Toiveena vauva 2017-2018

Plussanneet

♡ 28.10.2015 pumpulipallero (29) | 1.lapsi | yk 4
♡ 30.10.2015 Marpa (27) | 2.lapsi | yk 2
♡ 31.10.2015 Kuhmura (27) | 2.lapsi | ya 8/15
♡ 07.11.2015 Evemum | 4. lapsi | yk 1
♡ 11.11.2015 Hendu79 (35) | 3.lapsi | ya 09/15
♡ 16.11.2015 Joie (32) | 3.lapsi | yk 4
♡ 17.11.2015 hampula (27) | 2.lapsi
♡ 22.11.2015 Elsa84 | 4.lapsi | yk 2
♡ 06.12.2015 Haaveilija15 (22) | 1. lapsi | ya 11/-15
♡ 11.12.2015 Gazell (29) | 2. lapsi | yk 1
♡ 16.12.2015 Lindu (25) | 2. lapsi | yk 1
♡ 20.12.2015 trady (24) | 1.lapsi | ya 12/-15
♡ 26.12.2015 M.Aili | 1. lapsi | ya 12/-15
♡ 10.01.2016 cherrytomato (24) | 1. lapsi | yk 2
♡ 19.01.2016 panikoija87 | 2. lapsi | ya 11/-15
22.01.2016 Sophi4 (24) | 1.lapsi | ya 1/-16
♡ 24.01.2016 inasofia (26) | 2.lapsi | ya 9/-15
♡ 24.01.2016 Cembalo (26) | 2.lapsi | yk 5
25.01.2016 jenna91 (24) | 3.lapsi | yk 3
♡ 25.01.2016 Kotikiss@ (30) | 4.lapsi | ya 10/-15
♡ 29.01.2016 MeaMinnis (37) | 3.lapsi | ya 6/15 (km 9/15)
♡ 02.02.2016 neitikesäheinä93 | 2. lapsi | yk 7
♡ 05.02.2016 Hetelmä16 | 1. lapsi | yk 1
♡ 08.02.2016 kiddi (30) | 3.lapsi | ya 1/-16
♡ 15.02.2016 Salapoliisitar (29) | 1.lapsi | yk 3
♡ 15.02.2016 jasmiu (25) | 2.lapsi | ya 7/-15
♡ 17.02.2016 Merenaalto (31) | 3. lapsi | yk 14
♡ 20.02.2016 Mandee (23) | 1.lapsi | ya 11/-15
♡ 26.02.2016 Emla | 1.lapsi | ya 12/-15
♡ 26.02.2016 Oinas86 (29) | 1.lapsi | yk 2
♡ 27.02.2016 Breeze (31) | 3.lapsi | yk 1
♡ 03.03.2016 paperinaru | 1. lapsi | yk 1
♡ 03.03.2016 Nessu87 (28) | 2.lapsi
♡ 06.03.2016 Huuhaa_-89 (26) | 2.lapsi | ya 12/-15
♡ 06.03.2016 Autumnn | 1.lapsi | yk 10
06.03.2016 anu84 (32) | 4.lapsi | yk 1
♡ 07.03.2016 Maicy (27) | 2.lapsi | yk 8
♡ 07.03.2016 Pjawla (26) | 1.lapsi
10.03.2016 L4isk4M4t0 | 3.lapsi | yk 2
11.03.2016 vauvahaaveita (31) | 4. lapsi | yk 1
♡ 16.03.2016 hulmur (23) | 3.lapsi | yk 2
♡ 16.03.2016 kukkakuu (26) | 2.lapsi | yk 2
♡ 25.03.2016 Catharin (25) | ya 11/-14
♡ 27.03.2016 Not alone (25) | 2.lapsi | ya -15
♡ 28.03.2016 Illuminated (26) | 1.lapsi | yk 5
♡ 31.03.2016 miss_piggy (34) | 2.lapsi | ya 4/-15

♡ 01.04.2016 Aurankukka | 3.lapsi | yk 2
♡ 01.04.2016 Pähkinä89 (26) | 3.lapsi | yk 1
♡ 08.04.2016 Zipi (33) | 4.lapsi | ya 10/-15
♡ 08.04.2016 neilikka88 (28) | 1.lapsi | yk 1
♡ 08.04.2016 Toukokuinen (28) | yk 13
♡ 14.04.2016 foreverfever (30) | 3.lapsi | yk 1
♡ 15.04.2016 Pauliinali | 3.lapsi | yk 3
♡ 15.04.2016 Miwwi (25) | 2.lapsi | yk 2
♡ 16.04.2016 JonMa (26) | 5.lapsi | yk 1
♡ 16.04.2016 Hemmpsu (23) | 1.lapsi | yk 7

Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet' -ketjussa. Tervetuloa!

Linkki tässä: http://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2016-2017-n-plussanneet.2462936/


 
Toinen mun kokemus KAIKISSA kolmessa raskaudessa on myös se, että aamupissa ei todellakaan ole se paras. Nytkin silloin 3+3 näytti aamupissasta pc ihan negaa ja alkuillalla kohtuu selkeää plussaa. En tiedä mistä se johtuu, mutta lukenut monilla muilla olleen samanlaisia kokemuksia.
Oho, tuosta en ole kuullutkaan, ainoastaan ovistesteissä ei pitäisi aamupissasta testailla. Voiskohan ne hcg arvot nousta päivän aikana niin paljon, että on siksi näyttänyt vasta illalla plussaa eikä heti aamusta?! Villi veikkaus. :D Kun kuitenkin perustuu siihen, kuinka paljon hormonia ehtinyt erittyä pissaan ja siksi laimeassa sellaisessa sitä ei yleensä ole tarpeeksi ellei sitten raskaus jo niin pitkällä että näkyy pissassa kuin pissassa. Mut ite aion testata vain aamupissasta, kun en pysty pidättämään niin montaa tuntia... ;)

Eiköhän se sun plussa siitä vielä vahvistu entisestään! :)
 
Piinailijat
♀+♂= ?


18.04

KevätTähti dpo 16
marrasmai dpo 12
elokuuvauva09 dpo 11
Neitonen_82 dpo 10
Leijona_mamma dpo 9
iinaalisa dpo 8
s4nnn dpo 8
Maria82 dpo 8

Darni73 dpo 7
PAMPULI dpo 7
Unelmatulevan♡ dpo 6
Lindanen dpo 6
Akkuporakone dpo 5
Amiraali dpo 5
-dino- dpo 4
Hantta81 dpo 4


Ilmoita itsesi "piinapäiville" listaan korostamalla dpo :)

DPO= days past ovulation (aika lailla suoraan suomennettuna päivät ovulaation jälkeen)
Ovulaatiopäivä on dpo 0, sitä seuraava dpo 1, dpo 2 jne.
Dpo -1 ovisplussa
 
Itellä ainakin kierron venyminen johtuu liiallisesta prolaktiinintuotannosta. Niin paljon siis maitohormonia kehossa että keho luulee imettävänsä = ei menkkoja. Tosin itellä Terolutteja koitettiin vaan kolme kiertoo. Eka toimi liiankin hyvin (kierto 23pv) ja keksiä muuta... No ihanku ei ois teroja syönykkää.. Onko siulta prolaktiinia mitattu?
En ole ihan varma, koitin tarkistaa tuota tämän alueen omahoito-palvelusta (sinne tulee kaikki labrat yms.) mutta se ei silloin toiminut. Täytyy ottaa selville. Ainakin jos on mitattu niin siinä ei ole ollut häikkää.

Lindanen, tämä on senverran pitkä tarina kirjoitettavaksi että en viitsi käydä koko ketjua läpi :) mutta tuossa tämänhetkinen tilanne ja en ole päässyt vielä mihinkään hoitoihin, ne on vasta suunnitelmassa lääkärin mukaan. Tutkimuksia on kyllä tehty ja otettu iso kasa verikokeita moneen eri otteeseen.

mamadread, olet varmasti oikeassa että pitäisi vaatia että asiat tapahtuisivat heti eikä myöhemmin. Mutta minä en osaa vaatia, valitettavasti :cautious:

Tuli silti parempi olo kun sai teille avautua, kiitos siitä :) Epätoivon hetkiä tulee meille kaikille, pääasiassa positiivisin mielin tätä vauvaprojektia jatketaan odottelusta ja vaikeuksista huolimatta.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Onnittelut plussista!
Tanjuskalle voimia hurjasti kun kierto venyy ja venyy. Mulla ei pitkästä kierrosta oo kokemuksia päinvastoin mun ongelma on lyhyet kierrot.
Ongelma ku ongelma ni pistää kiehumaan:mad:
Mitä mama?lle kuuluu?
Monta päivää vielä odotettavaa, perjantaina aloitan testailut.
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja -tanjuska
Älä ihan vielä heitä kirvestä kaivoon! MIkä testi oli kyseessä? Mä tein dpo 11 vielä raskauskeijun herkällä one stepillä lähes puhtaan negan, vaikka pregcheck oli jo aika hyvä plussa. Ne on ihan paskoja ne halpikset! Toivotaab sinne plussaa :)
No just toi sama paskatesti mullakin on :cry: en kyllä niitä enää ikinä ikinä ikinä osta :mad:
Joo en vielä luovuta, kiitos :):love:
 
  • Tykkää
Reactions: foreverfever
Näi
Samaa mieltä eli älähän vielä luovu toivosta! Mulla pitäis huomenna olla dpo 11 ja meinasin nyt sitten alkaa testamaan joka aamu ainakin siihen asti jos menkat alkavat. Ite varmaan kans ihan alamaissa jos ei heti tuu haamun haamua, mutta täytyy vaan sinnikkäästi testailla. :)

Tsemppiä piinapäiville! :)
Näinhän se on kiitos tsempistä :love: ja tsemppiä myös sinne (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Kirjotatte kyllä niin hurjaa vauhtia etten perässä pysy, olin viikonlopun reissussa niin en oo nyt yhtään mukana mitä täällä on tapahtunut. Pitää lukea kunnolla ajan kanssa :

Ei vielä ovulaatiota ole ollut, testien ja olojen mukaan. Kierto on pidempi kun edellinen, mutta tietää vasta ovulaation jälkeen kuinka pitkä on tulossa. Toivotaan että ovuloisin myös tässä kierrossa, sekun ei ole mitenkään itsestään selvää!
Tilattava lisää ovistestejä, kohta loppuu varastosta :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: PAMPULI
Keijupölyä tsemppiä sinne vaikeisiin aikoihin. Itse oon tullut elämässäni siihen tulokseen, että eniten tulee stressattua asioista, joihin ei juurikaan voi vaikuttaa ja näin ollen stressi on oikeastaan aika turhaa. Mutta tietysti kun surettaa, niin pitää surra, ei siitä muuten pääse eteenpäin. Onnea kuitenkin uudesta työpaikasta! Voihan olla, että kun on muut asiat mielessä, niin tässä kierrossa sitten tärppääkin. :)

Kaikille piinailijoille toivon plussatuulia. Itse en oo oviksia testannut kun tiedän, että aiheuttaisi vaan enemmän stressiä. Eikä sillä meidän tapauksessa niin väliä ole kun ollaan kohtuu ahkeria makkarin puolella oltu aina. Tiedän kuitenkin, että ovuloin, pystyn sen kropassa huomaamaan. Oon edelleen vakaasti myös päättänyt olla ostamatta yhtään r-testiä ennen kuin menkat on oikeesti myöhässä. Se negatiivinen on vaan jotenkin niin lannistava, en halua nähdä sitä...
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Hurja mitä tahtia tänne on tullut uusia viestejä, huomasin että oli mennyt parit plussatkin ihan ohi! Paljon onnea plussanneille! :love:

Täällä ei tapahdu mitään, ei juuri oireita tavanomaista nippailua lukuunottamatta, lämpö vähän laskussa ja negaa näyttää. Se nyt oli jo tiedossa, mutta kirvelee kuitenkin. Ainoa edes etäisesti miniminioreeksi tulkittava on ehkä eilisiltainen verenvuoto ikenistä hammaspesun yhteydessä. Mutta sekin loppui tänään. Menkkoja odotellessa, mieli aika synkkä. :(
 
Täällä olikin hurjasti uusia viestejä! Selvästi kevät on vauvakuumeilun aikaa ;)

Jännitin, että mahdanko bongata oviksen ilman ovistikkuja. Jo vain, olo ei ole tänään jättänyt epäselväksi, että mistä on kyse. (y) Tästä se ekan yrityskierron piinailu sitten alkaa..! o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Onnittelut @Neitonen_82 mahtavaa!

Täällä just eilen (?) valittelin ettei oo ovistuntemuksia kuulunut ja stressailin, mahdanko tässä kierrossa ovuloida ollenkaan. No, tänään oli aamulämmöt laskenut! Ihan haltoituneena seuraan jomotusta alavatsan oikealla puolella kun en koskaan ennen oo oviksia tuntenut/tiedostanut. Jospa tää kierto olis nyt SE kierto, nyt kun sänkyhommatkin on maistunu poikkeuksellisen hyvin jopa tälläselle vähähaluselle pihtarille :ROFLMAO:
 
Ihanaa!!!! Vahva viiva jo :LOL:
Aivan mahtavaa :love:
Onko oireita nyt sit oikeesti?? ;)
Kiitos paljon! :) <3 On kyllä niin epätodellinen olo vielä, kun olin muka niin varma et tulee nega, varsinkin ekana aamuna, mut kuis kävikään. :D

Oireita on sit oikeesti ollut, enkä kuvitellut niitä. Tissit arat, niitä näppyjä tullut nänneihin. Tuikkinut välillä rintoihin ja alavatsaan. Nokka ollut tukossa parina aamuna. Mitähän muuta...ai niin, eilen illalla vähän huippasi kun nousin ylös sohvalta. Tänä aamuna puski kamala tuskan hiki päälle. :D Siinä kait ne tällä erää. :) Uusia oireita odotellessa. ;)

Meinaan kuitenkin testailla tulevina aamuina nuo kolme testiä pois, niin näkee samalla vahvistuuko viiva miten. :)

Koskas sä meinaat testailla? :) Onko uusia tuntemuksia tullut?
 
  • Tykkää
Reactions: Pieni haave
Kiitos paljon! :) <3 On kyllä niin epätodellinen olo vielä, kun olin muka niin varma et tulee nega, varsinkin ekana aamuna, mut kuis kävikään. :D

Oireita on sit oikeesti ollut, enkä kuvitellut niitä. Tissit arat, niitä näppyjä tullut nänneihin. Tuikkinut välillä rintoihin ja alavatsaan. Nokka ollut tukossa parina aamuna. Mitähän muuta...ai niin, eilen illalla vähän huippasi kun nousin ylös sohvalta. Tänä aamuna puski kamala tuskan hiki päälle. :D Siinä kait ne tällä erää. :) Uusia oireita odotellessa. ;)

Meinaan kuitenkin testailla tulevina aamuina nuo kolme testiä pois, niin näkee samalla vahvistuuko viiva miten. :)

Koskas sä meinaat testailla? :) Onko uusia tuntemuksia tullut?
Tohon toiseen ketjuun just laitoinkin viestiä.. meen aina sekaisin että kummassa ketjussa oli mitäkin. ..
Mut siis illalla oli toinen tiesi arka ja nyt edelleen, ja lievä paha olo heti herättyäni. Siinä kai olellisimmat (y)
Meinaan kyllä testata varmaan nyt joka päivä. Huomenna aamupissasta kun on vapaapäivä, to ja pe en aamusta, koska pitää mennä niin aikaisin töihin.
Millon sulla nyt la?? :love: siirtynet joulukusiiin lähiaikoina :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Tohon toiseen ketjuun just laitoinkin viestiä.. meen aina sekaisin että kummassa ketjussa oli mitäkin. ..
Mut siis illalla oli toinen tiesi arka ja nyt edelleen, ja lievä paha olo heti herättyäni. Siinä kai olellisimmat (y)
Meinaan kyllä testata varmaan nyt joka päivä. Huomenna aamupissasta kun on vapaapäivä, to ja pe en aamusta, koska pitää mennä niin aikaisin töihin.
Millon sulla nyt la?? :love: siirtynet joulukusiiin lähiaikoina :)
Juu huomasinki että olit vastaillut sinne toiseen ryhmään. :) Hyvältä kuulostaa nuo sinunkin oreet. :D

La on vähän vaikea laskea kun kierron pituudesta ei tietoa, mut jos laskee edellisten menkkojen alkamispäivästä, niin la on 1.1.2017 mut jos laskee ovulaatiopäivästä, niin la olis 30.12.16 eli en sit tiedä kumpaan kuulun, joulukuisiin vai tammikuisiin. ;) Ite aattelisin et menee tammikuulle ja mulla edelliset raskaudetkin on menny noin viikon yli lasketun ajan. Mut varmaan ekassa ultrassa selviää tarkempi la. :D
 
Juu huomasinki että olit vastaillut sinne toiseen ryhmään. :) Hyvältä kuulostaa nuo sinunkin oreet. :D

La on vähän vaikea laskea kun kierron pituudesta ei tietoa, mut jos laskee edellisten menkkojen alkamispäivästä, niin la on 1.1.2017 mut jos laskee ovulaatiopäivästä, niin la olis 30.12.16 eli en sit tiedä kumpaan kuulun, joulukuisiin vai tammikuisiin. ;) Ite aattelisin et menee tammikuulle ja mulla edelliset raskaudetkin on menny noin viikon yli lasketun ajan. Mut varmaan ekassa ultrassa selviää tarkempi la. :D
Siis millon sul oli ovis? Koska mullekin laskuri antaa 30.12 la, jos oletettu ovis oli 10.4, niinku ajattelen...
 
Juu huomasinki että olit vastaillut sinne toiseen ryhmään. :) Hyvältä kuulostaa nuo sinunkin oreet. :D

La on vähän vaikea laskea kun kierron pituudesta ei tietoa, mut jos laskee edellisten menkkojen alkamispäivästä, niin la on 1.1.2017 mut jos laskee ovulaatiopäivästä, niin la olis 30.12.16 eli en sit tiedä kumpaan kuulun, joulukuisiin vai tammikuisiin. ;) Ite aattelisin et menee tammikuulle ja mulla edelliset raskaudetkin on menny noin viikon yli lasketun ajan. Mut varmaan ekassa ultrassa selviää tarkempi la. :D
Mulla meni myös esikoinen 10pv yli ja kuopus 3pv yli ja uskoisin, että kolmosessakin menee yli...
 
Mulla meni myös esikoinen 10pv yli ja kuopus 3pv yli ja uskoisin, että kolmosessakin menee yli...
Eli oletettu ovispäivä oli 8.4. ja siitä laskin tasan kahden viikon päähän josta sain kierron pituuden jota aina laskuri kysyy. :)

Mulla meni esikoinen 7 pv yli ja toinen 5 pv yli. Uskon myös et kolmonen menee yli mut ehkei niin monta päivää enää. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Kuinka nopeasti olette ottaneet yhteyttä neuvolaan plussauksesta? Meinasin, jos loppuviikosta soittaisi, kun oon saanut tehtyä loputkin testit, vaikken usko et ne siitä mihinkään muuttuu. :) Oliko se nyt viikolla 6 kun voi sydänäänet kuunnella neuvolassa?

Pitäis nimittäin sitä asuntoasiaa alkaa viemään eteenpäin ja meillä kun on 3 kk:n irtisanomisaika nykyisessä asunnossa, ja nyt olis jo kiikarissa yks 5 h + k asunto joka ollut vapaana jo jokusen aikaa mitä seuraillut. Eli nopeita päätöksiä pitäis ruveta tekemään. Niin mietin mitenköhän sitä jo uskaltais, jos jotain takapakkia tuleekin matkaan ja jos liian aikasin alkaa suunnittelemaan kaikkea.

Sit olis edessä se pelottava asia eli muille kertominen ja koska se kannattas tehdä. :D Lapset varmaan kuulee väkisinkin ekoina et ei voi liian pitkälle jättää kun alkaa kuitenkin leviämään kulovalkean lailla, lasten kun on vaikea pitää salaisuuksia. ;)

Paljon asioita pohdittavana. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82

Yhteistyössä