mulla mitattu juuri viime viikolla proge arvot ja ne oli turhan matalahkot. On siis mahista, et tää raskaus vuotaa pois koska keltarauhanen ei jaksa ylläpitää sitä. Mutta, toistaiseksi ollaan vahvasti raskaana! Tuhrua tuli viime to-su aamu ja sen jälkeen ei oo näkynyt. :)

Luen myöhemmin kaikki noi teidän kirjotukset! <3 Ihanaa odotusaikaa kaikille!
 
Pääsin minäkin tänne ja toivottovasti pysyisin loppuun saakka!!! Nyt 4+4 ja niin järkyttävä närästys ettei tosikaan!! Pojista ei todellakaan ollut tällästä ja ikään ei närästänyt!!! Huh huh!! Ei paljoa renniet tehoa!!! Ja tämä iltaturvotus ihan hirveää!
 
Miula jäi närästys päälle viime haamusta... oli tossa viimeviikolla muutama päivä kun ei närästänyt..... alkaa tympii ku unohan aina ostaa rennietä :D polttaa oikeen!

Toivotaan Maicy että kestäis matkassa! Täällä edelleen menkkajomotuksia... :/
 
Täällä plussattu viime sunnuntaina :) Eilen varattu eka neuvola käynti ja se oiskin jo 22.päivä tätä kuuta :) Nyt on kauheet tissikivut ollu jo yli viikon,välillä tuntuu ettei pysty liikkumaan ollenkaan kun koskee niin paljon,mut onhan tää kaiken kivun arvoista ;) <3 Mieskin kovasti on innoissaan ja sillä toiveissa ois poika,itelle on ihan sama kumpi tulee :) mites teillä muilla menee? :)
 
Onnea kaikille odottajille :) Tervetuloa!

Hyvaa kuuluu, ei ole onneksi ollut pahempia vaivoja. Ainut, mika vaivannut uudesta vuodesta lahtien on yoherailyt ja nyt tuntuu, etta valilla heraa tosi virkeena keskella yota ja monesti oon aatellu pitasko nousta ylos. Tietty vauva vaistoaa, etta oon hereilla ja aloittaa potkimaan :D Luulin, etta naa herailyt alkais vasta paljon myohemmassa vaiheessa. Taitaa menna hormoonien piikkiin.
Tassa vaiheessa nakyy jo, etta vatsa ruvennut kasvamaan, mutta kiloja on tullut n.2-3kg (siis ekasta neuvolakaynnista). Mulla on ensi viikolla katilon tapaaminen ja ekaa kertaa mittaavat vatsan myos, tuskin siella mitaan sen kummempaa tapahtuu talla kertaa.

Meilla on reissu luvassa parin viikon paasta - ei malttaisi odottaa!:) vahan paasee aurinkoterapiaan Kyprokselle perhetta moikkaamaan. On siella ainakin paremmat saat kun meilla taalla Englannissa.

Onko teilla paasiaissuunnitelmia?

Pumpulipallero 23+0 :)
 
Pjawla: Jos menee ihan niin överiksi se pahoinvointi, niin lekurilta hakeen resepti pahoinvointilääkkeelle! Mieluiten ajoissa, ko liian myöhään. Ei tee hyvää sulle, eikä sintille, jos et saa syötyä tai ees juotua jos tulee kaikki pihalle :( Tsemiä! Ja monilla auttaa ko syö tiheästi pieniä annoksia, ootko sillai kokeillu? toiv. apu löytyy!
 
JOo, syön pieniä annoksia pitkin päivää. Aamupala ei vaan millään pysy sisällä, söin sitten mitä tahansa eikä oikein mikään muukaan tahdo pysyä sisällä. Ehkä tää tästä tasoittuu, kun viikkoja tulee hieman lisää. Nyt siis viikkoja 5+0 :)
 
Heissan kaikille!
Miten menee?? :)

Täällä olotila vallan mainio, ainoa vaan, että tuntuu, että tuo kohtu on tyhjää täynnä. En tiedä miksi olotila tällainen, mutta kuitenkin.
Ultraan vielä viikko, sittenpähän tuo varmistuu! Eikä se nyt tietty sekään lopeta tätä huolestumista, mutta jos siellä edes syke löytyisi.. <3
Ei varsinaista pahoinvointia. Mahaa turvottaa, vatsa toimii reippaastikin. Paino nousee, mikä ärsyttää ja osaltaan huolestuttaa. Esikoisen raskaudessa jouduin kolme kertaa tekemään sokerirasituksen!!! :O Eka kerta ei ollu paha, mut ne kaks muuta ko viikkoja sen verran enemmän, niin ei ollu kovin hääviä. Epäily oli raskausajan diabeteksesta, mut ei jääny kiinni vaikka lähelä oli. Ja samoista syistä ko sf-mitta huiteli yläkäyrien yläpuolella ja paino nousi lyhyessä ajassa toooosi paljon. Saas nähä miten tässä raskaudessa nyt sit. Joutuuko rasitukseen ollenkaan, ko esikoinen kuitenni synty alle 4kg..

Mut muutoin hyvä fiilis <3

Maicy & Napero 5+5
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Ultrakuulumisia.. :)

Syke löytyi pieneltä sintiltä.. <3 Sintteröisellä kokoa 9mm ja vastasi 6+6, kuten nyt omienkin laskujen mukaan on. :) La siis 16.11. <3 Oon haltioitunut!! <3
 
Mäkin oon tän vähän unohtanut. Liityin tänne kun piti tulla heinäkuinen, mutta se meni kesken aika alussa jo. Nyt oon tosin oottamas marraskuun vauvaa :) pahoinvointia oli mutta ne katos vähäks aikaa,ja tietysti heräs huoli et jokin nyt hullusti. No eilen taas yökötti..tää väsymys on ihan kamalaa ! :'D mut kylläsen kestää hyvän asian puolesta!♡ en oo varhaisultras ollu vielä,eka neuvolakin vasta 13.4 ... nyt menos rv8+1.

Mäkin oon käyny välillä kattoon toiveena vauvojen kirjotuksia. Pidin todella ryhmästä .erityis kiitokset tanjuskalle joka jaksanu päivittää ja ylläpitää sivua! :)
 
Täytyy vähän nostella tätä ketjua!
Mulla tänään 12+0 ja viiden päivän päästä nt-ultra, ai että jännittääkö?! :censored: mielestäni olen saanut dopplerilla kuulumaan sydänäänet, mutta kyllä niiin epäluuloinen olen koko ajan. Kaiken järjen mukaan pitäisi olla kaikki ok, ei ole ollut mitään vuotoja tms. Kammottaa pelkkä ajatuskin keskeytyneestä keskenmenosta tai tuulimunasta. Täytyy tässä rauhoitella itseään seuraavat viisi päivää :D
Pahoinvointi ja väsymys oli pahinta viikolla 7 ja 8, muuten olen aika helpolla päässyt. Nykyään iltaisin vähän heikko olo. Kumman varma olo, että poikaa odotan.
 
Heippa kaikille!
Täällä tosiaan viikot 5+2 ja yk 13 plussasimme.
Huoli raskauden etenemisestä kalvaa, vaikka luulin, että kun plussan saa, niin oon onneni kukkuloilla. Pitäis yrittää rentoutua, sillä ei se stressaaminen hyvää tee. Miten te muut olette osanneet rentoutua ja olla vaan onnellisia?

Oireita on tasaisesti joka puolelta vatsan nippailut, venymisen tunne ja hetkittäin vihlaisut. Ei kovia kipuja, mutta pientä tökkimistä. Rinnat hieman arat. Vatsan turvotus on vähän laskenut. Ei huonoa oloa vielä, ihan pientä aaltoamista korkeintaan.
 
Miwwi se on kylla niin jannaa kun se haalea viiva tulee ja odottelee sen vahvistumista.. muistan kun itse testasin pari kertaa paivassa sillon alkuun :D ihan vainoharhainen sita oli.

Taalla kaikki hyvin, menossa on siis 28+4.
Vauva kylla paljon liikkuu ja talla viikolla ekaa kertaa mittailivat myos vatsaa. Nayttaa silta, etta iso baby tulossa. Talla hetkella on ylimmaisen kayran tuntumassa.. elikka jos jatkuu samaa menoa niin loppupeleissa olis poitsu 4,5kg suurinpiirtein. Vahan kylla jannittaa jos noin iso tulee!
Ensi kerran katilon tapaaminen on toukokuun alussa ja sitten katsovat jos on paljon muuttunut toi mittaustulos niin voi olla etta laittavat ultraan. Mutta siis raskausdiabeteksesta ei oo tietoakaan, sokerit oli normaalit eika verenpaine ollut koholla. Elikka saa nyt nahda. Tarkein, etta vauvalla kaikki kunnossa ja on terve <3
Nyt tosiaan rupee tuo vatsa kasvamaan. Pikkuhiljaa rupeaa olemaan tavarat valmiina pikkuista varten. Viela muutamia pienia juttuja pitaisi hankkia. Jannittaa! Tanaan kun kaveltiin puistossa ja nahtiin pariskunta tyontamassa vaunuja niin mies sanoi, etta kohta se on meidankin vuoro :) ihan uskomatonta <3

Miten olette jakselleet?
Mukavaa viikonloppua kaikille :)
 
Jospas minäkin nyt liittyisin tänne, kun ei ole tammikuisten ryhmääkään kukaan vielä perustanut. Plussasin 19.4. ja joka päivä sen jälkeen on plussa vain vahvistunut. :) <3 Tokalla yrityskierrolla nappasi. :) Laskettu aika on tosiaan vasta tammikuussa, vaikka joulukuun lopulle itse sen olisin laskenut, mutta nyt pitäisi olla siis rv 3+4 tai vähän enemmänkin ehkä. :D Eka neuvola aika on varattu 23.5. Ennestään kaks isompaa lasta (-00 ja -05), joten on melkein kuin ensikertalainen taas. ;)

Oireita ei vielä kovin paljoa ole ehtinyt tulla, mitä nyt rinnat arat ja jotain tuntemuksia vatsassa. Aina ennen on tullut ne alkuraskauden väsymys ja pahoinvointi, mutta ei mitenkään kovin pahoina, joten samaa odotan tässäkin raskaudessa. Parasta tietenkin olisi jos säästyisi niiltä kokonaan. :D Mutta kaikki otetaan vastaan tietenkin. Kaikkea jännää odotettavissa, ettei malttaisi pöksyissään pysyä. ;) Kerrottukaan ei olla vielä kenellekään, mutta ehtiihän tässä vielä, kun ollaan ensin itse täysin tämä kaikki sisäistetty. :)

Neitonen_82 (34), 3.lapsi, 2.1.2017, HYS
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Huuhaa_-89
Ehkä minäkin uskallan tänne viestiä laittaa, silti en tahdo että minua vielä minnekkään listoille laitetaan. Pelko keskenmenosta oon liian suuri, sillä tammikuussa menetin kaksoset. Ehkä sitten ultran jälkeen :)

Tosiaan täällä la 1.1.2017 ja huomenna poksutaan huimat 4+0. Positiivisen raskaustestin tein 3+4 ja haamun 3+2 :LOL:

Onko sulla neitonen_82 ollut vielä mitään oireita?
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82

Yhteistyössä