Toiveena vauva 2017-2018

Heippa kaikille!

Ihan kutkuttaa näin kohta 5 vuoden jälkeen liittyä tänne uudestaan! Käyttäjätunnuksen ja salasanankin kyllä muistin!

Viimeksi siis esikoispoika on tärpännyt lokakuussa 2011 ja nyt vihdoin viimein on aika tässä keväällä aloittaa toisen yrittäminen. :love: Vielä siis pari kuukautta pitää malttaa, erinäisistä syistä, vaikka toki on mielessä käynyt että toivottavasti näin 31v:nä se toinenkin lapsi siunaantuisi :unsure: Ettei ne munat nyt vielä olisi ihan vanhentuneet. Mutta koska ensimmäinen tärppäsi 3. kierrosta olen kuitenkin toiveikas että tämäkin tärppäisi. Toiveena siis on että toisen lapsen syntymä ajoittuu vuoteen 2017.

Saanhan jo tulla tänne kuumeilemaan? :p Touko-kesäkuussa on lupa aloittaa tositoimet :D
Tervetuloa vaan :)
mä täytän huhtikuussa 32v, itsekin pelkään mun muniksien puolesta :ROFLMAO:
aikasemmin kolme on tullut helposti, ja nyt pelottaa miten käy :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: NuttyKitty
Uusille tervetuloa kuumeilemaan!

Ja ihanaa nähdä, että taas on plussia tullut yhdelle jos toiselle, paljon onnea! :love:

Täällä sitä vielä ootellaan ja lasketaan päiviä millon voisi alkaa yrittämään :whistle: Eilen juteltiin miehen kanssa ja mietittiin että huhtikuussa, tai siis nyt seuraavan kierron jälkeen, voisi olla aika niin menisi ensi vuoden puolelle sitten lapsosen syntymä, jos ei mitään ongelmia sitten tule. On kyllä vaan odottavan aika niiiiin pitkä, joka päivä sitä vauvajuttuja vaan pyörii mielessä :barefoot:
 
Heippa kaikille!

Ihan kutkuttaa näin kohta 5 vuoden jälkeen liittyä tänne uudestaan! Käyttäjätunnuksen ja salasanankin kyllä muistin!

Viimeksi siis esikoispoika on tärpännyt lokakuussa 2011 ja nyt vihdoin viimein on aika tässä keväällä aloittaa toisen yrittäminen. :love: Vielä siis pari kuukautta pitää malttaa, erinäisistä syistä, vaikka toki on mielessä käynyt että toivottavasti näin 31v:nä se toinenkin lapsi siunaantuisi :unsure: Ettei ne munat nyt vielä olisi ihan vanhentuneet. Mutta koska ensimmäinen tärppäsi 3. kierrosta olen kuitenkin toiveikas että tämäkin tärppäisi. Toiveena siis on että toisen lapsen syntymä ajoittuu vuoteen 2017.

Saanhan jo tulla tänne kuumeilemaan? :p Touko-kesäkuussa on lupa aloittaa tositoimet :D
Tervetuloa! Laitoin sinut yritystä odottavien listalle :)
 
  • Tykkää
Reactions: NuttyKitty
Helou! Leijona_mamma liittyy myös joukkoon kirjavaan :geek: Ennestään pojat vuosilta -10 ja -12. Mies vaihtui tässä yhdessä vaiheessa, hänellä poika -14 ja viime viikolla tuli "lupa" luopua pillereistä, eli ainakin vielä yksi mukula olisi tervetullut. Ikää itselläni tulee ensi elokuussa 30v. Mukava lukea teidän kirjoituksia, hirveesti vaan tullu kaikenlaisia lyhenteitä, mitä tää ei vielä ymmärrä :p:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elisen ja -tanjuska
Tervetuloa Leijona_mamma! Kysy vaan jos et mitä lyhenteitä ymmärrä :)

Mitäs olette mieltä, nyt kun oikeastaan tämä kuukausi on enää "armonaikaa" vauvatoiveille tälle vuotta niin vaihdetaanko ketjun nimeksi 2017-2018? Minä ainakin tykkään tästä ketjusta, täällä on ollut niin hyvä ilmapiiri kaikkien kuumeilijoiden kesken ja olen tykänny päivitellä listaa myöskin :) Enkä lähde täältä kulumallakaan ennen kuin saan joku kaunis päivä sen plussan testiin !!! Jos senkään jälkeen maltan olla lueskelematta näitä juttuja, tämä on koukuttavaa... :p Toki voisi aloittaa ensi vuonna uuden ketjun, mutta haittaako se jos tämä ketju on pitkä? :) en tiedä, kertokaa te :)
 
Mä raskauduin ekasta kierrosta pitkään käytetyn hormonaalisen ehkäisyn jälkeen 38-vuotiaana. Äidin puolen suvun naisten hedelmällisyys yleensä noudattelee samaa viivaa eli äiti ja omat siskot antavat usein hyvää osviittaa milloin alkaa esim. vaihdevuodet jne.

Tässä tietoa gynen tekemästä ultraäänitutkimuksesta mm. mitä munasarjoista näkee http://www.ailam.net/?Palvelut:Ultraäänitutkimukset
Kiitos linkistä,kävin lukemassa mutta eipä siitä mun kohdalle mitään apuja ollut vaikka voi huokaista helpotuksesta ettei ainakaan mitään kasvaimia ym.sairauksia ole munasarjoissa tai kohdussa. Jäi vaan niin sen gynekologin sanomiset mieleen kummittelemaan. Ja kun monella ollut vaikeuksia tulla uudestaan raskaaksi vastaavassa tilanteessa. Onneks oon saanut lukea sun jos toisenkin positiivisista kokemuksista että voihan se hetikin tärpätä. Näitä lastensaanti asioita kun ei voi itse hallita,tulevat jos on tullakseen. Ja tässä iässä kun sitä näkee niin paljon uhkia verrattuna parikymppisenä huolettomana elämiseen.
Kerroin miehelle näistä peloistani tai huolestani raskautua ja jos siinä meneekin kauan. Tää epävarmuus on pahinta. Harkitaan nyt vakavissaan jos jättäisinkin rinkulan jo nyt pois ja antais kropan päästä omaan rytmiinsä. Sitten jos tuleekin raskaaksi nopeesti ni on vaan plussaa mutta ei haittaa vaikka menis muutama kuukausi yritellessä. Mut helpommin sanottu kuin tehty. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä? En haluaisi toisaalta enää rengasta laittaa kun vaihto olis viikonloppuna johon saakka aikaa miettiä mitä tehdään. Olis kyl ihana olla ihan luomuna yli kymmeneen vuoteen ilman mitään hormoneja kropassa.
 
Tervetuloa Leijona_mamma! Kysy vaan jos et mitä lyhenteitä ymmärrä :)

Mitäs olette mieltä, nyt kun oikeastaan tämä kuukausi on enää "armonaikaa" vauvatoiveille tälle vuotta niin vaihdetaanko ketjun nimeksi 2017-2018? Minä ainakin tykkään tästä ketjusta, täällä on ollut niin hyvä ilmapiiri kaikkien kuumeilijoiden kesken ja olen tykänny päivitellä listaa myöskin :) Enkä lähde täältä kulumallakaan ennen kuin saan joku kaunis päivä sen plussan testiin !!! Jos senkään jälkeen maltan olla lueskelematta näitä juttuja, tämä on koukuttavaa... :p Toki voisi aloittaa ensi vuonna uuden ketjun, mutta haittaako se jos tämä ketju on pitkä? :) en tiedä, kertokaa te :)
Mulle käy nimen muuttaminen vaikka just mietin et vielähän tässä itekin ehtis raskautua ja saada vauva joulukuussa jos nyt jätetäänkin ehkäisy pois. Mutta olihan tuolla toinenkin palsta vuoden 2016 vauvoille jossa tosin paljon hiljasempaa nykyään.
 
Tervetuloa Leijona_mamma! Kysy vaan jos et mitä lyhenteitä ymmärrä :)

Mitäs olette mieltä, nyt kun oikeastaan tämä kuukausi on enää "armonaikaa" vauvatoiveille tälle vuotta niin vaihdetaanko ketjun nimeksi 2017-2018? Minä ainakin tykkään tästä ketjusta, täällä on ollut niin hyvä ilmapiiri kaikkien kuumeilijoiden kesken ja olen tykänny päivitellä listaa myöskin :) Enkä lähde täältä kulumallakaan ennen kuin saan joku kaunis päivä sen plussan testiin !!! Jos senkään jälkeen maltan olla lueskelematta näitä juttuja, tämä on koukuttavaa... :p Toki voisi aloittaa ensi vuonna uuden ketjun, mutta haittaako se jos tämä ketju on pitkä? :) en tiedä, kertokaa te :)
Unohtui kommentoida tuohon että haittaako jos tästä ketjusta tuleekin tosi pitkä. Ei kait se haittaa ja jos moni haluaisi lukea vanhoja juttuja niin löytyy ainakin helposti samasta ketjusta. Mutta minua ei kyllä haittaa vaikka perustetaan uusikin ketju,olen niin vähän aikaa täällä ollut.
 
Mukavaa lukea että muillakin 30v+ on huolia samoista aiheista kun minulla ^^ miettiny jo monta vuotta että saako sitä edes lasta enää. Toki ensin oli miehestä puutetta ja sit olin varma ettei sellaista edes löydy ajoissa jonka haluan :ROFLMAO: Mutta nuo on nyt onneks takana ja nyt vain jännätään sitä että tuleeko sitä tässä raskaaksi vai ei. Minulla ei ole noin monen vuoden hormoniehkäsyn taustaa ja suurimman osan aikuisikääni oon ollu ehkäsyttä, semmosia oo tarvinu ku ei miestäkään ole ollut eikä ne ole minulle sopinut, saan niistä epämieluisia sivuoireita.

Meillähän nyt toki menossa vasta yk2 ja kp25/28 ( dpo11 ), mutta sitten taas ku ajattelee niin silloin 10v sitten tulin raskaaksi heti ku mies edes katso minun suuntaan :ROFLMAO: mutta ikä ja eri mies, niin eihän sitä tässä mtn varmuudeksi tiedä. Kattotaa ny :)
Mulla sinänsä jännittää sekin kun on myös uusi mies jolla ei omia lapsia ennestään. Mutta tietenkin se fakta että ikää on itsellä myös se 10 v.enemmän kuin viimeksi kun tullut raskaaksi niin onhan tässä ihan eri lähtökohdat ja epävarmuustekijät. Toivotaan parasta meille kaikille jännääjille! Jospa se kroppa vielä toimis lapsen saamisessa.
 
Itsekin olen miettinyt tuota hormoniehkäisyn vaikutusta, kun käytin n. 10 vuotta putkeen ensin pillereitä ja sitten rengasta.. Mutta ainakin kierto vakiintui heti renkaan poisjäännin jälkeen, mikä on kai sinänsä lupaavaa. Ja on kyllä niin paljon parempi olo monella tavalla, etten aio enää koskaan käyttää mitään hormonaalista ehkäisyä!

Täällä nyt dpo6. Tisseissä on omituisia tuntemuksia, eivät ole kosketusherkät tai mitään, mutta välillä sattuu "yläosaan" ja/tai nännien lähistölle (hieno selitys :ROFLMAO:). Toiveikas olo, mitä yritän kuitenkin hillitä, ettei tulis liian kovaa pudotusta.
Hienoa kuulla että sullakin oma kierto palautunut noin nopeasti takas. Mä kyllä tykkäsin hormonikierukasta josta ei juurikaan mitään oireita tullu ja menkatkin jäi pois kokonaan. Ehkäisyrenkaasta taas en oo tykännyt ollenkaan kun siitä tullut ainakin mielialanvaihteluja ja on epäkäytännöllinen meillä. Jännä nähdä kuinka nopeasti oma kierto palautuu normaaliksi. Onhan siitä jo yli kymmenen vuotta joten olis kyl ihana kun ei tarttis enää mitään ylimääräsiä hormoneja sietää kropassaan.

Mitenköhän sitä ite alkaa kuuntelemaan erilaisia tuntemuksia kropassaan kunhan oppii tuntemaan oman kiertonsa ja siihen liittyvät tuntemukset. Täällä saa onneksi purkaa tuntojaan ja saa vertaistukea kun ei oikein kenellekään miehen lisäksi ole voinut näistä vielä huudella.
 
Ihanan paljon plussia, lämpimät onnittelut! :love:

Täällä kp 1, eli kolmanteen kiertoon yrittämään :unsure: harmittaa, mutta toisaalta jos ei kerran tässä kierrossa tärpännyt, niin hyvä että vuoto alkoi, niin pääsee ovista odottelemaan. Ostin taas greippimehua, vaikka en viime kierrossa mitään eroa huomannutkaan.

Meilläkin esikoinen sai heti alkunsa ja siksi mietityttää, onko jotakin vialla, vaikka yritystä vasta näin vähän takana. Edellisestä kerrasta kuitenkin tullut ikää ja vähän painoakin lisää :alien:
 
Neitonen_82: ei munkaa uudella miehellä ole lapsia entuudestaan, joten periaatteessa ei ole mtn takuita siitä että hänellä kaikki toimii kuten pitää, mullahan sentään on kaksi todistetta siitä että joskus on sentään tominu :p

Elisen: Mäki oon tuota painoa omalla kohdalla miettiny, mulla tosin on yli 30kg vähemmän painoa kuin viimeksi raskaaksi tullessa, mutta ikää on sitten tietenkin se 10v lisää :cautious: ylipainoa on edelleen noin 15kg, mutta siitä en ota niin suurta stressiä kun oon kuitenkin saannu painoa alas noin 40kg :)

Ylihuomenna olisi taas sen jännän testin tekeminen :ninja: hui :p:ROFLMAO:

Edit:
Minoon äitille ja yhdelle kaverilleni jtn pientä yrittämisestä puhunu, mut en ole viitsiny sen kummosemmin vielä mtn puhua vaikka ihan tosissamme yritämmekin... Enimmäkseen sen takia ettei mulla sillai ole sellaista yhteyttä että voisin puhua mitä tahansa ja kaikkee semmosta. Täällä on mahtavaa että saa vertaistukea ja voi teille höpötellä testailusta ja kaikenmaailman tarkkailusta kun en mä viitsi tota miestäkään kuormittaa kaikenmaailman "naisten höpinöillä" :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
-tanjuska: Mua ei ainakaan nimenmuutos haittaa, vaikka onhan tässä vielä tuon 2017:n osalta melkein vuosi aikaa. Oon kyllä samaa mieltä siitä, että tässä ketjussa on kiva porukka. :)

Neitonen_82: Toi oman kropan havainnointi ja kuunteleminen on kyllä ollut jännää, ja tosiaan itselle ainakin tuli yllätyksenä se, että mielialavaihteluja on vähemmän ja menkat helpommat kuin ehkäisyä käyttäessä. Ja olen itsekin niin iloinen siitä, että täällä voi avautua ja saa vertaistukea, kun en halua vauvan yrittämisestä kertoa kavereille tai perheelle.
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Minusta ois ehkä kivempi kokonaan uus ketju, aloitukseenhan vois laittaa vaikka sitten linkin tähän ketjuun niin uudet vois sit täältä käydä lukemassa aiemmat meiningit. :)

Täällä ei nyt mitään uutta päivitettävää, ovista odotellaan tulevaksi ja tämän kierron meinasin nyt tikuttaa. :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: iinaalisa
Mun mielestä voitas jatkaa tässä ketjussa ja vaihtaa vaan otsikkoa. Tai uuskin ok, ei niin väliä. Mä oon kyllä jo ihan menettänyt toivon vuoden 2016 vauvasta, kp 50 alkaa lähestyä ja en ihmettelis vaikka ne menkat nyt ois hävinny kokonaan pidemmäksikin aikaa, kierto oli ennen pillereitäkin epäsäännöllinen. Todella turhauttavaa tää oottaminen, mutta saapahan jännittää täällä ketjussa muiden puolesta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Zipi mulla kanssa niukat menat tai niin itse ajattelen. Kolme päivää vuotoa, eikä sekään mitään hirmuisesti ja ne on siinä.
Täällä kanssa aloitettu elintapojen muuttaminen ja löysin itseni 1,5 vuoden tauon jälkeen lenkkipolulta, huh kun teki hyvää! :D ruokapuoli onkin kunnossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elisen ja Zipi
Vanhan ketjun jatko taisi saada enemmän kannatusta, jatkakaamme siis täällä :) ei kai tuota nimeäkään välttämättä tarvitsisi vielä muuttaa, mutta luulen että saadaan paremmin uusia kuumeilijoita joukkoon kun otetaan vähän "ennakkoa" :) Ja minusta on niiiiiiiiin ihana katsoa tuota kasvavaa plussanneiden listaa, että sitä olisi sääli jättää tänne unholaan :) Tehdään tähän ketjuun ennätysmäärä plussanneita, siihenhän me kaikki tähdätään! (y) Muutan nimen varmaan tuossa kuun vaihteessa, mutta sehän on vaan sivuseikka. Ja niinkun joku mainitsikin, täältä saa ihanaa vertaistukea ja voi höpöttää huoletta sellaisiakin asioita mistä ei muille viitsi puhua. Mekään ei olla nimittäin yrittämisestä kerrottu kenellekään lähipiirissä, eikä aiota kertoakaan ennen kuin (sitten joku kaunis päivä ♡) masua ei voi enää salata. :) ja taas huomaan kirjoittavani romaania tänne :D
 
Viimeksi muokattu:
Minä voisin myös liittyä tänne teidän joukkoon höpisemään ja kuumeilemaan. :) Jonkun aikaa jo lueskellut taustalla.
Meillä toiveissa kolmas pienokainen ❤
Nyt menossa yk 2 ja kp 6.
Voi mahoton tätä kuumetta, oon kaivellu vaatehuoneesta vanhoja vauvanvaatteita ja hypistelly niitä. :LOL: Jännittäviä aikoja taas, viimeisistä kuumeilu ajoista on vuosia aikaa kun meidän lapsukaiset nyt 5v. ja 7v. :)

Hurjan paljon plussatuulia kaikille!! :)
 
Susanmaaria: Tääläkin kp 3 menossa ja menkat tekee loppuaan. Eipä noita niukkia menkkoja voi moittiakaan, jos vaan kaikki on kunnossa. (y) Hyvä hyvä... mun on ollut viime vuosina jostain syystä vaikea motivoida itteäni lenkille, mutta eiköhän se tästä. ;) Hyvä me.. koitetaan saada ittemme liikkumaan, ei siitä haittaakaan oo. :ROFLMAO:;)

Täälä on kyllä ihanan hyvä tunnelma! Kiitos teille kaikille siitä.:love: Minä oon 2005 ja 2008 kirjotellut verkkoklinikalla ja sielä oli kans tällänen hyvä tunnelmainen porukka. Sen jälkeen en oo näin mukavaa palstaa löytänytkään. Jee... ihan huippua!:p

Omaa napaa: Heräsin taas puoli neljältä. Työstressiä.... ei saisi stressata. Sekin voi tätä vauvaprojektiä haitata.o_O

En tiiä sanoisinko ääneen vai en, mutta sanonpa kuitenkin. Minä näin joskus liki vuosi takaperin unen, missä minä sain tyttövauvan 16.12.2016. Tuo päivämäärä kummittelee tuola aivokopassa.. Toivotaan parasta. :love: Nuorempana ajattelin että joulukuu on huono aika syntyä, kun sitten raukalla on kaikki juhlat joulukuussa, mutta sittemmin olen todennut että eipä sitä päivää voi määrätä. Toisethan pitää paussiakin yrittämisestä, ettei loppuvuoteen tulisi, mutta kun meillä tää ei oo niin helppoa, niin ei kyllä aleta paussittelemaan tai ehkäisyä käyttämään. :)
 
Nimen saa mun puolesta vaihtaa kun se vauva on joka tapauksesssa suunnitteilla sinne 2017 mutta ketju voi pysyä samana :)

Ehkäisystä: itse tein tietoisesti niin etten aloittanut esikoisen jälkeen mitään hormonaalista ehkäisyä koska a) tiesin ettei tämä väli jää tähän 4-5 vuoteen ja b) koska en halunnut tässä välissä alkaa uudestaan sekoittamaan hormoonitoimintaa. Tosin tässä kun on pitkään, 7 vuotta ollut ilman e-pillereitä alkaa jo haaveilla niitä talkaisin sen tasaisen mielialan vuoksi. Ei olisi tätä vuoristorataa joka kuukausi :alien:

Meillä kun tosiaan on se yksi ihana poika niin pakkohan sitä on edes pilke silmäkulmassa yrittää näitä vinkkejä joilla tyttöä yritetään, ja en nyt tarkoita niitä sukankutimet sängyn alle :ROFLMAO: Vaan että yrittäisi sitä hommailua ennen ovista. Sen takia harkitsenkin niitten ovistestien ostamista. Mulla ei kyllä ole mitään ogelmaa tunnistaa ovista; oli selkeesti viikonloppuna limat ja nyt särkee vatsaa ja selkää, mutta mikä sitten on oikea ajankohta?? Jostain luin että kun bongaa limat "on jo myöhäistä" eli jo ennen limoja pitäisi hommata ja ei saisi saada orgasmia :D

Mutta tää nyt on tällasta. Molemmat miehen kanssa asennoidutaan siihen että toinen poika sieltä kuitenkin tulee :giggle: ja on siis ihan yhtä toivottu :love::love: Mutta täytyyhän sitä yrittää jippoja koska yrittänyttä ei laiteta. Toki tiedostan että tällasen kikkailun vuoksi koko raskautuminen voi siirtyä ja siirtyä ja tulla taas se liika "yrittämisen maku" joka tuli esikoisenkin kohdalla - tärppäsi silloinkin vasta kun lopetin hampaat irvessä jalat kattoa kohti- yrittämisen... :whistle:
 
Susanmaaria: Tääläkin kp 3 menossa ja menkat tekee loppuaan. Eipä noita niukkia menkkoja voi moittiakaan, jos vaan kaikki on kunnossa. (y) Hyvä hyvä... mun on ollut viime vuosina jostain syystä vaikea motivoida itteäni lenkille, mutta eiköhän se tästä. ;) Hyvä me.. koitetaan saada ittemme liikkumaan, ei siitä haittaakaan oo. :ROFLMAO:;)

Täälä on kyllä ihanan hyvä tunnelma! Kiitos teille kaikille siitä.:love: Minä oon 2005 ja 2008 kirjotellut verkkoklinikalla ja sielä oli kans tällänen hyvä tunnelmainen porukka. Sen jälkeen en oo näin mukavaa palstaa löytänytkään. Jee... ihan huippua!:p

Omaa napaa: Heräsin taas puoli neljältä. Työstressiä.... ei saisi stressata. Sekin voi tätä vauvaprojektiä haitata.o_O

En tiiä sanoisinko ääneen vai en, mutta sanonpa kuitenkin. Minä näin joskus liki vuosi takaperin unen, missä minä sain tyttövauvan 16.12.2016. Tuo päivämäärä kummittelee tuola aivokopassa.. Toivotaan parasta. :love: Nuorempana ajattelin että joulukuu on huono aika syntyä, kun sitten raukalla on kaikki juhlat joulukuussa, mutta sittemmin olen todennut että eipä sitä päivää voi määrätä. Toisethan pitää paussiakin yrittämisestä, ettei loppuvuoteen tulisi, mutta kun meillä tää ei oo niin helppoa, niin ei kyllä aleta paussittelemaan tai ehkäisyä käyttämään. :)
Mulla on taas tosi niukat menkat ollut renkaan kanssa nyt jo toista kertaa, enkä sinänsä valita. :) (Jee nyt pääsin taas käyttämään hymiöitä, kun puhelimella niitä ei näy);) Mutta luomumenkoistakin on niin pitkä aika, etten tarkkaa muista, kuin et tuntuivat olevan ihan normipituset eikä mitään hillitöntä vuotoa tai kipuiluja.

Noi unet on jänniä juttuja, kun itekin nään unia tosi paljon ja välillä jäävät kummittelemaan mieleen pitkäksikin aikaa. (n) Viime yönä näin unta et oon raskaana, taas, ja olin jopa lähdössä synnyttämäänkin.:LOL:Mut noita raskausunia oon nähnyt niin paljon, ettei kovin enneuniksi voi sanoa. :rolleyes: Jospa sun uni olis enneuni, kun vielä ehtis joulukuulle tulla. (y) Itekin muuten oon ollut sitä mieltä, ettei mielellään joulukuulle syntyis, just sen joulunkin takia. Ja molemmat mun vanhemmat on syntyny just joulukuussa. :p

Mut onpa kyllä ollut antoisaa olla täällä lukemassa ja jakamassa kokemuksia! :) Paljon tsemppiä sulle ja meille kaikille! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Heh, mä en ole vielä nähnyt raskausunia, mutta muuten kyllä omituisia unia. :D Yhdessä unessa selitin äidilleni kuukautiskierron vaiheita ja kun heräsin, ihmettelin, että miten se ei muka niistä tietäis. :ROFLMAO:

Onko muut piinailijat vielä testailleet? :) Mua alkais vähän houkuttaa, mutta parempi olis odotella vähintään ensi viikon alkuun.
 

Yhteistyössä