Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

Ultrasta, meillä ainakin mies haluaa ihan itsestäänselvyytenä tulla mukaan. Oli molemmille tosi liikuttava hetki nähdä ekassa ultrassa pikkuinen ja todeta että siellä se ihan oikeasti on <3
Ja meilläpäin ohjeissa on, että ei lapsia mukaan ultraan, mutta saiskohan ainakin jossain esim odotushuoneesta sitten käydä noutamassa sisarukset katsomaan jos on todettu ensin kaiken olevan kunnossa.

Taidan vihdoin uskaltaa kanssa liittyä sinne fb-ryhmään, laitan viestiä jammaillen!
 
Tervetuloa uudet:)

Mä oon täällä nyt harvakseltaan käynny vaikka luen kyllä muitten kirjotuksia.

Ru kutsukin tuli 9.1. Ja mies lähtee ehdottomasti mukaan:X3: kerrankin lasten hoitaja meillä kun mennään ultraan ja päästään kahdestaan niin ollaan shoppailtu ja käyty syömässä ja nautittu :p:love:mukavampi palata kotiin:D

Mä tilasin vauvalle ihanat vaunut ello yhdistelmävaunut laivastonsiniset vaunukulmalta:p ja oon tilanu ihanan puvun johon kuulu housut, body ja hattu 56cm jossa lukee born 2017 ♡ saa ottaa mukaan synnyrille

Vauveli liikkuu tosi paljon ja on välillä oikein vilkas:eek: massu tosi iso jo ja yöllä herään 2-3kertaa pissallekin, ummetusta nyt on esiintynyt:unsure:..

Miten työ helpotatte ummetusta?

Muuten meillä raskaus menee mallikkaasti :love:

HooKoo82 18+4.. piakkoin 18+5
 
Tulin tänne huutelemaan FB-ryhmästä!

Nyt on vielä hyvä hetki liittyä mukaan toukokuisten fb-ryhmään. Väkeä alkaa olla sen verran jo mukana, että ryhmä sulkee kohta ovensa uusilta. Tulen tänne kohta vielä uudestaan hihkumaan kun tarkka sulkemisajankohta on tiedossa. Mut nyt kannattaa siis liittyä jos mukaan haluaa!
 
Rakenneultra takana ja ultraajalla meinas mennä hermo ku meiä tyyppi puski päätä lantioon syvälle minkä kerkes ja kädet kasvoilla ettei oikei kuviakaan saatu ku yks sinne päin meille muistoksi kasvoja ku yritettiin katsoa ni kädet oli naamalla, sydäntä ku yritettiin katsoa ni pyörittiin kärrinpyöriä ja jalkoväliin kun kurkattiin niin ne kädet löyty sieltäkin! Löytyi syy vuodoille, kun meidän gyne sit tuli kanssa kurkkaamaan, istukan alareunassa pieni sirppimäinen hyytymä mistä ei vaaraa, mut voi kiusata loppuun saakka.. Pääasia että vuodon syy harmiton ja meidän pienellä pojalla (tyttöolo muuttui viime viikkoina enemmän ja enemmän poikaoloon ja niiin onnellisia pikkupojasta) kaikki hyvin ❤373g Nimikin pienelle jo löytyy, mutta ristiäisiin asti hän saa olla minion :) Kovasti tyyppi liikkuu, melkoisesti vahvistunu muutamassa viikossa!

Sandelinos + minion 20+4
 
No niin, kai sitä pitäisi herätä jouluhorroksesta :whistle:
Maha on niin ähkynä jouluruuista ja suklaasta, että senkin puolesta olen mallia pallo. Mutta eiköhän tuolla pukkailijallakin ole jotain osuutta asiaan (y).

Hyvä että vuodolle löydettiin vaaraton syy Sandelinos! Ja lämpimät onnittelut poikalupauksesta :love:

Babies, mä en osannut käyttää imetystyynyä :ROFLMAO:. Tai siis tuntui että vauva on liian alhaalla ja jouduin turhaan kumartelemaan kun imetin... Johtuiko sitten huonosta tyynystä tai mun pitkästä selästä, mutta jäi käyttämättä. Onneksi se oli lainassa, tällä kertaa ei hankita. Hyvä että oli sokeriarvot kunnossa (y).

Tervetuloa joukkoon Punaviini, ja onnea :love:

Ja onnea muillekin kenet unohdin :D:D

Meillä oli ultrahuoneen ovessa lappu, ettei lapsia sisälle... Ja mies tulee toki ultriin, enhän mä meinaa päästä edes neuvolaan ilman sitä :love::p

Voihan mielialanvaihtelut sentään... Mä olin koko joulunkin ihan kamala, joulumieli ihan hukassa... Hermot palaa sata kertaa päivässä tuon taaperon kanssa ja tekisi mieli vaan kiukutella ja itkeä. Taitaa mulla olla uhma eikä sillä :ninja:. Sinänsä kaikki on hyvin, paremmin kuin hyvin. Kai tästä voi hormoneja syyttää, pirun raskasta vaan on tällainen. Kellään muilla? Mies taas puhui aamulla jostain lastenhoitajan palkkaamisesta kun tämä kakkonen syntyy... Mutta äääh, en mä kyllä normaalisti ole tällainen. Toivon että olisin taas oma hyväntuulinen itseni viimeistään kun vauva syntyy (tai ainakin isoimman babybluesin jälkeen...)

Ihana kyllä oli jouluaattona seurata miten innoissaan tuo 1v 10kk oli lahjapaketeista :love:. Ihan innolla niitä availi ja siirtyi nopeasti seuraavaan :D. Ja paljon niitä tulikin, avattiin seuraavana päivänä loput. Pukista höpöttää joka päivä, vaikka kohtaaminen oli pelottava :ROFLMAO:.Ja juu tein sellaisen kompromissin että aattona vanhempien luona söin maksalaatikkoa hyvällä omallatunnolla, mutta kotiin en sitä ostanut (y). Kerta ei mitään hallaa tee. Lämminsavulohta lämmitin itselleni paistinpannulla ja glögiä nautin muutenkin vähän.

Välillä mietin tuota Fb-ryhmää, mutta taidan olla niin ujo ja pysyä täällä :oops::ninja:

Kivoja välipäiviä toverit!

Sulkava_ ja masukki 21+3 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Magnesiumia ummetukseen. Toimii. Oksidi - laatu. Muut on parempia lihaksille jne.
 
Tännepä on taas tullut juttua :) Me ollaan nyt lomalla miehen kotimaassa, aamulla aikaisin oli jo lento ja päivä on kyllä tuntunut tosi pitkältä. Vaikka matkustus sinänsä menikin tosi kivasti kun poika nukkui koko lennon ajan :) nyt aion nää pari viikkoa nautiskella tästä "täysihoidosta" täällä ja siitä, että taaperolle riittää innokkaita leikittäjiä ja mä saan itse vähän levätä :p

Meilläkin mies on kyllä ollut ultrissa aina mukana :love: Paitsi nyt kun tän meidän loman jälkeen mennään uusintaultraan (kun rakenneultrassa jäi vauvan asennon takia jotkut virtaukset näkemättä) niin sinne ei pääse kun on just hankalaan aikaan se. Mutta pääasia että nt- ja rakenneultraan päästiin yhdessä :) Lasta ei meilläkään saa noihin ottaa mukaan, mutta eipä toi 1,5v mitään siitä ymmärtäisikään. Onneksi mun äiti on samassa sairaalassa töissä kuin missä me käydään äitipolilla niin pääsee yleensä tarvittaessa olemaan pojan kanssa työpäivän lomassa. :)

Imetystyyny oli kyllä mulla ihan ehdoton esikoisen kanssa ja on onneksi tallella vielä tälle seuraavallekin. Mun mielestä sen kanssa imetys oli paljon helpompaa eikä esim. niskat väsyneet niin helposti.

Pupumama ja Pottu 21+1
 
FB-ryhmistä vielä. Musta ois kiva jossain vaiheessa perustaa oma salainen ja suljettu ryhmä tälle meidän kaksplus-porukalle :) eli että sinne ei otettaisi muita kuin me täällä, jotka ollaan tultu toisillemme tutuiksi tässä keskustelussa eikä sitä löytäisi millään haullakaan. Monet noi avoimet fb-ryhmät on aika isoja eikä välttämättä tee mieli niin kovin henkilökohtaisia asioita niissä kirjoitella, varsinkaan enää siinä vaiheessa kun vauvat on syntyneet. Me tehtiin tuollainen ryhmä kaksplussalaisten kanssa kun odotin esikoista ja se on tosi kiva :love:
 
FB-ryhmistä vielä. Musta ois kiva jossain vaiheessa perustaa oma salainen ja suljettu ryhmä tälle meidän kaksplus-porukalle :) eli että sinne ei otettaisi muita kuin me täällä, jotka ollaan tultu toisillemme tutuiksi tässä keskustelussa eikä sitä löytäisi millään haullakaan. Monet noi avoimet fb-ryhmät on aika isoja eikä välttämättä tee mieli niin kovin henkilökohtaisia asioita niissä kirjoitella, varsinkaan enää siinä vaiheessa kun vauvat on syntyneet. Me tehtiin tuollainen ryhmä kaksplussalaisten kanssa kun odotin esikoista ja se on tosi kiva :love:
Tämä voisi olla kiva :love:
Äh mun vastaus hävisi...
Mutta lyhyesti: minustakin tällainen pikkuryhmä olisi kiva missä olisi vain täällä kirjoittelevat. Ja mielellään suht' aktiivisesti kirjoittavat niin oltaisiin tuttuja toisillemme (y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sandelinos
Olen samoilla linjoilla ton fb-ryhmän kanssa. Olen kyllä jo fb:n ryhmässä, mutta kun siellä on jo reilusti yli sata jäsentä :unsure: En ole kyllä ollu kamalan aktiivinen mutta jospa nyt kun sain uuden läppärin joululahjaksi..Edellisellä oli tapana sammua jatkuvasti kesken kaiken (n)
 
FB-ryhmistä vielä. Musta ois kiva jossain vaiheessa perustaa oma salainen ja suljettu ryhmä tälle meidän kaksplus-porukalle :) eli että sinne ei otettaisi muita kuin me täällä, jotka ollaan tultu toisillemme tutuiksi tässä keskustelussa eikä sitä löytäisi millään haullakaan. Monet noi avoimet fb-ryhmät on aika isoja eikä välttämättä tee mieli niin kovin henkilökohtaisia asioita niissä kirjoitella, varsinkaan enää siinä vaiheessa kun vauvat on syntyneet. Me tehtiin tuollainen ryhmä kaksplussalaisten kanssa kun odotin esikoista ja se on tosi kiva :love:
Jos teette sellasen ryhmän niin mä lähen ehdottomasti siihen mukaan (y):D
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123 ja Sulkava_
Oonkohan mie ollu tarpeeks aktiivinen :D Tosin oon varmaan tyylii kolmessa fb-ryhmässäkin jo, kun aattelin et jään sit siihen mikä kolahtaa itteeni parhaiten ja he. .. Kaikissa sitä vaan edelleen ollaan, kun juttua riittää :D
Miulla oli täysin vegaaninen joulu. Äiti oli tehny miulle oman laatikonki syödäkseni <3
Mut mitäs saitte lahjaksi? Mie sain mieheltä ukulelen, kun olin sitä toivonu jo pari vuotta ja nyt ois tarkoitus alottaa opettelemaan mm. lasten lauluja :) Useita sointuja jo osaan, mut onhan uudessa soittimessa aina hommansa!
Spukka + Pööpötin 18+3
 
Kiva että idea sai kannatusta! (y) Täytyy sitten jossain vaiheessa sellainen tehdä :rolleyes:

Itsekin oon parissa toukokuisten fb-ryhmässä mutta ei se oo ihan sama kun niissä on helposti jotain 100-200 jäsentä niin ei tuu ihan samalla tavalla kirjoiteltua kuin jos oisi just suljettu ryhmä pienemmälle "tutulle" porukalle :)

Mä sain mieheltä lahjaksi Papun mekon ja Lushin kosmetiikkaa :love: Molemmat mieluisia. Mun äidiltä saatiin vähän överi lahja: uusi sänky!! :love: Meidän vanha sänky oli niin huono että mies nukkui pari kuukautta lattialla kun ei pystynyt enää nukkua siinä,äidillä kävi sääliksi ja osti meille nyt sit kunnon sängyn :eek: Meillä on tässä parin kk aikana ollut aika paljon yllättäviä menoja niin aina se sängyn osto on vaan lykkääntynyt... :whistle:
 
Joulun vietosta täällä palauduttu. Oi että tykkään joulusta niin paljon :) Mä sain lahjaks astioita ja pari kirjaa. Ja tietty suklaata :p Tosin eilen vielä kaupassa totesin miehelle, että lihon joka tapauksessa, ei siinä pari suklaata mitään tee. Ja nappasin yhden -50% suklaarasian mukaani. :whistle::ROFLMAO:

Joo mäkin kannatan että jossain vaiheessa voisi perustaa fb-ryhmän tälle porukalle. Ei sillä varmaan vielä kiire kuitenkaan ole. Saattaahan tänne tulla vielä aktiivisia ultrien jälkeen. Mullakaan ei tosiaan vielä ole ru ollut, ensi viikolla sitten. Jotenkin tuntuu ettei tässä muutamaan viikkoon ole oikein tapahtunut mitään maininnan arvoista. No ehkä ultran jälkeen keksin enemmän sanomista, kun pitää tosissaan alkaa hankintoja miettiä.

Hei tietääkö joku tarkemmin pelkopolista? Neuvolasta ilmeisesti laittavat lähetteen sinne tarvittaessa? Pitää varmaan neuvolassa ottaa jossain vaiheessa asia puheeksi, kun on alkanut tulla kaikenlaisia ajatuksia synnytykseen liittyen. Varsinkin sektio tuntuu tosi pelottavalta ja kummittelee mielessä että mitäs jos siihen joutuu..

Niin ja täälläkin kohta jo puoliväli häämöttää! Liikkeitä tuntuu satunnaisesti, lähinnä sellaisia muljahduksia silloin tällöin :love:

joavi & pikkuinen 19+4
 
Rakenneultrassa kaikki hyvin:) Poikaolo vahvistui pojaksi :ROFLMAO: Paino vastasi viikkoa pienempää 282g. Mutta la:ta ei muuteltu. Painokontrolli ja rd-kontrolli viikolle 30 vasta. Että sokeritkin pysyneet hyvin kunnossa :)

Oon nyt niin fiiliksissä kun tiedän kumpi tulee. Nyt voi alkaa niitä ihania vaatteita ostamaan! Kasvon piirteet vauvalla oli ihan isältään <3 On jotenki kiva saada 2tytön jälkeen taas poika. Eli meilläon sitten 5 poikaa ja 2 tyttöä. Tuo mun 3-vuotias tyttö nauratti mua aamulla. Sanoin että äiti lähtee masussa olevaa vauvaa katsoon. Kävi tyttö hakemassa käsi peilin ja yritti sillä tiirailla mua selkäpuolelta ja mahan kohdalta. Kysyin että mitä touhuaa. "Minä yritän katsoa vauvaa" vastasi:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Rai-da ja Evert 20+2 <3
 
Meillä ei ole sanottu ettei lapsia sais ottaa ultraan ja pakko meidän on ottaakin kun esikoinen on niin pieni. Aika vaivalloista olisi ettiä sen takia hoitaja, me kun ollaan vasta vielä muutettu uudelle paikkakunnalle. Itsestäänselvää on myös meille, että mies tulee mukaan ja hyvin pystyy työt niin järjestää :) Yleensä tulee neuvolaankin mukaan, paitsi jos on tiheitä rutiinikäyntejä.

Mulla on nyt joulun aikana tullut taas suklaakoukku :( Sama juttu viime jouluna kun olin raskaana. Pakko yrittää skarpata, ei ole hyväks mulle eikä masuvauvalle liika sokeri. Viime raskaudessa tuli radikin, nyt on pysyneet arvot hyvinä, pitää yrittää pitääkin se näin.

Tänään on vähän aurinkoisempi päivä täällä pohjoisessa, ja tuli mieleen että on se niin ihanaa saada keväällä vauva, niin kuin viime keväänäkin saatiin. Luonto alkaa heräämään ja puhkeamaan kukkaan, valon määrä lisääntyy, uusi elämä alkaa. On myös niin paljon helpompaa lähtä vauvan kanssa ulos, kun ei tarvitse pukea hirveitä kerroksia. Ja vielä kun siinä on toinenkin pieni mukana.

Mulla on edelleen se sama jännä innostus päästä synnyttämään, niin kuin ekallakin kerralla :ROFLMAO: On se vaan niin ihmeellistä! Vaikka ponnistus teki mulla tosi kipeää, niin kyllä siitä selviää. Tietysti toivoo vaan, että kaikki menee hyvin! Nyt jännitän vaan sitä, että ehditään mennä Ouluun ennen kuin synnytys on käynnissä. Esikoinen jäisi mummolaan varmasti paremmalla mielellä kun ollaan menty sinne etukäteen, eikä tarvitsisi itse kärvistellä supistuksissa kolmen tunnin automatkaa, tai joutua ambulanssilla synnärille. Kuinkahan aikaisin sitä kannattaisi mennä?! Esikoinen syntyi 37+5, yleensähän on taipumusta noudattaa samaa kaavaa, vai mikä kokemus teillä on?
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
Ih
Rakenneultrassa kaikki hyvin:) Poikaolo vahvistui pojaksi :ROFLMAO: Paino vastasi viikkoa pienempää 282g. Mutta la:ta ei muuteltu. Painokontrolli ja rd-kontrolli viikolle 30 vasta. Että sokeritkin pysyneet hyvin kunnossa :)

Oon nyt niin fiiliksissä kun tiedän kumpi tulee. Nyt voi alkaa niitä ihania vaatteita ostamaan! Kasvon piirteet vauvalla oli ihan isältään <3 On jotenki kiva saada 2tytön jälkeen taas poika. Eli meilläon sitten 5 poikaa ja 2 tyttöä. Tuo mun 3-vuotias tyttö nauratti mua aamulla. Sanoin että äiti lähtee masussa olevaa vauvaa katsoon. Kävi tyttö hakemassa käsi peilin ja yritti sillä tiirailla mua selkäpuolelta ja mahan kohdalta. Kysyin että mitä touhuaa. "Minä yritän katsoa vauvaa" vastasi:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Rai-da ja Evert 20+2 <3
Onnea poikalupauksesta :love:
Mun siskon lapset olivat kanssa kysyneet äidiltään kun olivat tulossa meille, että voisivatko he ihan äkkiä kurkata tätä meidän vauvaa :D:ROFLMAO:
 
Hei!
Joulun olin ihan hiljakseen.
Ru oli eilen ja kaikki oli hyvin äitin omalla pikku pojalla painoa oli 472 g oli kaks päivää isompi ku mitä laskettu mutta la ei lähdetty sen takia muuttelemaan ja mäkin voisin liittyä kaksplussan omaan faceryhmään teidän viestejä kun tulee aina luettua vaikka en aina vastaakkaan.
Pojan nimiä ei ole mietittynä ja imetystyynyn ja pojan vaatteita saan käytettynä mutta ens viikolla menisimme miehen kanssa yhdessä katsomaan.
Hanna ja papana 21+5
 
Onnea ultrakuulumisista kaikille ketkä siellä on nyt käyneet. :) miekin voisin semmoseen pienempään ryhmään liittyä sitten, aika vähän aikaahan tännekään oon kirjotellu mut ois kiva vääähä pienempi ryhmä. Yhessä jo oon mut se on niin iso että ei siellä tuu sillälailla kirjoteltua, eikä oikein muistakaan sitten kaikkia kun niin paljon on ihmisiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Sulkava_
Mä olisin mielellään kanssa mukana pienemmässä faceryhmässä! Oon nyt yhdessä, mutta välillä tosiaan tuntuu ettei ihan kaikkea viitsi sinne laittaa kun porukkaa on siellä niin paljon. (y)

Joulu tuli ja meni ja nyt pitäis jaksaa opiskella muutama päivä. Mä oon kyllä aika huono siinä kun aina kun tää pieni ilmaisee itsestään niin huomio kiinnittyy taas siihen. :rolleyes::love:

Onko muuten hei kellekään annettu vielä mitään ohjeita mistä löytää synnytysvalmennusta jne? Taysissa pääsee ainakin viikottain tutustumaan synnytysosastoon, mutta varsinaisesta synnytysvalmennuksesta ei oo vielä ollut puhetta.
 
Edellisessä raskaudessa meillä oli kans se synnärille tutustuminen ja siinä käytiin vähän synnytystä läpi, mutta ei ollut mikään valmennus. Sitten oli näitä perhevalmennuksia neuvolan kautta, mutta tosiaan silloin mulle tuli käsitys, että varsinainen synnytysvalmennus on maksullinen. Silloin asuttiin pk-seudulla.
 
Me käytiin Maya123 esikoista odottaessa neuvolan järjestämissä ns. perhevalmennuksissa, missä oli myös synnytysosio. Ei ainakaan törmätty Taysin järjestämiin... Tiedä sitten vaikka jotain maksullisia olisikin. Harmi kun ei tajuttu silloin tuota tutustumiskäyntiä synnärille :cool:. Se olisi varmaan ollut kiva.

Niin ja onnea Hanna_22_ensiyrittäjä poikalupauksesta :love:

Täällä on beibellä ollut tänään oikein aktiivinen päivä, ja mukavasti ollut myös harkkasupisteluita ja muita mahan juilimisia. Tiedä sitten liittyvätkö toisiinsa... Vatsan päältä ei kyllä oikein jumpat tunnu, vaan just siltä että potkii mun sisuskaluja jossain tuolla syvällä. Varmaan tuo edessä oleva istukka vaikuttaa noin.

Huomenna kaupoille ja meinattiin käydä myös kirppiksellä katsomassa vauvan vaatteita :love:. Melkein kaikki pienet olen myynyt ja antanut eteenpäin.
Vähän mä olen nykyään maalainen kun oikein odotan kaupassa käyntiä :D:p. Mutta toisaalta eipäs ole tullut yli viikkoon käytyä ihmisten ilmoilla :rolleyes:.
Voikaa paksusti (y)

Sulkava_ ja masukki 21+5 :love:
 
Heippa naikkoset! Ylihuomenna alkaa juhlavuosi jona meidän rinssit ja rinsessat syntyy! Pitäsiköhän mies laittaa posauttelemaan raketti sen kunniaksi! Tänä vuonna tapahtui kauheasti isoja asioita, niin hyvissä kuin surullisissa merkeissä. Toivottavasti ensi vuosi säästää pitkästä aikaa isoimmilta suruilta. Pikkuhiljaa pitäsi laittaa ylös hankittavia tavaroita ja suoriutua kaupoille, tässä ei nyt kuulkaas ihan älyttömästi ole viikkoja edessä :) .. Ovatkohan nuo yhdistelmävaunut ihan asiallisia käytössä vai onko erikseen ostettuna parempi? Lenkillä käveleminen on ollut nyt hankalampaa, tasaisella tuntuu kuin koko lantion alue pistää vastaan. Edelleen ihmetyttää tuo alavatsa, se on melkein koko raskauden ajan ollut "lihaskiristyskipeä", pahimmillaan kosketusarka. Pitkään seisaallaolo tai esim pissahätä sen pahentaa. Mietin että onkohan keväinen käynnistys tehnyt jotain tuhoa, mie en pystynyt silloin kivuissani liikahtamaankaan.. Pitänee ens viikolla neuvolatätin kanssa pohtia. Tyypillä oli eilen taas zembalopäivä, tänä aamuna on myös jo pariin kertaan riehuttu :D . Mie en yhtään tykkää noista meidän rakenneultra4d-kuvista, poika näyttää ihan alienilta ja sillä on joku kökkö silmänsä päällä ja nyt tietysti mietin että onkohan sillä toista silmää ollenkaan. Rakas on tottakai vaikka Alien olisikin tai silmä puuttuu.. Mutta ehkä kätilö olisi asiasta maininnut. f ja alienrinssi 21+6
 
Ne 4D-kuvat näyttää usein aika hassuilta :D 3D:t jotenkin sievempiä. Enää reilu viikko niin meillä ru ja saa tietää toivon mukaan sukupuolen! Jotenkin niin innolla odotan uutta uutista :love: Mulla aika myöhään se ultra kun vasta viikolla 21.

Söpöjä pieniä liikkeitä tuntuu joka päivä. Ihan niinku esikoinen ois myllännyt enemmän, tai sitten muistan vaan ne viimesten kuukausien liikkeet. Eiköhän tämäkin ala jytäämään enemmän kun kasvaa ja vahvistuu.

Hyvää uutta vuotta kaikille!
 
Liikkeistä Musta tuntuu että tää kakkonen on paljon vauhdikkaampi kun toi esikoinen.Kauhee meuhkaus aina kun hetkeksiki pysähtyy :D Tosin esikoista odottaessa mulla oli istukka edessä, nyt tuskin on kun liikkeet tuntuu jo kädellekin!

Meillä esikoisella onki nyt sit vesirokko. Poika on siis 4,5-vuotias. Itse oon sen sairastanu, joten on hyvin epätodennäköstä että sitä saisin. Uutena tietona tuli ettei vesirokko-potilaalle sais antaa Buranaa tai Pronaxenia kuumeen alentamiseen.

Reilu viikko enää ultraan! Ootan niin vauvan näkemistä ja sitä kumpa sieltä tulee.. :love:
 

Yhteistyössä