Turkulaisia odottajia?

Täälläkin vielä yhtenä kappaleena..laskettuaika oli lauantaina.
Sanna78: sorry etten oo jaksanu sulle yv:tä laittaa..olo on aika kamala...ja vielä nää helteetkin...laittelen sitten kunhan nyt saisin tän pikkuisen ulos tuolta mahasta.
 
Heippa.

Pika kirjoitukset. Oon siskon luona lapsenvahtina ja pitäs pian lähtee ulos.

Ninniliina oikein paljon onnea pojasta ja anteeksi kirjoitus virheeni, korjasin sen.. Teen, kunhan kerken, niin listan syntyneistä.

Mut nyt pois.
 
ninniliina, me asutaan tässä prisman tienoilla mutta turun puolella ;) naapuri melkein siiis..
ja nyt ollaan kunnossa, huomiselle sain vihdoin sen nla-ajan. ei uskaltanut kovin viimeviikolla mennä ettei se pöpö vaan tartu, nimittäin mun isä+sisarukset ja pari kaveria tuli kipeäks.. tosi helpolla tarttu :/
mutta nyt ollaan voiton puolella, ja vloppuna pitäisi juhlia pojan 1v synttäreitä, vaikkakin melkein viikon myöhässä =)
 
4D-ultrassa käyty tänään ja pienen pieni tyttö asustaa masussa :heart: Tänään tasan 25 vkoa ja vauva oli perätilassa ja painoarvio n. 800g ja kaikki oli hyvin, ei ollu mitään ylimääräistä tai puuttunut mitään.

Muuten vointi hyvä eikä helle haittaa mua, onneks...

Sssalla teillä on ollutkin tosi tarttuva tauti.

Tuleva mami ja amalia07 koittakaahan jaksaa jos ette ole jo synnärille asti päässy :hug:

Huomenna pakko mennä ostaa jotai vaaleenpunaista vauvalle =)

Mut nyt :wave:

Sanna ja Nipsu 25+0
 
siis ette usko!!! mun pahoinvointi loppu kun seinään hiukan ennen viikkoa 12, ja nyt pari viikkoa myöhemmin sen on tullut takasin ja ainakin KOLME KERTAA KAMALAMPANA!!!
väsymys alkaa taas painaa, oispa jo ees tammikuu. :D

en tiedä pitäiskö hakee neuvolasta sairaslomaa kun teen suhteellisen rankkaa työtä fyysisesti ja henkisestikin, ja mahaan sattuu kamalan paljon koko ajan. tai siis nivusiin, tai en tiedä oikeastaan mihin kohtaan, tonne ehkä enemminkin munasarjojen kohtaan. töissä yökkään vähän väliä ja pää särkee.

sanna millos sulla oli nyt se 4d- ultra?
meijän tarttis ennen häitä käydä ylimääräsellä ultralla että uskaltaa kertoa kaikille sitten häissä. ja häissähän mä olen jo 17 viikolla. kannattaisko sillon jo mennä 4d:hen?

jos menis yöpuulle.
öitä naiset!!
 
liirah tossa varmaan samaan aikaan ollaan kirjoiteltu, eli tänään olin 4D:ssä.. Ei ehkä kannata viel vkolla 17 mennä, kun mullakin oli vauva vielä aika luiseva ja vkoja siis tasan 25 eli ehkä ihan normi ultra on ihan ok vkolla 17.
 
Jospa tässä nyt itsekin ilmoittautuisi mukaan, kun kerran melko säännöllisesti tulee luettua viestejänne.... Eli tässä vielä yksi turkulainen odottaja, laskettu aika 21.11.07 - eli ollaan Sanna -78:n kanssa samoissa viikoissa. Toista odottelen ja ikää meikäläisellä 31 v. =)
Neuvolassa käyn harvemmin kuin ekassa raskaudessa (ainakin tuntuu siltä ), olen tainnut käydä kolme kertaa + tietysti ultrissa. Sf-mittaa ei vielä ole otettu, mutta eiköhän sitä ensi kerralla oteta (ensi viikolla).
 
Heippa Pips ja tervetuloa. Lisäilen sut listalle.. Outoa, että sulta ei oo sf-mittaa otettu, multa on 3 kertaa.

Vauvalla oli taas yöllä jotku kunnon jortsut meneillään ja piti mua välillä hereillä, mut ei se haittaa, kun on loma kerran.

Äsken ku nousin sängystä, oli pilvistä, mut kyl siel nyt näyttäs aurinko pilkottavan edes vähän.. Pitää lähtee kaupungille ostaa vaaleenpunaista =)

Sanna ja Nipsu 25+1
 
Rv 39:n neuvola takana ja vaavi laskeutunut. Sf-mitta oli nyt 34, kun viime viikolla lukema oli 36.
Hemppa on pysynyt hyvänä, vaikka raudan syömisen lopetin viime viikolla, kun purkki tyhjeni. Popsin tomaatteja ja niissä on aineosia, jotka edesauttavat raudan imeytymistä.
Paino oli noussut kilolla mutta aamupaino oli pienempi kuin nyt punnittu.
Harjoitussuppareita on ilmassa pitkin päivää, mutta eihän ne kivuttomina mitään tee.
Synnärikassin perään täti kyseli, kun lähtö voi tulla koska vaan.
 
tänään sitten meinaan hakea sairaslomaa, on kamala ripuli ja taas hiukan verta. ottaa vaan päähän ihan simona kun työnantaja on niin marttyyria että: no kai me selvitään, et anna muitakaan vaihtoehtoja. lainaten pomon sanoja. ihan kun mua oikeasti kiinnostaisi joku työpaikka enemmän kuin lapsen tai oma terveys!!! ARGH!!!!! :$
 
liirah Jätä sun työnantaja ihan omaan arvoonsa, kyllä lapsen ja sun terveys on etusijalla nyt.

Mun prinsessalla alkaa olee tietty rytmi. Yöllä joskus klo3 aikaan potkitaaan niin et herään, sit klo6-6.30 välillä sama juttu ja sit klo 9-9.30 ja tänäänki nousin sitte puol kymppi vaik olis saanu nukkua kun kerran loma on.

Äiti tulee tänne tossa tunnin parin päästä ja sitte lähdetään hakee vaunuja. Ikäväkseni huomasin, että luultavasti ei enää turkooseja tai pinkkejä Happyja saa :'( Mutta oranssit sitte otan jos ei noista kumpaakaan väriä ole enää saatavilla.

Kaunista ja aurinkoista päivän jatkoa kaikille :wave:

Sanna ja prinsessa-Nipsu 25+2 :heart:
 
Moikka pitkästä aikaa!

Ja ihan ensiksi onnea Amalia07 pienestä prinsessasta :flower:

Kävin tänään sillä kuuluisalla Heikilla nt-ultrassa ja oli kyllä kuulopuheiden veroinen tyyppi. Se ultras sellasta vauhtia ja lateli sieltä kaikkia kliinisiä välikommentteja, että vaikea oli perässä pysyä. No, mut kaiken kaikkiaan ihan asiallinen tyyppi ja tosiaan ainakin voi sen sanomisiin luottaa, vaikutti sen verran kokeneelta. Eli kaikki oli pikkuisella oikein loistavasti, turvotusta alle puolet "sallitusta". Meidän vaavi näytti niiiiin söpöltä kuvassa, sievä pieni nenu ja kaikkea :heart: Mut niinhän ne vauvat varmasti aina äitinsä silmissä ;) Nyt uskaltaa ehkä jo tehdä jotain vauvahankintoja, oon koko ajan odotellut vaan, että tuo ultra on ohi.

Masun kasvua ja potkuja odotellen,

Piipi + pieni 13+3 (tai 13+1 nyt ultran mukaan)
 
sanna, jos pinkkejä brioja mielit, niin kattoppas vauvattaren verkkokauppa. siellä näkyis olevan.. tosin uutena ihanana väreinä olis vihreä, oranssi ja violetti =D http://www.babyshop.fi/product_catalog.php?c=41
 
Voi onnea Amalia!!! on varmasti valtavan ihana katsoa nukkuvaa ja tuhisevaa vauvaa. itse juuri tänään päiväunilla ajattelin että talvella mulla on vieressä pieni tuhisija (jos siis kaikki menee hyvin). toivottavasti isi ei sit vaan omi koko vauvaa :LOL:

mä oon taas töissä, yövuorossa. verenvuoto loppui taas, mutta kamalat vatsakivut jäi. sattuu kun makaa paikallaankin ja tänään huomasin että toi häpyluu vihloo ihan vietävästi vaikka sillonkin makasin. (teenkö mä muuta kun makaan? :D ) ja eihän mulla oo viikkoja vasta kuin 14+5. onkohan tää ihan normaalia?

onkos jollain kotidoppleria? mä sellasen hankintaa oon ajatellut, mutta mies kun on sitä mieltä että rahareikiä on muutenkin jo ihan tarpeeksi. häät tulossa ja autonvaihto. itse mä haluaisin ostaa rivarinpätkän, tällä hetkellä kun asutaan kerrostalossa. no joo, mut se ei siis toteudu. :LOL:
mulla ois huomenna eka neuvolalääkäri, mitäs siellä mahetaan tehä? ja tietääkö joku ketä tos mäntymäes on lääkärinä? kun joku täällä oli mun kanssa samassa neuvolassa, mut kun en muista ketä. :ashamed:

koht tarttis lähtee kierrolle, onko pakko jollei haluu? vielä kun mä kuulen ääniä täst jostain ihan vierest ja oon nyt ihan vainoharhainen. tulkaa joku mun seuraks. :D okei mahtaako mun pää pikkuhiljaa hajoo ku kuulen ääniä ja kaikkea? :LOL: :LOL: ehkä pikkuhiljaa.
 
Meillä kaikki alkanu meneen ihanasti kotona. Neiti nukkuu ja syö hyvin. Imetys läähteny alusta asti ihanasti käyntiin. Vois vaan tuijottaa pientä tuhisijaa! :heart: On kyllä neiti saanu isänsä jo kiedottua pikku sormensa ympärille! :LOL:

Synnytys sujui tosi hyvin. Säännölliset supistukset alkoi viime maanantaina puol viiden aikaan ja rupesivat heti tulemaan kymmenen minuutin välein. Käytiin viel kaupassa ja syömässä samalla supisteli koko ajan. En oo nähny mieheni ikinä syövän niin nopeasti kuin silloin! :LOL:
Kotona olin lämpimässä suihkussa koko ajan mikä auttoi kipuun mulla todella hyvin. klo 23.00 oltiin tyksissä ja olin auennut 7 cm. Menin suihkuun siellä. Lämmin vesi auttoi siinä vaiheessa. SItten ku olisin halunnut puudutusta niin kätilö sanoi, että rupea vaan ponnistamaan pikkuhiljaa ku tuntuu siltä. Ponnistusvaihe kesti 10 min. Synnytys tapahtui ilman mitään kivunlievitystä. Synnytys oli ihana kokemus!! sitä ei pysty sanoin kuvailemaan! Ilman mieheni tukea en olisi kyllä selvinny!!

Mutta nyt rupee neiti heräilemään... =) Jaksamisia teille kaikille odotukseen!

Liirah: Mulla ei ole varmaa tietoa kuka on lääkärinä mäntymäessä, mutta muistaakseni ystävälläni oli heikki.
 
liirah: mä kävin just ultrassa Mäntymäessä ja sillon siellä oli ainakin tää Heikki just lääkärinä. Ekassa lääkärineuvolassa tehdään gynekologinen perustutkimus ja kuunnellaan sydänääniä. Näin ainakin mulla. =)
 
Käytiin pari vko:a sitten rakenneultrassa Mäntymäessä ja oli ihan HIRMUISEN mukava naislääkäri, joku Reija. Hänen kertomansa mukaan Heikki tekee ainoastaan noita niskapoimu-ultria (vai oliko se alkuraskauden ultria). Ens viikolla päästään uudemman kerran ultraamaan, kun oli tämä pikkukaveri sen vertas ujo kaveri, ettei päästy näkemään onko hän mahdollisesti perinyt multa yhden syntymävian.
 
Moi,
toi Reija on muakin ultrannut alkuraskaudessa ja hän oli mukana avustamassa tuossa Heikin tekemässä niskapoimu-ultrassa.

Kysymys: onko Turussa missään mahdollista harrastaa mammajoogaa tai pilatesta?? Perusjumpat ja aerobicit ei mua kiinnosta, mutta jooga vois olla kivaa.... Kiitos, jos joku tietää =)
 
Tunkeudun törkeästi tähän teidän ketjuun, vaikka en odottaja enää olekaan. :ashamed: Vauva alkaa olla niin iso, että meillä olis ylimääräisenä Emma kantokoppa, tummansininen. On käytetty Emmaljungan vaunuissa. Jos joku Turun seudulta on kiinnostunut ostamaan, niin laita yv, niin saat lisätietoja. Onnellista odotusta kaikille! :)
 
Moi taas pitkästä aikaa! Kävin tuossa viikko sitten istukkabiopsiassa ja sen odottaminen ja taas tulosten odottaminen olivat niin ressaavia aikoja, etten uskaltanut ajatellakaan näitä raskausjuttuja... Vaikka mielessä ne tietysti pelkokertoimen kanssa koko aika olivat. Tulokset tulivat, olivat normaalit ja nyt on hirmu hyvä mieli! Vatsakin alkaa jo pikkuisen näkyä =) Jos joku on käynyt Pertti Palolla niin se on ihana :flower:
 

Yhteistyössä