Toiveena vauva 2017-2018

Help! Mulla ruumiinlämpö nyt 37 astetta eikä yhtään kipeä olo ainakaan. En ole koskaan aiemmin huomannut tai seuraillut noita ruumiinlämpöjä, mutta nyt vaan mittasin koska iho on aivan kuuma. ;) Voikohan tämä viitata plussaan vai onko tämä ns. normaali juttu ennen menkkoja?
 
Mä tilasin sen ovulointitestin (digitaalisen)....ihan mielenkiinnosta,koskaan en oo ovulointia yrittänyt metsästää,olen kuvitellut tuntevani sen ajankohdan....nyt kiertoni näyttää kuitenkin lyhentyneen ja kiinnostaa saada tietää missä ajakohdassa huippu on kiertoa...eilen oli kp 7 ja aloitin testailut,tänään jo vilkkui hymynaama...katotaan saadaanko vain vilkkuvia vai ovuloinko tässä kierrossa...rennolla meiningillä...mies sivusta hieman naureskelee :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Täällä testaillaan negoja ja kuvitellaan viivanpaikkoja. Inhoon näitä kierron vikoja päiviä kun tietää jo ettei tärpänny mutta ei voi tehdä muuta kun odottaa menkkoja.

No, jospa 13 ois meiän onnennumero ja yk 13 tärppäis.
 
Nyt virallisesti kp1 ja yk20.. Kylläpä aika vierähtää.

Tämän aamua oon tehnyt soittorumbaa. Neljättä kertaa kun yhistettiin vaihteesta todettiin, ettei siellä ketään ole paikalla ja yhdistetään osastonsihteerille. Hän ei kuulema asialle voi mitään tehdä (edes jättää viestiä kun pyysin) niin huomisaamuna sama alusta. Eikä minulla olisi huomenna aikaa, mutta pakko järjestää.

Taitaa tulla pykälän hankalampi järjestely niin minulle kuin gynelle kun on vähemmän aikaa järjestellä aikoja sopiviksi.. Pitää toivoa, ettei aika menisi minulla töiden kanssa päällekkäin kun omien töiden järjestely on aina tosi hankalaa :/ (meitä on vain yksi henkilö kerrallaan töissä ja vähän työntekijöitä, vielä vähemmän tuuraajia jotka nekin ovat toisen toimipisteen kanssa yhteisiä)
 
Täällä vissiin jotain dpo8. En pääse punaamaan puhelimella. Oloja ei mitään, hirvee kiire, höykyytys ja ressiä. Ei kyllä vauvatouhuista vaan muista. Katotaan loppuviikosta mitä tapahtuu, odotuksia eioo :)

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!
 
Help! Mulla ruumiinlämpö nyt 37 astetta eikä yhtään kipeä olo ainakaan. En ole koskaan aiemmin huomannut tai seuraillut noita ruumiinlämpöjä, mutta nyt vaan mittasin koska iho on aivan kuuma. ;) Voikohan tämä viitata plussaan vai onko tämä ns. normaali juttu ennen menkkoja?
Mulla alkoi tuhruttelu jo viikko sitten ja vielä torstaina lämmöt oli 37,6 kunnes perjantaina padot aukes ja lämmöt putos 36,7 eli mulla ei ainakaan kerro mitään. Tai kertoo varmaan sen että ovis on tapahtunut mutta ei mitään siitä onko raskaana vai alkaako menkat.
 
Olen kyllä tyytyväinen että menin lääkäriin, terolutit aloitukseen..taas että uuden kierron saa edes käyntiin ja ensi kierrossa clomifenin aloitus. Tämä jo ikäkin huomioiden, jos ei loppuvuoteen mennessä tärppää laittaa lähetteen jatkoon. Nyt vaan taas odotellaan mutta ainakin apua tiedossa ja positiivista että kohtu ja muut kunnossa.
 
  • Tykkää
Reactions: -dino- ja Spukka
Minäkin Spukkalla punertavan viivan näen!

Itse olen ymmälläni. To oli sitä turhrua, pe ja la runsasta (omalla kohdalla) vuotoa ja eilen ollut käytännössä tuhrua, kuten vähän vielä tänäänkin. Nyt varmaan jo loppunut sekin. Rinnat/Nännit aristaa vieläkin vähän niiku oviksen jälkeen, kun yleensä päättyy menkkojen alkuun. Huimauskohtauksia tulee edelleen välillä. Pöh, eihän mun näitä pitänyt jäädä pohtimaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
http://aijaa.com/eIXTbk
Ylempi eilinen blankko pp9, alempi tämän aamun ?? pp10. Pregnylistä nyt 11 päivää.
Näkyy punasta viivaa! Voiku ois tärpänny, ootte kans yrittäny jo kauan! <3

Täälä nega kans testattu, aamulla jänistin vielä mut äskön oli tehtävä ku illallinen pahoinvointi alko uudestaa. Tää on sit varmaa jotain muuta. Menkkakivut selässä alkaa olee jo aikamoiset. :/ kyllähän mää tiesin että ei tuu mitään tästä kierrosta, mutta jos kuitenki.. :D
 
Mulla alkoi tuhruttelu jo viikko sitten ja vielä torstaina lämmöt oli 37,6 kunnes perjantaina padot aukes ja lämmöt putos 36,7 eli mulla ei ainakaan kerro mitään. Tai kertoo varmaan sen että ovis on tapahtunut mutta ei mitään siitä onko raskaana vai alkaako menkat.

Juu kiitos tiedosta, voi hyvinkin olla noin. Mä vaan itellä ihmettelin sitä kun tuntu et on iha tuli kuuma sellanen hehkuminen päällä.

Ja mäki nään punasta viivaa tossa Spukan testissä!!:love:

Mäkin ostan tänää testit, jos ei ala oireita ilmaantua. Nyt kp 28/29 siis.
 
Onnea plussanneille! mama? Ihanaa! :love:
Spukka jotain näkyy!

Täällä tänään pitäisi alkaa. Illasta vielä varmasti hanat aukeaa.. :poop:
Täytynee lähtee greippimehun ostoon ja jättää punkku handeliin, jospa sitä ens kierto olis onni!
 
Viimeksi muokattu:
Spukka kyllä näen viivan (y):love:

Mulla on tänään dpo 0, sieltä se ovulaatio tulla paukahti sellasilla kivuilla ettei epäilystäkään. Piinailu alkakoon (y)

Ukon verikokeet oli hyvät, sieltä ei ainakaan syytä löytyny lapsettomuuteen. Sanoi että 2-4kk jonot on lapsettomuushoitoihin ja sanoi että lähete saadaan sinne ens viikolla mun lääkäri käynnin jälkeen. En malta odottaa, ihana ihana lääkäri. Tää on kuin lottovoitto, meitä kuunnellaan ja apu on lähellä :cry::love:
 
Kertokaa vielä miten gelee royalet ja greippimehu on teillä vaikuttaneet kiertoon?

Mulla alkoi limat jo kp 7/28-30 ja kesti 3 päivää, yleensä, jos limaa ollut, niin kp 14 jne tienoilla. Viikon etuajassa ovulaatio o_Oo_Oo_O
Kolmantena päivänä pyyhkiessä tuli liman lisäksi myös liman seassa veri''naru'', kirkasta verta. Sori yksityiskohtaisuus, mutta jos jollain olisi jotain kommentoitavaa :ROFLMAO:

Enkä tietenkään näin aikasin tajunut ovulaatiotestejäkään käyttää, kun vasta toisena päivänä, jolloin haalea vahvempi viiva :D seuraavana päivänä taas vielä haaleampi o_O hmmmm menikö ovulaatio.. talletukset on ainakin visusti tehty (y)

paljon onnea plussanneille ja pahoitteluni keskustelussa jatkaville!
 
Viimeksi muokattu:
Nyt virallisesti kp1 ja yk20.. Kylläpä aika vierähtää.

Tämän aamua oon tehnyt soittorumbaa. Neljättä kertaa kun yhistettiin vaihteesta todettiin, ettei siellä ketään ole paikalla ja yhdistetään osastonsihteerille. Hän ei kuulema asialle voi mitään tehdä (edes jättää viestiä kun pyysin) niin huomisaamuna sama alusta. Eikä minulla olisi huomenna aikaa, mutta pakko järjestää.

Taitaa tulla pykälän hankalampi järjestely niin minulle kuin gynelle kun on vähemmän aikaa järjestellä aikoja sopiviksi.. Pitää toivoa, ettei aika menisi minulla töiden kanssa päällekkäin kun omien töiden järjestely on aina tosi hankalaa :/ (meitä on vain yksi henkilö kerrallaan töissä ja vähän työntekijöitä, vielä vähemmän tuuraajia jotka nekin ovat toisen toimipisteen kanssa yhteisiä)

Mä niin pelkään tätä samaa tilannetta, kuin sulla on. Työnantajalle ei oikein kertoiskaan, että tällänen keissi meneillään, ''saanko vapaata kuukautiskierron mukaan?'' Meillä kaksi liikettä, 3 työntekijää, minä suurimmaksi osaksi yksin toisessa liikkeessä, on hankalaa :ninja:
 
Karkki95, niinpä! Nyt onneksi tämä aika sattui sopivasti työajan ulkopuolelle, koulusta pitää ottaa vaan vähän omaa vapaata. Sinnekkään en tohtisi kertoa asian todellista laitaa niin täytyy jotain ympäripyöreää selittää..
 

Yhteistyössä