TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

toukonuppu: meillä tytölle tullu sieltä vaatekerhosta 5 vuotta vaatepaketit. tosi kivoja ja hyvälaatuisia on kyllä.. kannattaa liittyä. =)

viihteellä ei olla käyty eikä aikoihin päästä. toi täysimetys ku estää sen. eikä kauheasti ole kyl mieli tehnykään lähteä.
siiderilasin olen parikertaa juonut illalla ku muksu nukkuu. mut sen enempää ei ole mieli tehnykään eikä uskalla ottaa ton imetyksen aikaan kauhiasti.

lisäruokia olen kohta ajatellut alkaa maistattaa ku öisin heräillään taas tiuhaan.
ja onha parin viikon päästä se 4kk ikääki jo pojalla.

kova viikko ollu takana ku meidän lammasneiti ollut huonossa kunnossa. ja eilen oli eläinlääkäri tulossa lopettamaan sitä niin odotellessamme toinen kuoli mun syliin.
suruhan tässä on ollut. noihin ku kiintyy nähtävästi aivan liikaa..oli se lammas tai koira. meillä ku noi karvakuonot kaikki on lemmikkejä. ei tuotantoeläimiä.
mut sitähän tämä elämä on. :|

meillä ei osata päivällä sisällä nukkua. ainoastaan vaunuissa uni maistuu hyvin.
eilenki ku sato ihan kaatamalla niin ei auttanu ku ulos painua ku sisälle ei nukahda millään.
mut raittiissa on tietty hyvä maata. :D

kauhean kärttyinen on pieni mies jostain syystä nyt ollut. :|
mut kauheaa vauhtia kasvelee..iso mies jo.

nemika+timi
 
Kylpylästä kotiuduttu ja 3v oksentelee ympäriinsä. Pikkuneiti nukkuu, kun valvoi taas melkein koko reissun. Ihan hauskaa oli, ei nyt mitään luksusta kahden pienen ja flunssaisen ukon kanssa. Muumimaa oli ihan täynnä kuningattaren hylkäämiä amppareita ja mä oon niiden suhteen ihan neuroottinen, kun vanhempi muksu joutu 1,5 vuotiaana hyökkäyksen kohteeksi (toki me itekin saatiin osamme) 10-15 piikkii jäi ympäri kroppaa. Silloin ei tullu allergista reaktiota ja jorvissa sai kipu- ja jotain kortisoni tms. lääkäri sanoi, että ens kerralla voi sitten tulla pahempi reaktio, jos nyt herkistyi.

Mun kiloklubi viime viikolta +/-0.

Hauskaa viikonlopunjatkoa kaikille!

kriisi + Anna 2kk
 
kiloklubiin ei voi liittyä..paino laskenu vähän liikaaki ku ennen raskautta olleet housut ei pysy ilman vyötä paikoillaan..... :eek:


meillä on esikoinen joskus astunu ampiaisten maapesän päälle. ja oli yltä päältä ampiaisten peitossa ja järkyn määrän pistoja sai.
kyytabletti sille oli pakko antaa. sen verran niitä pistokohtia löytyi..
 
Meillä itketään kauheasti :'(
Itketty jo monta päivää, välillä itku on aivan hirveää huutamista, välillä vaimeampaa.
Jynssää kauheasti suuta, nyrkit on kokoajan suussa ja kuola valuu, joten liekö hampaita sitten tekee. Isi varovasti pikkurillillään hieroi ikeniä neidiltä, ja tuntui helpottava. Suppoja menee kiitettävästi. Kellään meidän muksuista ei näin aikaisin ole alkanut tämä ien-itku vaihe.
Välillä itselläkin on aivan tuskainen olo, kun ei millään voi auttaa kummemmin. :'(
 
gha: meillä ollu kanssa kauhea kärttyviikko. :( ja sama kuvio. nyrkit suussa, hinkkaa ihan hulluna niitä ikeniin. ja noille muille tullut ekat hampaat vasta 10kk ikäisenä.
sillä tuntuu ihan hullulta että käniseekö se noita hampeja ku on niin perustyytymätön ollu tän viikon. :(
 
meillä kanssa hampaat kiukuttaa..mut osasin jo odottaa esikolla 3 kk tuli eka hammas.

Voi turkanen et osaa tulla huonoomatunto viihteellä olosta :ashamed: ihan kauheeta jättää pienokaiset kotiin :ashamed: oon tuntenut sellasta huono äiti fiilistä tosissani.

 
Meillä kanssa ihan samanlaista: vauva kitisee ja imee nyrkkejä/käsiä ihan hullun lailla :/ Kestänyt nyt pari päivää - olenkin ihmetellut, että mikä kumma on, kun jokaikisiltä päikkäreiltäkin herää valmiiksi väsyneenä ja kitisevänä. Eilen automatkalla sai niin järkyn itkukohtauksen, että jouduttiin pysähtymään Kehä III:n varteen tyynnyttelemään vauvaa, kun pieni itki niin ettei happea saanut :'( Ei onneksi kuitenkaan koko ajan itke, nytkin tyytyväisenä mölisee omia juttujaan sohvalla ja odottelee iltapuuhia. Kylvyssä käytiin jo ja nyt etsitään unimattia ;)

Muuten; pesettekö vauvan kylpyammetta kuinka usein ja millä? Minä pesen n. kolmen kylvyn välein ihan Fairylla ja huuhtelen huolellisesti. Baby Oilista, kun jää sellanen ällö rasvakalvo, joka ei muulla lähde! Mietin vaan, että jääkö siitä Fairystä kuitenkin jotain jäämiä, vaikka kuinka huuhtelee... :/
 
Carmen meilläkin pestään amme muutaman kylvetyksen välein ja ihan samoin fairylla. Pesuainejäämistä en kyllä tiedä, mutta tuskin siitä paljoa mitään jää ja haittakaan ei varmaan ole.

Nyrkit maistuu meidänkin tytölle. Välillä tuntuu, ettei mikään muu homma edes kiinnosta :D.

Nemika Voi pientä lammasta :( . Kyllä niistä lemmikeistä aina tulee rakkaita. :hug: sinulle!

Nyt neiti kutsuu, kohta kylpypuuhiin...
 
nemika: Lammas :hug: täältäkin! Voin kyllä kuvitella, miten niihinkin kiintyy. Meillä vaan tuo kissa ja ihan on kuin perheenjäsen.

Meillä on nyt tän viikon ollu perustyytyväinen vauva. On nukkunu päikkärinsä ja sen kyllä huomaa: iloinen ja hyväntuulinen poika. Mut viime maanantai olikin silloin ihan levoton (vauvauinti mukaan lukien), et ei sen puoleen. Toivottavasti seuraava uintikerta on iloisempi :)
 
olipas taas tullut parissa päivässä tekstiä. Kotiuduttiin juuri pohjanmaan reissulta. Ja mukavasti meni! Poika jakso matkustaa autossa tosi hyvin.

kiloklubi jätän tän viikon punnituksen väliin.. Ja varmaan tästä eteenpäin käyn kerran kahessa viikossa vaalla (muuten en tuu ku vihaseks). Mies on nyt lomalla ja herkkuja menee ihan liikaa... Ja reissussa tietty tulee syötyä miten sattuu.. Eli parin viikon päästä varmaan alotan kunnolla laihiksen.. (seliseli)

isovanhemmat
asuu molemmat noin 400 km päässä.. joten eivät pääse auttamaan vauvan hoidossa.. Mutta kun kylään tulevat niin hoitelevat mielellään..

kotitöistä
oli ollu juttua.. Mies osallistuu todella hyvin kotitöihin ja järkkäilee kotona paikkoja aina kun tarvetta.. Eli kotihommista ja vauvanhoidosta ei tarvii tapella.

ihanaa että pipsapossun rakkauskuviot selkeni!!!

Tänne ei ihmeempää edelleenkään. poika on ilonen oma ittensä.. Mitä nyt syö ihan hirveitä määriä. Tänäänkin on menny 1,5 dl - 2dl/kerta ja meillä syödään parin tunnin välein. Mihinköhän napaan toi poika sitä ruokaa mättää????

karmee talokuume olis päällä. Kiitos asuntomessujen... Ja kamala morkkis kun on mässyttänyt koko ajan.. jos lähtin ulkoilemaan ja sitten saunaan!

ihanaa lauantaita kaikille

birdie +ahmatti päivää vajaa 3kk
 
CARMEN: mä pesen kans fairylla ja hinkkaan karheel sienel, ei lähe muuten. tälläin kesäl on ollut helppoa ilman itkuhälärii kun on saanut pitää ovet/ikkunat auki mut mites sit talvipakkasilla, lämmöt harakoille..ukko tos nääs kävi ostamas just ton phillipsin enkä tiiä uskallanko sitä sit viilemmillä ilmoilla käyttää..menikö rahat hukkaa?
esikoisen vauva-aikana ei ollut itkuhälärii lainkaan, kuulin itkun kyllä oven läpi mut oli se kyllä sellasta vahtimista koko ajan ja piti samas huonees olla korvat suurina, kaipa se täytyy nytkin samoin tehdä ja kytätä ikkunast vähän välii.. :headwall: :| en tiiä uskallanko ottaa sitä riskiä et kärvennän vaunut..voi tsiisus, miksei ne voi valmistaa sellasia itkuhäläreit mitkä toimii turvallisesti lämpötilast huolimatta tai sit unohdan vaan ulkona nukuttamiset ( ja saan kummaksuvia katseita kun en nukuta ulkona ) :ashamed: ja kävis vaan vaunuttelemas..

NYRKIT: on auroralle ruvennut maistumaan eilisestä..kutiaakohan ikenet täälläkin.

VIIHTEELLÄ: hmm, on kyllä aika kauan aikaa kun olen viimeksi baaris ollut, kehtaako edes mainita..varmaan sellaset 5-6 vuotta sitten, kylläpäs aika rientää, ei kyl tee mielikään, riittää kun kotosalla silloin tällöin muutamat saunajuomat juon. ei o kyl mieskään käyny tai yhdessä mentäs jos mentäis..

meillä aurora on ollut ihme kitisijä viime aikoina ja nukkuu koko päivän pikku tirsoja, johtuneeko sit ikenist, kovin on kärttynen heti herättyään, oli nukkunut sit 30 minuuttia tai 3 tuntii..
 
marimint ja naukuri: kiitoksia..kyllä niistä tulee vaan kaikista rakkaita. meillä ku noita elukoita on joka sorttiin. kania, koiraa, kissoja, hevonen ja nyt enää yksi lammas. jota onki paapottu nyt kovasti ku yksin jäi hepan seuraksi. tosin taidan sille kaverin ensi viikolla hakea.

poika: elä sinä huonoa omaatuntoa pode sellaisesta. hyvää se varmasti tekee irtaantua väliin jos mahdollista on. pää pystyyn vaan =) ja vauvallaki meni varmaan ihan hyvin. =)

meillä remppa menossa. pitäis toi entinen jumppasali saada isoksi tupakeittiöksi. sit tuleekin huone tilaa roimasti lisää. ja neliöitä asuinkäyttöön taas. ukko painanu tänään hommia taas kovasti siellä. jospa se jonain päivänä on valmis.
järkkyjä noi 30-luvun jumppatelineet yms. puolapuut on samanlaisia mitä nykyäänkin. mut muut kyllä aikast hauskoja vempaimia... :LOL: :LOL:
et ei niistä muista oikein "hyötykäyttöä" saa. mut puolapuut on käteviä kyl monessa paikassa.
 
nemika :hug: pahoittelut lampaasta. meillahan on muuten vauvat melko saman ikaiset ja taallakin pohditaan, etta joko kiinteita kohta maisteltaisiin.
Ikenet ja kitina taalla nyrkkeja syoty kunnolla jo kuukausi, mutta nyt on pari paivaa ollut iukan kitinaa ja pohdittu taallakin, etta olisiko hampaat. kauankohan tama hammaskitina yleensa kestaa? Hassua jos kaikkien meidan vauvojen ekat hampaat puhekaa jo nyt.
carmen makin olen kerran joutunut pysayttamaan tienposkeen rauhoitellakseni Avaa. En muutenkaan pysty ajamaan stressitta ja ilman ylinopeutta jos vauva itkee ja siksi pidemmat matkat meilla yleensa ajaa mies, jollei mun ole pakko ajaa. Ei ole kiva kuunnella pikkuisen itkua.
poika ei mitaan huonoa omaatuntoa. sina olet maailman paras aiti, ihan varmasti. ja minakin himoitsen hiukan tuulettumaan, en tosin varmaan viihteelle, mutta leffaan tai syomaan tyttojen kanssa. kylla isa saa joskus myos huolehtia.

 
Nemika, sä oot sit maalaistalon emäntä(kö?)

Pipsa, Ihana kuulla =) Kyllä se routa possusen ajaa kotiin näköjään.

Ei päästy sit tänään uimaan :( kakkavahinko oli tapahtunu altaaseen :( Juuri ku ne sano, et oo puoleentoista vuoteen yhtään vahinkoo päässy, niin sit tapahtuu. Sitä se sanominen tuottaa... :whistle:

Ainiin, -1kg oli eilisen tulos :) pitkä on matka mut pienin, varmoin askelin...

Meille laitettiin eilen piikkiä peppuun. Neiti ei inahtanukaan kun rokote laitettiin ja meni se äidiltäkin ohi kun odotti et alkaa kova parkuitkuporu :| mut sit sitä ei vaan sit tullukaan... aloin jo miettiä et puuttuukohan mun lapselta tuntoaisti :eek: , mut hetken kuluttua se alko kitiseen ku se tetanusrokote pikkasen kirveltää. Eikä meillä ollu mitään merkkejä rokotuksesta koko päivän, illan tai yön aikana. Olin hommannu sitä särkylääkettä ja vielä korvakuumemittarinkin hommasin, niin nehän sitten pelotti kaikki kivut sja kuumeen pois :D

Sitten toinen, kauan lapsi nukku teillä äitiyspakkauksen laatikossa, jos siis nukku ollenkaan? ku neuvolatäti sano, et meil on suunnattoman kiltti lapsi ku on suostunu nukkuun siinä kokonaiset 3 kuukautta. Eikä likka olis vieläkään moksiskaan, mut äidillä menee hermot ku lapsi rakastaa pahvin raaputtamista aamusella :D
 
Nyrkit suussa on täälläkin. Samoin entistä useammin löytää peukalo tiensä suuhun. Se on vissiin helpompi ohjelmoida sinne ku tutti joka katoaa koko ajan. Mut en mä ole juurikaan huomannu, että meillä olis mitenkään hurjan kutiavat ikenet.

Viihteelle menosta pari kertaa olen selvinpäin käynyt, kun kuitenkin imetän öisin. Mutta kuukauden kuluttua oon lähdössä risteilylle Tallinnaan, joten silloin olen vuoden ollu selvinpäin ja on aika koittaa kuinkas hyvältä se siideri maistuu :D Mä olen sillä linjalla, et kun mä itse voin hyvin ja annan itellenikin aikaa, niin mä olen paljon pirteämpi ja parempi äiti likalle. Vaikka iso ikävähän tolla reissulla tulee, mut tietää et typy on isän hoidossa ja kuin herran kukkarossa.

Et tällasta, viikonloppuja :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Edla-mamma: Voi ei! Niinhän ne tosiaan hehkutti, et ei oo sitten toukokuun -07 tullu vahinkoja. Tosin tais samassa mainita, et olisko tyyntä myrskyn edellä... No, toivottavasti ei useammin satu. Mua taas on alkanu mietityttään, et onkohan meillä sittenkin liian myöhäinen uintiaika (19:30). Poika menee unille yleensä 21-21:30 maissa, mutta tuolloin puoli kasin maissa on joinain iltoina jo aika kitisevä eli väsymys alkaa painamaan. Mut toisaalta kun herää viimesiltä päikkäreiltä klo 18-19 maissa, niin ei kai sitä hirveesti voi aikaistaakaan?? Hankalaa. Pitänee nyt vaan mennä ton tän hetkisen aikataulun mukaan ja katsoa josko tässä joskus joku rytmi löytyy :)

Kuumemittarista
Meiltä ei vielä löydy moista (tai sellanen aikuisten joka mittaa 10 minuuttia...), joten olisko vinkkejä millanen toimis vauvan kanssa parhaiten ja mistä olette hankkineet? Onko tuo korvakuumemittari toimiva?

Mä oon kans sitä mieltä, et äitee saa nauttia myös omasta ajastaan, koska se yleensä auttaa jaksamaan. Tai mua ainakin auttaa. En juossu ennenkään viihteellä kovin usein, mutta aina silloin tällöin on kiva mennä tyttökavereiden kanssa tai isommalla porukalla miehen ja ystävien kans. Leffaan oon jo päässytkin, kun mentiin kaverin kanssa päivänäytökseen ja meidän miehet vahti sillä aikaa vauvoja (heilläkin siis saman ikäinen vauva). Ihanaa oli! Mulla ei edes ehdi tulla noilla lyhkäsillä reissuilla vielä ikävä... Hmph.
 
Huomenta!!

Naukuri, meillä korvakuumemittari ( ollaan tykätty tosi paljon), joka on hyvä vähän vanhemmalle lapselle...kun noilla vaaveilla on aikas pienet korvat, niin ei uskalla vielä käyttää...meillä on nyt tavallinen digitaalimittari, mittaa tosi äkkiä...apteekista ostin...sairaalassa mittasivat muuten kainalosta ja niin minäkin olen täällä kotona mitannut...ennen mitattiin pyllystä aina vauvoilta ;) !!

Mulla ei vielä mitään intressejä lähtee minnee hummaa...mut lähden kyl sitten kun siltä tuntuu ( edelliseltä lähdin eka kerran, kun poju oli 1v :ashamed: ....mä oon tällanen vanha kalkkis kotikissa :LOL: :LOL: ) Tääl Kotkas on tosi surkeita baareja, ne ei kiinnosta yhtään...toista olis jossain Hesas....vaik Molly Malone Irkku baari ( menikös baarin nimi oikein :whistle: )...siel on joskus biletetty rankasti :whistle:

Matamimimmi68 ja Edith 2kk ja jotain... :heart:
 
Huomenta!

Meillä oli ihme ilta -neiti itki ja itki :'( eikä halunnut edes tissiä. :( Vatsassa varmaan oli vaivaa -paukutteli ja rauhottu kun häntä roikutti. Mietin et voisko ne olla siitä rotarokotteesta? Nyt viikko aikaa siit laitost ja eilen kakkas sellasta vesikakkaa ja muutenkin vatsa on toiminut jopa kolme kertaa päiväs. Hmmm ei kiva -mut toivottavasti tänään kelpaa jo tisukka lohduks. Siit äiti tietää et kakki hyvin kun ruoka maistuu.

neminka voi pientä lammasta :| Sulla näyttää olevan aika paljon lemmikkejä -lapset varmaan tykkää :) meillä ei oo mitään -esikoinen aina yrittää kun näkee kissan et se haluu tulla meille asumaan. Kerran meillä olikin pieni löytökissanpentu -se vaan ilmesty meidän pihalle ja jäi siihen. Ja kun oli jo kylmää ei sitä montaa yötä raaskinut pitää ulkona vaan päästin eteiseen. Kukaan ei pientä kaivannut -onneks sille löytyi koti yhden sukulaisen luota ja siellä se tekee nyt tuhojaan :LOL: ja pitää vanhat kissat komennuksessa.

toukonuppu tuu kertoo sit kuulumisia miten reissu meni pienen kanssa. Onko pienel oma passi vai onko hän sun passilla?

nyrkitniitä syödään täälläkin. :)

treenaako teidän vauvat vatsalihaksia :LOL: meillä ihan kamala punneratminen istuvaan asentoon ja vauhdilla uudelleen ja uudelleen. Lattialla ei oikein tapahdu viel mitään.

itkuhälytin se on aika tylsää jos sitä ei voi pitää ulkona. meillä on kans sellanen kelta/valkonen -syttynyt siis jollain palamaan :( Mut pakko siel on sitä pitää jos ulkon nukuttaa -mikä on myös kamalaan niin elukat, jotka pääsee vaunuun :( yhdel tutul meni ja ihan omakotitaloalueella asuivat. Onneks oli se hälytin. Mä olen ainakin pitänyt vaunuis esikoisel -suojannut sitä vaan sit. Mut nyt se ei toimi pitäs ostaa uus.

Nyt pitää alkaa lukee esikoiselle :) Pikkunen nukkuu viel. :wave:
 
edla-mamma: no tavallaan. landella asustellaan .haaveilin aina mummonmökistä maalta...mut ostetttiin tää vanha koulu. joten kaukana mummon mökistä. mut onpahan tilaa.. =)

merika: juu tykkäähän noi kovasti. tosin sit ku meinattiin ähtärin eläinpuistoon lähteä ei penskoilta kauheasti intoa löytyny...ku täällä näkee melkein samat elukat kotona tai luonnossa... :LOL: :LOL:

katrinainen: niin meillä on tosiaan lyhyt ikäväli lapsilla. meillä herätty nyt viime yönäki kahden tunnin välein. välillä puolentoista tunnin välein..eli ne pitkät 8 tunnin pätkät on historiaa. maitoa mulla riittää kovasti mut ei varmaan enää nälkää pidä niin hyvin. :(
mietin jos ens viikolla kokeilis pikku hiljaa bataattia. on kuulemma paremmin maistuvaa ku peruna ja masulle ystävällisempää. ku tee lusikallista kerralla annetaan niin siinä vie aikaa ennen ku siitä ateriaa kuitenkaan saa edes.

lohduttavaa kuulla et muillaki kitinää ilmassa...ettei ole ainut natkupelle meillä.
ientä lusikalla naputtelin nii Timillä on ihan kovana edestä alhaalta ikenet. et ehkäpä tämä tekee poikkeuksen aiempiin muksuihin nähden ja tuusaa noi hampaat aiemmin.
ainaki ne vaivaa jo. saapi nähdä millo puhkee. siinä ku saattaa silti kuukausia viedä.

 
Itkuhälyttimestä meillä on myös Philipsin vekotin, mutta se uudenmpi malli Avent tms. Se on ihan huono, kun akku ei kestä yhtään...talvella kuulemma vielä huonommin. Mutta yritetään sillä pärjätä. Ulkona olen laittanut hälyttimen vaunujen päällä olevan kissaverkon päälle, en vaunuihin sisälle. Kamalaa, jos se vekotin voi roihahtaa tuleen :eek: .

Vatsalihastreeniä ei ole pikkuinen vielä aloittanut :D...niin kuin ei tää mammakaan :whistle:

Viihteelle en ole minäkään vielä lähteny. Meillä ei isukki tyttöä ilman tissukkaa saisi edes yöunille :D . Välillä tekis kyllä mieli tuulettumaan, esim just tyttöjen kanssa syömään tms. Poika , älä pode huonoo omaatuntoa...hyvää se tuulettumaan lähteminen teki! Jaksaa taas painaa kotihommia. Vauva pärjäsi kotona varmasti hienosti :) .

Autolla matkustamisesta Itkeekö teidän vauvat, kun lähdette autolla jonnekin? Meillä tyttö ei voi sietää nykyään turvakaukaloon istuttamista. Rauhoittuu kyllä heti, kun kaukalo nostetaan lattialta ja lähdetään. Huuto ehtii alkaa uusiksi, ennen kuin auto ehditään käynnistää ja pahimmassa tapauksessa liikennevaloissakin. Yleensä kuitenkin nukahtaa autossa nopeasti...hereillä ei viihdy kaukalossa montaa minuuttia.

Nyt tyttö ulos vaunuihin unille ja vanhemmat imurin ja mopin vartee :D.

Mukavaa sunnuntaita naiset! :heart: :D
 
Matamimimmi sullon hyvä maku baarien suhteen. :)

Korvakuumemittari me saatiin isopapalta lahjaksi, on kyllä näppärä peli. Sillä voi mitata ilman ja nesteiden, esmes kylvyn ja maidon lämpötilatkin. Koskaan vielä niin kyllä tehty, mutta kuitenkin.

Nukuttamisvinkkejä kaipailisin. Tuskin on olemassa mitään yleismaailmallista pomminvarmaa tapaa saada vauva nukkumaan, mutta miten onnistutte siinä? Meillä menee aina yliväsymyksen puolelle ja ennen nukahtamista huuto raikaa. Jaksaa tapella vastaan joskus parikin tuntia, silmät ei meinaa pysyä auki mutta silti yrittää vaan pysyä hereillä. Keinutuolissa kiikuttelu toimii päivisin nukuttajana, mutta iltaa kohden ei oikein mikään. Olis kiva katsoa iltaisin leffaa tai lukea, mutta kun vauva nukahtaa 12 aikaan niin on itsekin niin kuitti ettei toivoakaan muusta kun peiton alle kömpimisestä.

Onneks telkkarista tulee koko ajan olympialaisia, mies leikittää vauvaa samalla kun itse katsoo mitä lie. Tänään koripalloa ainakin. Jää mulle aikaa istua koneella.:)
 
moi!
enemmän täällä pyörin aina taka-alalla..lueskelen kyllä paljonkin juttuja.
mut semmosta tulin ny kommentoimeen.elikkä gha:tuolla kerhojen puolella on semmonen kestovaippakerho.siellä on paljon juttuja kestovaipoista ja voi kysellä vaikka mistä asioista:)kerhoon salasana on kestovaippa,ja sit vaan tarvii hakee vielä jäsenyyttä.
 
Meillä nukuttaminen, on ollut alusta saakka saman kaavan mukaan, eli illalla makkariin klo: 21.00 tissi suuhun...mun lempiohjelmat alkaa yleensä siihen aikaan...mukava katsella tv:tä ja tissitellä...joskus tarvii vielä tutin joskus ei...jos alkaa kovasti käkäilee...niin mie kiikutan alkertaan isukille, kun se töllää alakerran telkkua...sinne sit nukahtaa...mut meillä ei VIELÄ ole ollut mitään kummempia ilta/ nukahtamisitkuja...pojat ovat olleet myös helppoja saada nukkumaan...6v ei ole tähän päivään mennessä kikkaillut nukkumaan menosta =) ...taitaa tykätä siitä niin paljon kuin äitinsäkin :D .....

P.s Marmotta...juu se baari on mun suosikki Hesassa...ja on sielä muitakin...mä tykkään yleensä, jo on jotain elävää musaa =) !!
 

Yhteistyössä