Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Onnea ihanista ultrakuulumisista @Mijau ja @nobelius :love:
Mulla on nt-ultraan vielä reilu 2viikkoa, kylläpä voikin tuntua pitkältä tuo aika, huoh! Olisi niin ihana päästä taas kurkkaamaan pientä. Tietysti välillä on sellainen pieni pelko onko kaikki hyvin mutta pääosin yritän ajatella niin että kaikki on hyvin:)

Pahoinvointia on ollut melko vaihdellen, viime viikko oli ihan kamala, tänään on taas tuntunut ihan hyvältä, saa nähdä joko alkais jo helpottaa. @saraheinä paljon jaksamista sulle, kuulostaa rankalta pahoinvointi.

Mulla on myös jonkin aikaa ollut häntäluu kipeä, auts! Onko muilla ollut heti alkuraskaudessa? Onko helpottanut? Pahimmalta tuntuu kun makoilee selällään.

Tsemppiä @mamadread loppuun, kohta on jo vauva sylissä :)

Mulle vois vaihtaa LAn 20.8.
Neuvolassa laittoi tuon niin helpompi mennä sen mukaan:)

Unimaa (jo ekalla kympillä eli) 10+1
 
11.2.2016 Sondee / 20 / 1. lapsi

7/2016
8.7. Pumpulipallero /29 / 1. lapsi
9.7. Kuhmura / 27 / 2. lapsi - TYTTÖ syntyi 2.7.
24.7. hampula / 27 / 2. lapsi
Evemum / 4. lapsi
Hendu79 / 35 / 3. lapsi
Joie / 32 / 3. lapsi

8/2016
1.8. Elsa84 / 4. lapsi
30.8. Trady / 24 / 1. lapsi
Haaveilija15 / 22 / 1. lapsi
cherrytomato / 24 / 1. lapsi


10/2016
3.10. jenna91 / 3. lapsi
4.10. Cembalo / 26 /
6.10. inasofia / 26 / 2. lapsi
6.10. Plussaplussa / 22 / 2.lapsi
12.10. Hetelmä16 / 26 / 1. lapsi
24.10. Salapoliisitar / 29 / 1. lapsi
28.10. Mandee / 23 / 1. lapsi - TYTTÖ syntyi 8.11.
31.10. Merenaalto / 31 / 3. lapsi


11/2016
12.11. Nessu87 / 29 / 2. lapsi
13.11. Huuhaa-89
23.11. vauvahaaveita / 32 / 4. lapsi
Maicy
Pjawla


12/2016
28.12. Miwwi / 25 / 2. lapsi
Autumn
Pauliinali


1/2017
12.1. Neitonen_82/ 34 / 3. lapsi
21.1. mamadread / 30 / 3. lapsi POIKA syntyi 3.2.


2/2017
3.2. selkkis
4.2. bejbi


3/2017
5.3. Pieni haave / 31 / 1. lapsi
14.3. ÄippäVm82 / 33 / 5. lapsi
14.3. mukipukipuu / 27 / 2. lapsi


5/2017
12.5. Sara G / 31 / 4. lapsi
14.5. Evelin2 / 36 / 1. lapsi
27.5. Spukka / 24 / 1. lapsi
Maya123
Keijupölyä

6/2017
5.6. nobelius / 2. lapsi

7/2017
20.7. saraheinä / 5. lapsi
26.7. Kultapallero

8/2017
19.8. Nachsal / 4. lapsi
20.8. Unimaa / 31 / 2. lapsi

9/2017
2.9. haaveilija-31 / 3. lapsi
9.9. Mijau / 27 / 3. lapsi
9.9. Sofia90 / 26 / 1. lapsi
Herkkuhiiri / 1. lapsi

10/2017
4.10. totoro- / 24 / 1. lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Olen tosi pahoillani @Bea.S Voimia ja kovasti onnea uuteen yritykseen! Kyllä se nyytti vielä syliin asti putkahtaa.

Mulla on tullut toi pahoinvointi nyt loppuraskaudessa uudestaan kuvioihin. Hajut ällöttää ja koko ajan on vähän heikko/huono olo. Neuvolan th sanoi, että liittynee siihen kun istukkahormonin määrä nousee ennen synnytystä.

@saraheinä , kyllähän sä oot jo ihan selkeästi tokalla kolmanneksella. :) Toivottavasti pahoinvointi helpottaa pian.

Ja @Unimaa , onnea ensimmäisestä kymmenyksestä. :)

Multa irtosi tänään limatulppa, josko pieni ihminen pian olisi tulossa... :love:

Mamadread ja itu 40+2
 
  • Tykkää
Reactions: Unimaa ja Spukka
Voimia @Bea.S :( toivottavasti saatte pienen syliin vielä tämän vuoden puolella ♡

@saraheinä kylläpä kuulostaa inhottavalta tuo pahoinvointi :sick: jospa pääsisit pian eroon ekan kolmanneksen vaivoista (y)

@Unimaa, ihanaa pian pääset ultraan! :love: mulla viitisen viikkoa vielä np-ultraan niin jännäilen muiden puolesta tässä välissä :ROFLMAO:

Nyt jäädäänkin ootteleen uutisia @mamadread ! Toivottavasti synnytys alkaa pian ja menee hyvin, paljon tsemppiä viimeiseen rutistukseen! :love:

Mulla oli pari päivää aivan kaamea olo, ylävatsaa särki ja väsytti kamalasti, eilen aamulla lensi laattakin :censored: tänään olo on onneksi paljon parempi, toivottavasti jatkuisi tällaisena. Kahvin olen nyt jättänyt kokonaan pois, maha turpoaa hirveän helposti ja yritän pitää oireet minimissä :barefoot:

Mijau 7+3
 
  • Tykkää
Reactions: Unimaa
totoro- / 23 / ensimmäinen lapsi / lokakuun neljäs laskettu aika eli ihan juuri plussannut ja jännittää ja pelottaa. Oireina rintojen arkuus ja vatsan jomotus/paine mutta ei oikein muuta. Koska ensimmäinen lapsi ja näin alussa vielä niin pelottaa että tulee keskenmeno enkä ole uskaltanut kertoa kuin yhdelle kaverilleni ja tietysti miesystävälleni. Tänään 3+6
 
  • Tykkää
Reactions: Mandee
totoro- / 23 / ensimmäinen lapsi / lokakuun neljäs laskettu aika eli ihan juuri plussannut ja jännittää ja pelottaa. Oireina rintojen arkuus ja vatsan jomotus/paine mutta ei oikein muuta. Koska ensimmäinen lapsi ja näin alussa vielä niin pelottaa että tulee keskenmeno enkä ole uskaltanut kertoa kuin yhdelle kaverilleni ja tietysti miesystävälleni. Tänään 3+6
myöskin vähän menkkamaista kipua ja tietysti kauhea väsymys!
 
Viimeksi muokattu:
Suuret onnittelut @totoro- ! :love: Siitä se lähtee. Epävarmuus kuuluu asiaan ja seuraavat 10 viikkoa ovat täynnä epätietoisuutta ja jännitystä. Sen jälkeen helpottaa (ehkä :D). Mutta kannattaa uskoa siihen, että kaikki on hyvin ja sisälläsi kasvaa pieni ihme!

Mamadread ja itu 40+4
 
Suuret onnittelut @totoro- ! :love: Siitä se lähtee. Epävarmuus kuuluu asiaan ja seuraavat 10 viikkoa ovat täynnä epätietoisuutta ja jännitystä. Sen jälkeen helpottaa (ehkä :D). Mutta kannattaa uskoa siihen, että kaikki on hyvin ja sisälläsi kasvaa pieni ihme!

Mamadread ja itu 40+4
Kiitos paljon mamadread.
Tuntuu kyllä aika uskomattomalta että sisällä kasvaa pieni ihminen. Sä oletkin jo loppusuoralla. :) Kiva että tämmöisiä ryhmiä jossa voi jutella näistä asioista, eniten harmittaa kun ei viitsi siskolle kertoa vielä näin aikaisin...ei kovin hyvä pitämään salaisuuksia enkä halua että kohta jo koko suku tietäisi.:( Toivotaan että masun asukki pysyy kyydissä loppuun asti. Yritän kovasti syödä terveellisesti mulla koko ajan nälkä
 
Paljon onnea @mamadread! :love: Oonkin käynyt jo vakoilemassa tammikuisten puolella uutisia sinulta :D

Sain sydänäänet hetkeksi kuulumaan dopplerilla viime viikolla :love: täytyy tänään yrittää taas metsästää niitä. Pahoinvointi ja väsymys jatkuu ja jatkuu, toivon todella että loppuvat np-ultraan mennessä. Turhauttaa kun en jaksa tehdä kotonakaan mitään, onneksi mies on ihana ja auttaa paljon varsinkin lasten kanssa ♡

Mijau & Pentu 9+2
 
Onnea mamadread pojasta!

Kiva lueskella vähän eri vaiheissa odotusta olevien kuulumisia :)

Meillä ois nyt 23+0 tänään ja tämä toinen raskaus on tässä vaiheessa melko samanlainen kuin ensimmäinen oli. Nyt erona suurempi masu viikkoihin nähden, sf 24cm jo nyt! Liitoskivut on myös koventuneet viime päivinä etenkin häpyluun seudulla :( Toivotaan ettei pysyvästi jää vaivaamaan loppuraskauden ajaksi nuo kivut.

Onnea totorolle plussasta! :) On se tunne plussaamisen jälkeen vaan mahtava, sitä tunnetta jää varmasti ikävä sitten joskus kun on viimeisen plussan aika. Väsymys saattaa olla kova, itse ainakin olin ympäri vuorokauden yhtä väsynyt ekat kolme kuukautta, mut sen kestää kun palkintoa miettii ;)

Nobelius&rusetti 23+0
 
  • Tykkää
Reactions: mamadread
hei, varovasti liityn tänne, valmiina palaamaan maitojunalla takaisin yrittämään.. :oops: eilen tuli digiin raskaana 1-2 viikkoa, mutta kuukautisten pitäisi alkaa vast huomenna tai to ja kovia kipuja vasemmalla alavatsalla jotka vähän pelottaa.. onko täällä muita jotka sai plussan ennen menkkoja? Jännititkö paljon päivää jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa? onko teillä / oliko teillä ihan alussa kovia kipuja?

3+4 ( laskurin mukaan edellisten kuukautisten ensimmäisestä päivästä laskettuna) ja LA laskurin mukaan 20. lokakuuta

olen 23v ja tämä olisi ensimmäinen lapsi <3
 
Minä sain plussan päivää ennen menkkojen tod.näköistä alkupäivää. Kyllähän sitä jännitti, että ehtiikö menkat alkaa :D Kipuja ei kyllä ollut missään vaiheessa, hyvinkin oireettomat ekat 5vkoa oli, sitten alkoi väsymys ja yökötys
 
  • Tykkää
Reactions: mmmarie
@mmmarie, mä oon kaikista kolmesta plussannu ennen menkkoja, tässä raskaudessa kp23 eli pisimmän kierron mukaan viisi päivää ennen. Olin kyllä pelko persiissä koko ajan ja tein testejä päivittäin menkkojen alkamispäivään asti :confused: kipujakin oli jonkin verran ja pelotti tietysti että kemiallinen kyseessä mutta eipä onneksi ollutkaan :love: onnittelut plussasta!
 
@mmmarie, mä oon kaikista kolmesta plussannu ennen menkkoja, tässä raskaudessa kp23 eli pisimmän kierron mukaan viisi päivää ennen. Olin kyllä pelko persiissä koko ajan ja tein testejä päivittäin menkkojen alkamispäivään asti :confused: kipujakin oli jonkin verran ja pelotti tietysti että kemiallinen kyseessä mutta eipä onneksi ollutkaan :love: onnittelut plussasta!

Kiitos :love: joo mä tein tänään (dpo 13) apteekin oman , oli pakko nähdä vahvistuuko viiva , ylempi tehty eilen:
http://aijaa.com/zOEXrJ

Onko liian vaalea näille päiville?

Ja tässä eiliseltä tuo sama apteekin oma ja digi eiliseltä:
http://aijaa.com/XMO9vh
 
  • Tykkää
Reactions: mamadread
Onnea ja tervetuloa mukaan @mmmarie ! Täällä myös aikainen plussa rv 3+6. Tein muistaakseni kaksi testiä, sitten päätin olla raskaana kunnes toisin todistetaan. Ja kyllä se ihan selväksi tuli sitten kuukausien vieriessä. :D Tsemppiä piinaviikoille! (y)

Mamadread ja itu 4pvä
 
11.2.2016 Sondee / 20 / 1. lapsi

7/2016
8.7. Pumpulipallero /29 / 1. lapsi
9.7. Kuhmura / 27 / 2. lapsi - TYTTÖ syntyi 2.7.
24.7. hampula / 27 / 2. lapsi
Evemum / 4. lapsi
Hendu79 / 35 / 3. lapsi
Joie / 32 / 3. lapsi

8/2016
1.8. Elsa84 / 4. lapsi
30.8. Trady / 24 / 1. lapsi
Haaveilija15 / 22 / 1. lapsi
cherrytomato / 24 / 1. lapsi


10/2016
3.10. jenna91 / 3. lapsi
4.10. Cembalo / 26 /
6.10. inasofia / 26 / 2. lapsi
6.10. Plussaplussa / 22 / 2.lapsi
12.10. Hetelmä16 / 26 / 1. lapsi
24.10. Salapoliisitar / 29 / 1. lapsi
28.10. Mandee / 23 / 1. lapsi - TYTTÖ syntyi 8.11.
31.10. Merenaalto / 31 / 3. lapsi


11/2016
12.11. Nessu87 / 29 / 2. lapsi
13.11. Huuhaa-89
23.11. vauvahaaveita / 32 / 4. lapsi
Maicy
Pjawla


12/2016
28.12. Miwwi / 25 / 2. lapsi
Autumn
Pauliinali


1/2017
12.1. Neitonen_82/ 34 / 3. lapsi
21.1. mamadread / 30 / 3. lapsi POIKA syntyi 3.2.


2/2017
3.2. selkkis
4.2. bejbi


3/2017
5.3. Pieni haave / 31 / 1. lapsi
14.3. ÄippäVm82 / 33 / 5. lapsi
14.3. mukipukipuu / 27 / 2. lapsi


5/2017
12.5. Sara G / 31 / 4. lapsi
14.5. Evelin2 / 36 / 1. lapsi
27.5. Spukka / 24 / 1. lapsi
Maya123
Keijupölyä

6/2017
5.6. nobelius / 2. lapsi

7/2017
20.7. saraheinä / 5. lapsi
26.7. Kultapallero

8/2017
19.8. Nachsal / 4. lapsi
20.8. Unimaa / 31 / 2. lapsi

9/2017
2.9. haaveilija-31 / 3. lapsi
9.9. Mijau / 27 / 3. lapsi
9.9. Sofia90 / 26 / 1. lapsi
Herkkuhiiri / 1. lapsi

10/2017
4.10. totoro- / 24 / 1. lapsi
20.10. mmmarie / 23 / 1. lapsi

11/2017
2.11. Dandy90 / 27 / 2. lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Dandy90 (27) / toinen lapsi / 2.11- 17/Tays

Siirryin nyt tuolta toiveena vauva niin tänne:) eilen saatu plussa digiin 2-3vko :p Ekasta kierrosta tärppäs joka on ihme kun tuota ekaa kyllä väänneettiin ja tässäkin kierrossa todella lyhyt väli ovulaation ja menkkojen alun välissä vaan 9pvo_O. Tällä hetkellä kärsitty jo toista viikkoa järkyttävästä pahoinvoinnista, painoa lähteny 4kg mikä ei sinänsä haittaa koska on mistä pudota:ROFLMAO::p mies haki tänään pahoinvointirannekkeet jotka hieman tuntuu auttavan :)
 
Tervetuloa @Dandy90 ! Ja onneksi olkoon! :love:

Täälläpä on kovin hiljaista. o_O Mitä kaikille kuuluu? @nobelius @Spukka @Mijau @totoro- @mmmarie @Unimaa @Herkkuhiiri @saraheinä ?

Täällä eletään vauvakuplassa. Vaavi viihtyy paljon ja tiheään rinnalla. Nyt jaksaa jo pidempiä aikoja hereillä, kovasti katselee maailmaa ja jutteleekin jo. :love: Yöt menee vaihtelevasti, mutta onneksi huonon yön jälkeen voi ottaa päikkärit.

Mamadread ja itu 3 viikkoa
 
Täällä menee ihan kivasti :) Iskias kipu vaivasi välillä, nyt sekin on vähän helpottanut taas. Flunssaa on tämän viikon ollut ja nyt meinaa lähteä ääni, vielä olen tässä töissä mutta täytyy ehkä lähteä jossakin vaiheessa kotiin, täällä ääni on aika tärkeä työkalu.

Liikkumaan olen pystynyt ihan hyvin, kuntosalia ja kävelylenkkejä silloin tällöin. Kauheasti en ole tuosta kuntoilusta stressannut, sitä tehdään mitä jaksetaan ;) Perjantaina kävelin kaupungilla lumessa ja vaikka matkaa ei tulit paljoa niin sain vasemman sisäreiden/nivusen kamalan kipeäksi. Nyt olen lepäillyt ja alkaa helpottaa pikkuhiljaa. Istuessa masu painaa niin alaspäin, tuntuu että kerää ilmaa mahaan ja on vähän hankala olla, jos ei istu kauaa niin tuotakaan ongelmaa ei tule.

Seuraava neuvola ois 7.3. Sain ylimääräisen neuvolakäynnin kun maha kasvaa niin nopsaan, mitataan sf-mitta ja tarvittaessa tulee lähete ylimääräiseen lääkärin ultraan.

Tässäkin raskaudessa olen ollut niin fiiliksissä, että melkein jo nyt haaveilen josko meille tulisi joskus vielä kolmas pieni :D Eiköhän tämä tästä taas helpota kun yösyötöt astuu kehiin ;) Mehän siis ollaan miehen kanssa alustavasti puhuttu kahdesta lapsesta.

Mitäs tässä sitten muuta.... Viikon loma ois vielä tulossa 13.3 alkaen, sitä odotellessa. Sitten ei ole enää pitkä aika äippälomaan :)
 

Yhteistyössä